• Anonym (Sebbe­n)
    Wed 17 Jul 2019 15:38
    393 visningar
    21 svar
    21
    393

    Killar, hur hade ni reagerat...

    Anonym (Zz) skrev 2019-07-17 15:27:14 följande:

    om ni rätt nyligen träffat en tjej och ni är väldigt intresserad utav henne, träffats ett antal gånger, hörts i princip lite var dag och sedan blir akut sjuk så ni hamnar på sjukhus? Hade ni då bara slutat höra av er pga hur dåligt ni mår? Hur tror ni era tankar hade fungerat?

    Vad hade ni velat tjejen skulle ha gjort i det tillfället? Backa undan helt eller höra av sig emellanåt trots att ni ev inte ens svarar tillbaka? Eller nåt annat?


    Jag skulle fortsätta ha regelbunden kortfattad kontakt, inte oroa för mycket, ha fokus på henne, fortsätt vara romantisk och att ni ska ha skoj när du kommer ut igen.

    Är det en pinsam sjukdom så ligg lågt eller mildra diagnosen.

    Jag fick bitestikelinflammation en gång och hade ont som fan, alla klämde på mig på sjukhuset (tre sköterskor och två doktorer) - de blev en mycket bra story och min flickvän skrattade gott... hon var delvis skyldig... det kan uppkomma när man är upphetsad ofta och länge....

    Det beror ju lite på vad du ligger inne för - galen rabies, sorglig farlig cancer eller hallucinationer om att du är en flygande drake? I så fall är det ju lite svårare at ligga lågt med det.
  • Anonym (Sebbe­n)
    Wed 17 Jul 2019 16:17
    #3

    Sorry, aha. Det har gått en vecka, har du skickat något, varför inte försöka ringa honom och fråga, mer retro, av omsorg? Är man sjuk så blir man glad för kontakt, allra som oftast, eller hur?

  • Anonym (Sebbe­n)
    Wed 17 Jul 2019 16:42
    #5
    Anonym (Zz) skrev 2019-07-17 16:28:36 följande:
    Jo, jag har skickat meddelande men ingen respons tillbaka. Ringt har jag inte gjort och vet heller inte om jag vågar med tanke på att han varken läst eller svarat på det jag skrivit.
    Ring du, jag skulle blivit glad om jag var han...
Svar på tråden Killar, hur hade ni reagerat...