• Maddebuse

    Smisk/dask

    Jag gillar att hitta på bus mot mina kollegor tex hälla salt i kaffet men också en hel del annat bus. Som sagt så fort det ör något jävelskap så får jag direkt skulden även om det inte Pentagon som har busat. Men många ggr som jag har busat och även om jag inte har det, så kan jag få smisk/dask på rumpan av mina kvinnliga kollegor. Dom vet att jag är hetero och som jag vet så är dom det också. Men varför smiskar/daskar dom mig på rumpan för? Känns obehagligt.

  • Svar på tråden Smisk/dask
  • Anonym (Undrar)

    Hur gammal är du, 5 år eller.

    Hälla salt i kaffet, det gör bara ett barn eller någon på en skyddad verkstad

  • Maddebuse

    [quote=79779700][quote-nick]Anonym (Undrar) skrev 2019-07-23 23:35:22 följande:[/quote-nick]

    Hur gammal är du, 5 år eller.

    Hälla salt i kaffet, det gör bara ett barn eller någon på en skyddad verkstad

    [/

    Att jag kan bete mig som en barnrumpa absolut! Men annars jobbar jag på ett hotell och är dessutom ansvarig på den avdelningen. Det var det barnsligaste buset jag tig upp orkar inte rabbla allt.

    Så hur gammal är du SJ?

  • Anonym (Seriöst)

    Så du är ansvarig för Samhalls städare? Imponerande. Lägg lite krut på att lära dig skriva bättre än en 8 åring istället för att salta folks kaffe.

  • Maddebuse

    [quote=79779778][quote-nick]Anonym (Seriöst) skrev 2019-07-24 00:48:45 följande:[/quote-nick]Så du är ansvarig för Samhalls städare? Imponerande. Lägg lite krut på att lära dig skriva bättre än en 8 åring istället för att salta folks kaffe.[/

    Jag är shiftleader inom ett kedjehotell! Om jag råkar slarva med skrivandet så är de la upp till mig?

  • Clark73
    Maddebuse skrev 2019-07-23 23:59:53 följande:

    [quote=79779700][quote-nick]Anonym (Undrar) skrev 2019-07-23 23:35:22 följande:[/quote-nick]

    Hur gammal är du, 5 år eller.

    Hälla salt i kaffet, det gör bara ett barn eller någon på en skyddad verkstad

    [/

    Att jag kan bete mig som en barnrumpa absolut! Men annars jobbar jag på ett hotell och är dessutom ansvarig på den avdelningen. Det var det barnsligaste buset jag tig upp orkar inte rabbla allt.

    Så hur gammal är du SJ?


    Gott att höra att det är några fler som har barna sinnet kvar, det är vuxet att kunna vara lite barnslig ibland. Små jävuelskap grymt!!!!
  • Clark73
    Maddebuse skrev 2019-07-23 23:32:36 följande:

    Jag gillar att hitta på bus mot mina kollegor tex hälla salt i kaffet men också en hel del annat bus. Som sagt så fort det ör något jävelskap så får jag direkt skulden även om det inte Pentagon som har busat. Men många ggr som jag har busat och även om jag inte har det, så kan jag få smisk/dask på rumpan av mina kvinnliga kollegor. Dom vet att jag är hetero och som jag vet så är dom det också. Men varför smiskar/daskar dom mig på rumpan för? Känns obehagligt.


    Men du skulle bara våga att busa med mig, om du hade gjort det så hade jag daskat till dig på rumpan och sen kanske jag hade dragit ner dina byxor å gett dig en puss på rumpan ;). ;)
  • Anonym (Seriöst)
    Maddebuse skrev 2019-07-24 07:19:43 följande:

    [quote=79779778][quote-nick]Anonym (Seriöst) skrev 2019-07-24 00:48:45 följande:[/quote-nick]Så du är ansvarig för Samhalls städare? Imponerande. Lägg lite krut på att lära dig skriva bättre än en 8 åring istället för att salta folks kaffe.[/

    Jag är shiftleader inom ett kedjehotell! Om jag råkar slarva med skrivandet så är de la upp till mig?


    Absolut, men du får leva med att alla andra inser att du är mindre begåvad.
  • Anonym (ace)

    En ganska bra tumregel att leva efter är:
    Om du uppför dig som en efterbliven 10-åring kommer du bli behandlad som den idiot du är.

    Garanterat så kommer du bli bättre behandlad om du slutar uppföra dig som en rövhatt.

  • Anonym (Undrar)
    Maddebuse skrev 2019-07-23 23:59:53 följande:

    [quote=79779700][quote-nick]Anonym (Undrar) skrev 2019-07-23 23:35:22 följande:[/quote-nick]

    Hur gammal är du, 5 år eller.

    Hälla salt i kaffet, det gör bara ett barn eller någon på en skyddad verkstad

    [/

    Att jag kan bete mig som en barnrumpa absolut! Men annars jobbar jag på ett hotell och är dessutom ansvarig på den avdelningen. Det var det barnsligaste buset jag tig upp orkar inte rabbla allt.

    Så hur gammal är du SJ?


    Jag är snart 60 år och fattar inte vad som är kul med salt i kaffet. Ett skämt är något som uppskattas av både den som skämtar och den som man skämtar med

    En kille på en arbetsplats höll på med den typen av "skämt".

    Han var lite "efter" och hade ett par diagnoser. Till slut gick det inte ha kvar honom.
  • Anonym (P)

    Om du hittar på så barnsliga bus, vad förväntar du dig att de ska göra?

    Jag hade lagt dig över knät och gett dig en redig gammaldags omgång. Om du bara får ett par klatschar låter inte det som något att klaga över.

  • Maddebuse

    [quote=79780678][quote-nick]Anonym (ace) skrev 2019-07-24 15:30:40 följande:[/quote-nick]En ganska bra tumregel att leva efter är:

    Om du uppför dig som en efterbliven 10-åring kommer du bli behandlad som den idiot du är.

    Garanterat så kommer du bli bättre behandlad om du slutar uppföra dig som en rövhatt.[/

    Uppför jag mig som en rövhatt?

  • Maddebuse
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-24 15:30:55 följande:

    Jag är snart 60 år och fattar inte vad som är kul med salt i kaffet. Ett skämt är något som uppskattas av både den som skämtar och den som man skämtar med

    En kille på en arbetsplats höll på med den typen av "skämt".

    Han var lite "efter" och hade ett par diagnoser. Till slut gick det inte ha kvar honom.


    Som sagt mina kollegor tycker det är kul också om dom hade ogillat det så skulle jag aldrig ha gjort det!

    Du verkar vara en negativ gubbe
  • Maddebuse
    Anonym (P) skrev 2019-07-24 15:46:04 följande:

    Om du hittar på så barnsliga bus, vad förväntar du dig att de ska göra?

    Jag hade lagt dig över knät och gett dig en redig gammaldags omgång. Om du bara får ett par klatschar låter inte det som något att klaga över.


    Tur man inte har stött på dig då!

    Men bara för jag har gjort några bus så behöver la inte dom slå mig på rumpan för de?
  • Clark73
    Maddebuse skrev 2019-07-24 16:51:23 följande:

    Tur man inte har stött på dig då!

    Men bara för jag har gjort några bus så behöver la inte dom slå mig på rumpan för de?


    Det tycker jag inte dom behöver göra. Men jag skulle kunna tänka mig att dra ner dina byxor å slicka dig i rumpan, mmmmmm
  • Anonym (Undrar)
    Maddebuse skrev 2019-07-24 16:47:43 följande:

    Som sagt mina kollegor tycker det är kul också om dom hade ogillat det så skulle jag aldrig ha gjort det!

    Du verkar vara en negativ gubbe


    Negativ gumma/kärring i så fall.

    De tänker helt enkelt att hissen inte går ända upp, man orkar helt enkelt inte tjafsa med mindre vetande arbetskamrater.

    Den dagen de försvinner från arbetsplatsen drar man en suck av lättnad och säger ängligen.

    De är nog helt säkra på att du gillar klappar på rumpan.
  • Maddebuse
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-24 17:35:19 följande:

    Negativ gumma/kärring i så fall.

    De tänker helt enkelt att hissen inte går ända upp, man orkar helt enkelt inte tjafsa med mindre vetande arbetskamrater.

    Den dagen de försvinner från arbetsplatsen drar man en suck av lättnad och säger ängligen.

    De är nog helt säkra på att du gillar klappar på rumpan.


    Som andra jobben har också uppskattat mina bus och vi har kontakt gamla kollegor också. Så bara för du tycker en sak så gör inte alla de.

    Dom vet att jag inte gillar det! Men förmodligen klappar dom mig på rumpan av jävelskap.

    Men tycker du ska sluta med din fittattityd
  • Anonym (ace)
    Maddebuse skrev 2019-07-24 16:45:37 följande:

    Uppför jag mig som en rövhatt?


    Ja.

    (Det hade varit underbart om du kunde lära dig citera ordentligt.)
Svar på tråden Smisk/dask