• Anonym (Vad kretsar det till om?)

    Vad kretsar erat liv till/ om?

    Vad kretsar erat liv till/ om?

    Mitt liv gör för sex, politik, eurovision och Melodifestivalen

  • Svar på tråden Vad kretsar erat liv till/ om?
  • Anonym (Svea)

    Gud och familjen i första hand. Även trädgård, hushåll och politiskt arbete.

  • Anonym (Nom)
    Duppedu skrev 2019-07-17 13:31:53 följande:

    De senaste 15 åren har det handlat om att hitta mig själv, älska mig själv, lita på mig själv och därefter bygga självförtroende. Om att sluta lida och kunna älska utan hinder. Jag känner mig klar med mig själv och hoppas få leva och älska livet tills jag dör.


    Samma här :) 

    Annars mer praktiska saker som mitt liv kretsar kring är meditation, yoga, vandring, skidåkning, djur, resor, nära och kära och pyssla med olika saker t ex virka, sy kläder
  • Anonym (Nom)
    Anonym (Nom) skrev 2019-07-17 14:58:36 följande:
    Samma här :) 

    Annars mer praktiska saker som mitt liv kretsar kring är meditation, yoga, vandring, skidåkning, djur, resor, nära och kära och pyssla med olika saker t ex virka, sy kläder
    Och böcker får jag inte glömma!
  • Duppedu
    Anonym (Nom) skrev 2019-07-17 14:58:36 följande:

    Samma här :) 

    Annars mer praktiska saker som mitt liv kretsar kring är meditation, yoga, vandring, skidåkning, djur, resor, nära och kära och pyssla med olika saker t ex virka, sy kläder


    Jag med gillar att vandra :) å hänga vid vatten, och så möten ?
  • Benbrott

    Jobb, sport, träning, matlagning, fru och sen en månad tillbaka så kretsar nästan hela mitt liv till våra 2 döttrar.

  • BDN

    Träning, jobb och återhämtning. Plus just nu mycket tankekraft kring mitt missfall samt min vilja att bli gravid asap.

  • Anonym (J)

    Studier, hälsa, min dotter, att läka psykiskt och att försöka hitta stunder då jag kan NJUTA av livet och inte bara kämpa.

  • Anonym (Ensam & Fattig)

    Att överleva ännu en dag...
    Jag har ständig värk överallt, lever på existensminimum, ingen familj, vänner eller bekanta. 

  • Anonym (MammaTillTvå)

    Barnen, min sambo (barnens pappa), husrenovering, vänner och jobbet.

    Jag hoppas att mitt liv kommer kretsa lite mer kring mig själv och träning i framtiden när barnen blir större.

Svar på tråden Vad kretsar erat liv till/ om?