Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Tjejer - Eltandborste för onani?

Ons 17 jul 13:42 Läst 0 gånger Totalt 11 svar
    Ons 17 jul 13:42

Hur vanligt är det att tjejer använder eltandborsten för onani?
    Och du som använder eller har använt eltandborsten, berätta gärna mer om hur du gör och hur det känns.

Funderar på saken ibland då jag borstar tänderna och tycker det vore kul att veta.
    /Janne

• Anonym (...)
    Visa endast
    Ons 17 jul 13:50 #1

Hahahaha.. Nu kommer jag att låta helt sjuk i huvudet, men jag gjorde det när jag var 10 år och fick en eltandborste i julklapp. Men i vuxen ålder? Nej.

• Anonym (Doh)
    Visa endast
    Ons 17 jul 15:57 #2

Aldrig ens tänkt tanken.

• Anonym (111)
    Visa endast
    Ons 17 jul 16:13 #3

Har provat som tonåring, det funkade typ exakt likadant som en vibrator vill jag minnas. Kan inte se varför man skulle välja det över en riktig vibrator.

• Anonym (H)
    Visa endast
    Ons 17 jul 16:16 #4

Inte ens tänkt tanken.

• Anonym (Swing for fun)
    Visa endast
    Tor 18 jul 06:23 #5

Helt underbar för att stimulera klitoris och blygdläppar med mera men inte så kul att föra in.

Har några i leklådan. Började med en batteridriven för många år sedan efter tips från en bekant, har nu några av våra utbytta laddningsbara tillsammans med ett stort gäng billiga borsthuvuden från Ebay i leklådan. En klar favorit för uppvärmning eller snabbfix för egen del eller tillsammans med någon annan kvinna. Perfekt när man tycker att Magic Wanden är lite klumpig. Vill också passa på att rekommendera elvispen som en snabbfix när man behöver en orgasm för att lugna närverna lite.

• Anonym (Loop)
    Visa endast
    Tor 18 jul 09:20 #6

Tanken har slagit mig, men eftersom jag har en vibrator känns det onödigt att ta tandborsten...

• Tor 18 jul 12:57 #7

Har med testat på undersidan av ollonet var rätt så skönt.

• Anonym (QT89)
    Visa endast
    Tor 18 jul 13:00 #8
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-18 06:23:47 följande:

Helt underbar för att stimulera klitoris och blygdläppar med mera men inte så kul att föra in.

Har några i leklådan. Började med en batteridriven för många år sedan efter tips från en bekant, har nu några av våra utbytta laddningsbara tillsammans med ett stort gäng billiga borsthuvuden från Ebay i leklådan. En klar favorit för uppvärmning eller snabbfix för egen del eller tillsammans med någon annan kvinna. Perfekt när man tycker att Magic Wanden är lite klumpig. Vill också passa på att rekommendera elvispen som en snabbfix när man behöver en orgasm för att lugna närverna lite.

Elvisp? Får upp bilder på saker som trasslat in sig haha
  • Tor 18 jul 13:08 #9

Nja elvis nog inget bra det

• Fre 19 jul 10:58 #10

Kul att höra lite om erfarenheter av lekar med eltandborsten och att den kan fungera bra för vissa. Och då inte enbart för munhygienen. Tungan ute

Visp låter ju spännande men jag har lite svårt att se hur det skulle fungera.

Vill gärna höra från fler som testat eltandborsten för "intimmassage" och då både positiva och mindre angenäma upplevelser.

Janne

• Anonym (Swing for fun)
    Visa endast
    Fre 19 jul 11:36 #11
    Janne Sthlm skrev 2019-07-19 10:58:32 följande:

Kul att höra lite om erfarenheter av lekar med eltandborsten och att den kan fungera bra för vissa. Och då inte enbart för munhygienen. 

Visp låter ju spännande men jag har lite svårt att se hur det skulle fungera.

Vill gärna höra från fler som testat eltandborsten för "intimmassage" och då både positiva och mindre angenäma upplevelser.

Janne

Inga konstigheter med elvisp. Man har naturligtvis byxorna kvar på och sedan för man visparna mot önskad massagepunkt och inväntar resultatet som oftast kommer förvånansvärt snabbt.
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll