• Anonym (Dsw)

    Åkt in till sjukhus

    Fick reda på igår att han jag träffar hade åkt in till sjukhuset igår.

    I måndags skulle vi ses men det blev inget utav det då han plötsligt hade blivit illamående. Han hörde av sig om detta i tid och skulle vila.

    Tänkte då iaf att det kanske hade med hans diabetes att göra.

    Dagen efter frågade han om jag ville berätta lite om det jag var lite ledsen över i helgen. Vilket jag gjorde. Hörde inte av honom efter det.

    Visste att han även den dagen skulle på möte så igår frågade jag om hur det gick på det mötet. Det var då jag fick veta att han hade åkt in och hade varit där typ hela dagen. Han skrev att han mådde bra men kände sig konstig i transplantatet.

    Frågade då om det kanske var det som spöka i måndags då när han blev illamående.

    Har inte fått nåt svar från honom och han har inte läst eller varit aktiv sedan 17 tiden igår.

    Tankarna cirkulerar nu för fullt att det kanske är värre än vad han skrev?

    Varför har han annars inte varken läst eller svarat tillbaka?

    Kan man ta reda på vad som hänt på nåt sätt? Kan inte sluta tänka på det. Känner mig så orolig nu :(

  • Svar på tråden Åkt in till sjukhus
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Helena) skrev 2019-07-11 12:59:43 följande:
    Vad menar du med "transplantatet"?
    Undrar jag med
  • Anonym (Dsw)
    Anonym (Helena) skrev 2019-07-11 12:59:43 följande:

    Vad menar du med "transplantatet"?


    Har transplanterat njure.
  • Anonym (Ebba)

    Han är kanske jättedålig och du är inte den han hör av sig till?

  • Anonym (Dsw)
    Anonym (Ebba) skrev 2019-07-11 13:15:34 följande:

    Han är kanske jättedålig och du är inte den han hör av sig till?


    Han hörde ju av sig att han var på sjukhuset.

    Eftersom jag inte hört nåt mer osv så är jag ju givetvis rädd att han är jättedålig. Så dålig att han kanske inte kan höra av sig nu.

    De som står som närmast anhöriga lär ju isf veta.
  • Anonym (Ebba)

    Ring och hör med honom då? Svarar han inte kan du ju alltid skicka sms som erbjuder dig komma dit med nödvändigheter.

    Det öppnar ju ändå upp för en kommunikation.

    Kan ju faktiskt vara så att han är på dialys nu eller att han bara är så pass sjuk att han sover bort dagarna.

    Han hör nog av sig när han orkar.

  • Anonym (Dsw)
    Anonym (Ebba) skrev 2019-07-11 13:43:56 följande:

    Ring och hör med honom då? Svarar han inte kan du ju alltid skicka sms som erbjuder dig komma dit med nödvändigheter.

    Det öppnar ju ändå upp för en kommunikation.

    Kan ju faktiskt vara så att han är på dialys nu eller att han bara är så pass sjuk att han sover bort dagarna.

    Han hör nog av sig när han orkar.


    Får helt enkelt vänta och se.

    Men jag hade gärna velat veta hur det ligger till. Hur dålig han är..
  • Anonym (Dsw)
    Gaskarl skrev 2019-07-11 14:29:47 följande:

    Gå och besök honom.


    Hur ska jag göra det när jag inte vet var han är? Han kanske inte är kvar utan fått åka någon annanstans om han blivit sämre...
Svar på tråden Åkt in till sjukhus