• Anonym (Bloggare)

    Hitta fler läsare

    Hej. Jag har en fråga. Nu är det så att jag har en blogg som är snart 1 år. Jag försöker hitta fler läsare till att locka till min blogg. Tidigare hade jag folk genom google+ men det tog dom bort sen förra året. Det är tragiskt. Min fråga är, värt nånstans kan jag finna fler alternativ. Till nån forumliknande sida där jag kan annonsera min blogg för att locka läsare till bloggen.

    multihelvetesbloggen.blogspot.com/

  • Svar på tråden Hitta fler läsare
  • Anonym (Bloggare)
    Anonym (.) skrev 2019-07-21 12:43:07 följande:

    Det finns en avdelning för bloggar på Familjelivs forum. www.familjeliv.se/forum/25/155


    Kan man också vara dold utan att någon vet vem bloggaren är eller.
  • flygrl

    Beklagar att Google+ lagt ner. Hade faktiskt missat att det inte finns längre.

    Kan du inte sprida ordet på Facebook? Sen finns ju Flashback där du kanske skulle kunna nämna din blogg i förbigående i nån lämplig tråd och även ha blogg länken i din signatur.

  • Anonym (Bloggare)
    flygrl skrev 2019-07-22 21:37:18 följande:

    Beklagar att Google+ lagt ner. Hade faktiskt missat att det inte finns längre.

    Kan du inte sprida ordet på Facebook? Sen finns ju Flashback där du kanske skulle kunna nämna din blogg i förbigående i nån lämplig tråd och även ha blogg länken i din signatur.


    Jag kan försöka. Värt att kolla upo.
Svar på tråden Hitta fler läsare