• Anonym (Besvi­ken)
    Mon 15 Jul 2019 23:48
    922 visningar
    38 svar
    38
    922

    Kommit på min killes otrohet igen..

    Har nyligen fått reda på.att min kille gått bakom ryggen på mig igen.

    Vi vart nyligen ihop igen efter ca 1,5 år isär.

    I början litade jag på honom men efter ett tag kom den där dåliga magkänslan igen.

    Dum i huvudet som man är kollade jag lite snabbti hans telefon och hitta då konversationer på messenger, kik och sms samt samtal att han haft kontakt med tjejer på det sexuella planet.

    En har han till och med haft telefonsex med 1 vecka efter vi blev ihop igen och dom har fortfarande kontakt.

    Jag har försökt ta upp detta med honom men han blir alltid så sur.

    Är det fel att skriva till tjejerna att be dom.sluta?

    Och i synnerhet kontakta tjejen han hade telefon6 med?

    Vill inget hellre än att satsa på förhållandet igen men vet inte om.det funkar när han inte klarar av att hålla sig.

    Ska väl notera att vi var ihop 2 år innan der tog slut, och under hela förhållandet höll han på likadant.

    Hjälp mig..hur fan ska jag göra?

    Mår så otroligt dåligt över det.

  • Svar på tråden Kommit på min killes otrohet igen..
  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 00:06
    #5

    Men ändå var det hans idé att vi skulle försöka igen för att han fortfarande var kär i mig osv efter allt som hände förra gången.

    Det som gör mig egentligen jävligt arg är att han blånekar allt rakt upp i ansiktet.

    Är det fel av mig att berätta att jag vet att han har en kontakt för telefonsex?

    Eller är det dumt av mig att skriva till henne?

  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 00:31
    #11

    Vill heller vara den som är svartsjuk.

    Som tur är så bor inte vi ihop.

    Känns så konstigt att han är hur snäll och allt när man är med honom, och sista tiden nu har vi varit med varandra varje dag.

    Då har han inte hållt på, utan det är bara när vi inte är med varandra.

    Dom flesta konversationer är ju bara rent sexprat och vad jag fått fram är att han inte träffat något irl under tiden vi har varit tillsammans.

    Jag har berättat för honom vad jag känner och tycker.. men verkar ju mest gå in i ena örat och ut.

    Jag vet inte om det är hans diagnoser och "lättare" förståndshandikapp som gör att han inte kan sympatisera eller empatisera när det kommer till detta eller om han bara är så jävla dum att han tar mig för givet.

    För mig är det så sjukt jävla konstigt att man ändå vill ha en person men samtidigt håller på med andra.

  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 00:55
    #14
    Smed75 skrev 2019-07-16 00:51:20 följande:

    Har du mång gång tänkt att du kanske är den "andra" kvinnan.. Att du kanske är en i mängden.. Ja det är jätte svårt att förstå och nej han kommer inte ändra sig!

    Snälk Ja folk kan vara snälla när de vi ha något av dig!

    Han manipulerar dig.. Så dra fortast möjliga!


    Så har jag aldrig tänkt faktiskt, att jag är den andra..

    Blev ett nytt perspektiv.
  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 01:18
    #18

    Att han blir svartsjuk och småsur såfort man pratar med en killkompis är det också något som har med hans beteende att göra?

    För den situationen är heller inte ovanligt.

    Jag är otroligt tacksam för alla svar!

    Det får mig att förstå att det inte är något att satsa på.

  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 01:44
    #22
    Snoggen skrev 2019-07-16 01:26:27 följande:

    Det är svartsjuka och om det håller i sig när han blir sur och svartsjuk är det en typ av passiv agressivitet. Manipulation för att göra dig foglig för hans vilja. Inte okej i en relation enligt mig.


    Googla lite snabbt om passiv agressivitet.

    Allt stämmer verkligen in... på ... pricken.
  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 01:49
    #24
    Anonym (Hanna) skrev 2019-07-16 01:32:10 följande:

    Det är ju verkligen dubbelmoral. Han kan skriva med tjejer i syfte att sextexta med du får inte prata med en killkompis. Känns som att det finns mer i hans skrivande än bara skrivande. Han kanske inte agerat fysiskt än men kommer nog.

    Ofta ger vi en förklaring till en annans beteende utifrån ens egna erfarenheter och hur man själv tänker. Han vet vad han skriver till de andra tjejerna och om han nu kan göra det så tror han att du gör det.

    Det blir också psykiskt nedtryckande när han bannar dig för något som han gör mycket värre.

    Förstår att han ville ha tillbaka dig för att han va kär, men varför tog du tillbaka honom? Bara för att nån tycker om en gör det inte att personen är rätt för en.


    Jag hänger med i vad du skriver.

    Jag vet inte helt ärligt.

    Trodde väl att han ändrat på sig eftersom han visat att han ville ha tillbaka mig.

    Man är väl kär i kärleken egentligen, som det är nu och kanske inte personen.

    Aldrig fått uppleva riktig kärlek, man dras väl till fel killar.
Svar på tråden Kommit på min killes otrohet igen..