• Anonym (Hjälp­)
    Mon 15 Jul 2019 03:46
    647 visningar
    2 svar
    -1
    2
    647

    Djävulen finns!

    Djävulen finns!!! Det är han som har skickat skrikiga fåglar Halv fyra på morgonen. Jag HATAR dem, kan inte sova, trots stängt fönster. Fågelkvitter mellan 3-7 på morgonen är ren tortyr. Deras gräsliga stämmor når in, fast man har stängt och hellre svettas ihjäl än hör deras tjatter. Det värsta jag vet är verkligen fågelkvitter på morgonen. Vet inte hur jag ska hantera detta!!!! Jag har lust att bli fågelskyttw, fy fan vad härligt. Jag likställer kvittrande fåglar på morgonen i sanna hatbarometer som typ Anders Eklund, så mycket hatar jag fåglarnas kvitter på morgonen!!! Ska man ALDRIG få ha lite tyst? Hoppas alla fåglar dör, jag ska minsann komma på något. Är då jävla trött på att de förstör mitt liv! Fågelkvitter är en tortyrmetod, hemmahörandes i Nazityskland. Så vad gör staten? Absolut inget. Detta bör tas upp på politisk nivå, då det påverkar välfärden. Kvittrande fåglar innan 9 på morgonen och efter sju på kvällen är OACCEPTABELT!!!!

  • Svar på tråden Djävulen finns!
  • Anonym (pang)
    Mon 15 Jul 2019 06:15
    #1
    +1

    Öronproppar i silikon, tystar det mesta.

  • Mon 15 Jul 2019 06:19
    #2

    Jag har koltrastar utanför fönstret, glömmer jag öronpropparna blir jag väckt tidigt, med öronproppar hörs de inte alls

Svar på tråden Djävulen finns!