• Anonym (Soffp­otatis­en)
    Tue 16 Jul 2019 20:55
    67 visningar
    11 svar
    11
    67

    Får jag vara lite nöjd med mig själv just nu?

    Jag har haft några extremt tuffa är då näsan knappt varit ovanför ytan. Jag har fixat att vara mamma och fixat att jobba men mig själv har jag struntat i totalt vilket lett till en djup spiral av trötthet och dåliga vanor med mer trötthet, skenande övervikt och mer dåliga vanor som följd.

    Men ikväll tog jag fram mina hantlar för första gången på flera år, för att få igång lite cirkulation i ryggen. Sen såg jag ut och det var så fint väder, med solen som kom fram efter regnet. Så jag klev ur mina säckiga soffkläder, bytte om och tog en promenad. Bara 20 minuter men det var den första promenad jag tagit på egen hand utan ett annat mål än att bara gå och njuta av friska luften på över ett år.

    Det känns sååå skönt just nu!!! Nu ska jag vända den där spiralen!!!

    (Man kan ju inte riktigt erkänna hur illa det är för nära och kära så därför ville jag skriva av mig här.)

  • Svar på tråden Får jag vara lite nöjd med mig själv just nu?
  • Anonym (:))
    Tue 16 Jul 2019 20:58
    #1

    Bra gjort:) Det är ibland svårt att tro att en promenad i friska luften kan göra så mycket för humöret. Försök att fortsätta med det:)

  • Tue 16 Jul 2019 21:09
    #2

    Jättebra!

  • Tue 16 Jul 2019 21:11
    #3

    You rock! Riktigt starkt jobbat! Jag tror på dig!

  • Tue 16 Jul 2019 21:15
    #4

    Härligt, kämpa på!!!

  • Anonym (FiaLo­tta)
    Tue 16 Jul 2019 21:17
    #5

    Heja dig du är bäst!

    Hade du varit här hade jag High Five:at dig.

  • Anonym (-)
    Tue 16 Jul 2019 21:19
    #6

    Du är awesome! Även om du får en dipp imorn, så är du fortfarande grym! Det här är starten på ditt nya liv. Men ta inte ut dig för mycket. Var nöjd med idag och ta varje dag som de kommer framöver.

  • Tue 16 Jul 2019 21:21
    #7

    Du ska vara grymt nöjd med dig själv! Självkärlek är det bästa du kan ge dig!

  • Anonym (Soffp­otatis­en) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 21:32
    #8

    Åååh! Tack för peppen allihopa! <3

  • Anonym (Tjoho­!)
    Tue 16 Jul 2019 21:40
    #9

    Väldigt nöjd t.o.m. Glad

  • Tue 16 Jul 2019 23:59
    #10

    Du inte bara får utan jag tycker du SKA va jävligt nöjd över du tagit dina första steg på vägen mot ett nytt bättre liv. Det krävs mod & styrka att ta tag i sitt liv som du nu gör. Respekt! Starkt jobbat & lycka till nu! Du ska se att du klarar det och kommer må så mycket bättre framöver!

  • Wed 17 Jul 2019 00:10
    #11

    Du ska helt klart vara nöjd! Vet själv hur svårt det är att ta sig vidare när man fastnat och hur viktigt det är att värdesätta de bra stunderna. Heja dig, det här är början på något bättre!

Svar på tråden Får jag vara lite nöjd med mig själv just nu?