• Natura­lboost
    Sat 27 Jul 2019 15:35
    372 visningar
    27 svar
    27
    372

    Snygg tjej ragg

    Hej tidigare tråden jag skapade så var det ingen som svarade så jag skapar en ny.

    Hej,

    Idag på natten runt 3 tiden så gick jag till en utenattklubb (efter att ha knullat 2 tjejer på mitt hotell) väl framme stötte jag på en heeeeeeet bruuuuuuuud som var med en fet fuling, men fulingen var verkligen extremt trevlig för att vara fuling enligt mina erfarenheter. Hursom, jag började snacka med snyggingen him bar klar 9,2/10 utseendemässigt men är van vid att prata med såna snygga så det var ingen vid deal.

    Vi snackade och snyggingen gillade mig extremt och log hela tiden o kollade mig djupt i ögonen hela tiden så jag fick till och med kolla bort, hon var 29 många år äldre än mig vilket jag också föredrar (mycket mognare)

    Fulingen pratade på och tillbringade mycket skitsnack till vår konversation och hon började bli jobbig mot slutet o vilade o ville, hon sa "min tjej o jag har inte setts på ett halvår vore bra om du lämna oss" sedan när jag säger "sure" o ställer mig upp så börjar de direkt prata med mig o ställa nya frågor så jag inte ens hinner ta mig upp på fötter igen för att dra.

    Sa att jag knullade 2 tjejer på mitt hotel o att jag vill knulla snyggingen med, då sa snyggingen att jag verkligen hade energi i mellan benen o skrattade som fan. Sedan sa fulingen att det är respektlöst att säga sånt, (hon kan dra åt helvete anyway)

    Vi snackar o sedan säger fulingen att det blir ingen ligg med henne o jag sa "tack o lov det, vill knulla din snygga kompis istället hon har sexiga tuttar" (hennes tuttar var amazing) snyggingen skrattade o efter ett tag ville de att jag skulle gå då fulingen insisterade så jag drog.

    Till min fråga:

    Varför säger tjejer en sak o menar helt annan? Innan ville de att jag skulle dra men när jag ska dra så pratar de fort så jag inte drar? Undrar om detta var samma situation men att jag drog anyway fast än det inte är vad snyggingen ville?

  • Svar på tråden Snygg tjej ragg
  • Anonym (Urk)
    Sat 27 Jul 2019 15:38
    #1

    Du är inte mindre vidrig för att du startar en ny tråd.

  • Xzx
    Sat 27 Jul 2019 17:44
    #2

    Men är du här igen med ditt dravel?


    Lägg ner...

  • Natura­lboost
    Sat 27 Jul 2019 18:14
    #3
    Xzx skrev 2019-07-27 17:44:14 följande:

    Men är du här igen med ditt dravel?

    Lägg ner...


    Ja du, mitt inlägg är not det största bidraget för familjeliv, om du ser detta som struntprat då vad är inte 99% av familjelivs innehåll?
  • Xzx
    Sat 27 Jul 2019 18:39
    #4
    Naturalboost skrev 2019-07-27 18:14:57 följande:

    Ja du, mitt inlägg är not det största bidraget för familjeliv, om du ser detta som struntprat då vad är inte 99% av familjelivs innehåll?


    99% är mer relevant än det här iaf...
  • Anonym (Uh)
    Sat 27 Jul 2019 21:18
    #5

    Hur gammal är du? Du skriver som att du är 12 år gammal. Dessutom verkar du ha en rätt vidrig kvinnosyn. 
    Snälla. Starta inte en till tråd. 

  • Natura­lboost
    Sat 27 Jul 2019 22:32
    #6
    Xzx skrev 2019-07-27 18:39:19 följande:

    99% är mer relevant än det här iaf...


    Du drar din slutsats ur din egen syn. Skiter väl jag fullständigt i vad du tycker är relevant. Detta är relevant för mig så det rör mitt liv. Så kom inte o skriv i andras trådar som rör deras privatliv och sög vad du tycker är relevant eller irrelevant. Luffare
  • Anonym (Urk)
    Sat 27 Jul 2019 22:55
    #7
    Naturalboost skrev 2019-07-27 22:32:46 följande:

    Du drar din slutsats ur din egen syn. Skiter väl jag fullständigt i vad du tycker är relevant. Detta är relevant för mig så det rör mitt liv. Så kom inte o skriv i andras trådar som rör deras privatliv och sög vad du tycker är relevant eller irrelevant. Luffare


    Om du nu undrar varför tjejer säger en sak men menar/gör en annan, varför drar du en hel onödig historia om hur mycket sex du har? Varför är du elak och nervärderande emot kvinnor och män du anser vara "fula"?
  • Natura­lboost
    Sat 27 Jul 2019 23:11
    #8
    Anonym (Urk) skrev 2019-07-27 22:55:45 följande:

    Om du nu undrar varför tjejer säger en sak men menar/gör en annan, varför drar du en hel onödig historia om hur mycket sex du har? Varför är du elak och nervärderande emot kvinnor och män du anser vara "fula"?


    För att allt jag skriver har sammanhang.

    Om hon var snygg hade hon knappast varit otrevlig eller bett mig gå därifrån. Hennes fula ansikte får henne vara otrevlig och därmed en faktor till hennes beteende.

    Att jag knullade först en riktigt snygg brud igår är för att ge lite bakrundsfakta innan jag nämner det senare i min berättelse än att gå all in från ingenstans för att ge det bättre kontext.

    Eftersom att jag fortfarande inte fått svar på vad tråden gick ut på från igår så kan jag lika gärna också skriva orelevanta saker så här går jag:

    Hon tjejen jag knullade igår först var riktigt het o hade fasta men stora tuttar och riktigt fin stor men fast rumpa. Var riktigt skönt att klämma på båda
  • Xzx
    Sat 27 Jul 2019 23:32
    #9
    Naturalboost skrev 2019-07-27 22:32:46 följande:
    Du drar din slutsats ur din egen syn. Skiter väl jag fullständigt i vad du tycker är relevant. Detta är relevant för mig så det rör mitt liv. Så kom inte o skriv i andras trådar som rör deras privatliv och sög vad du tycker är relevant eller irrelevant. Luffare
    Nej personliga påhopp är ju ungefär i samma mognadsgrad som hela ditt inlägg, så jag var väl ganska beredd på att det skulle komma något sådant Hahaha!
  • Natura­lboost
    Sat 27 Jul 2019 23:38
    #10
    Anonym (Urk) skrev 2019-07-27 22:55:45 följande:

    Om du nu undrar varför tjejer säger en sak men menar/gör en annan, varför drar du en hel onödig historia om hur mycket sex du har? Varför är du elak och nervärderande emot kvinnor och män du anser vara "fula"?


    Visst är hennes kropp sexig?

    www.bilddump.se/bilder/20190727233652-83.185.81.112.png
Svar på tråden Snygg tjej ragg