• Thu 11 Jul 2019 19:14
    800 visningar
    29 svar
    29
    800

    Avtändande om mannen frågar er hur ni vill ha det?

    Fjäril kär skrev 2019-07-11 15:56:42 följande:
    Nej nej nej... Bara nej.

    En bra man har redan innan man hamnat i säng snappat upp vad man gillar och klarar av att läsa av en och tyda kroppens reaktion när man väl är i sängen.
    Förutsatt att hon är kapabel att kommunicera det.
  • Thu 11 Jul 2019 19:17
    #9
    Anonym (...) skrev 2019-07-11 15:58:38 följande:
    Instämmer 100%. Plus: om du inte märker att det är skönt (exempelvis ökad lubrikation, rörelser) såvida inte tjejen porrfilmsstönar, så är du troligen inte ett skvatt lyhörd, vilket oftast också innebär att du inte är en särskilt bra älskare. Män som vill bli recenserade medan sexet pågår saknar känsla för det och verkar tro att kvinnans kropp har olika knappar som de kan gnugga lite på och se vad som funkar. Tappar lusten bara av att tänka på det.
    Nu är det ju inte alla man märker en tydlig lubrikation, rörelser eller stönanden.

    En del stönar utan att det ens är särskilt skönt och en del får orgasm utan att ge ifrån sig ett ljud, exempelvis.
  • Thu 11 Jul 2019 19:19
    #10
    Miss Sunny skrev 2019-07-11 15:51:29 följande:
    Avtändande, riktiga män vet hur dom hanterar en het kvinna. Han "läser" mig, och märker om han gör fel eller inte.
    Åt motsatt håll så är tjejen värdelös om hon inte varje gång ger mig den skönaste avsugning jag fått...eller?
  • Thu 11 Jul 2019 19:27
    #11

    Jag vet inte vad ni tjejer/kvinnor i tråden har för erfarenheter, men min erfarenhet är att sexet blir bättre med tiden, sällan är särskilt bra första gången och aldrig bäst de första gångerna.

    För mig tyder det på att vägen till bättre sex går via gemensam erfarenhet och utveckling över tid.

    Av inläggen i tråden kan man uppfatta det som att det går på nolltid och nästan automatiskt, bara det är en bra kille/man.

    Inte heller beskrivs med ett ord om hur situationen kan påverkas av att tjejen/kvinnan är mindre tydlig i sina signaler, vilket vissa är.

    Tror ni tjejer som skrivit i tråden att ni själva är så fantastiska i sängen redan från början med en ny partner?

  • Thu 11 Jul 2019 23:14
    #13
    Pussan skrev 2019-07-11 23:12:25 följande:

    För mig finns det inte ¨bra i sängen¨ eller ¨dålig i sängen¨. Det är inte så mycket frågan om teknik. Om jag är kåt på en man så njuter jag av att vi knullar, det spelar inte så stor roll vad/hur han gör. 
    Kanske en åldersgrej förstås, i yngre dagar letade jag nog också efter den fulländade älskaren, men har efter hand insett att sexuell njutning mera beror på ens mentala inställning.
    Numera är jag mera inställd på att knulla så mycket jag orkar för jag har inte så hemskt många år kvar att göra det...


    Du menar att de 25-35 åren du har kvar inte räcker...?
  • Thu 11 Jul 2019 23:56
    #19
    Anonym (Öh) skrev 2019-07-11 23:24:04 följande:
    Varifrån kom "värdelös"? Den du citerade skrev att det var avtändande, och det vore väl avtändande med en dålig avsugning, eller?
    Nej, vad som avsågs i tråden var om det är avtändande att fråga om hon tycker det är skönt.

    Mitt svar refererar till tjejernas beskrivning av hans prestation för hennes njutning.
  • Thu 11 Jul 2019 23:58
    #20
    Pussan skrev 2019-07-11 23:26:11 följande:
    Jag hoppas att du har rätt, men jag har passerat 50 så...vem vet?
    Jag hoppas inte du menar att du åkt på något som får dig att anta att ditt liv blir kortare.
  • Sun 14 Jul 2019 18:09
    #24
    Pussan skrev 2019-07-12 22:32:17 följande:
    Nej då, tack för omtanken.
    Men vem vet hur långt man har kvar och hur länge sexlivet varar? Dystra tankar, kalla det kanske 50-årskris men de kommer ibland. Dock inget jag ruvar över så att det är ett problem men jag har helt klart för mig att jag ska njuta så mycket jag kan här och nu. 
    Skönt!

    Du gör rätt som tar tillvara och njuter av livet.

    Kram
Svar på tråden Avtändande om mannen frågar er hur ni vill ha det?