• Tom Araya

    Värme, svett, dejt och sex...

    Jag startade en tråd med frågan vad ni gör i denna värme och hur ni står ut.
    www.familjeliv.se/forum/thread/79787505-vad-gor-ni-i-denna-varme

    Jag har normalt sett ganska hög sexlust och är nu singel, men i den här värmen är faktiskt dejt och sex bland det sista jag har lust med.

    Jag svettas så att en dejt vore olustigt, om den inte sker efter kl 24.

    Ett samlag skulle blöta ner hennes kropp mer med min svett än vad hon kan bli mellan benen...

    Vad tänker du kring detta och hur påverkar värmen din lust och era sexuella aktiviteter?

  • Svar på tråden Värme, svett, dejt och sex...
  • Lånehajen

    Inget större problem för min del. Visserligen är jag lite tröttare och segare i värmen men lusten och orken finns alltjämt där, lyckligtvis tycker partnern också att det är hett när jag blir riktigt svettig.

  • MaryM

    Om det är riktigt varmt är det jobbigt med sex. Håller med dig Tom.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Tecum

    Jag hatar värmen men sexlusten påverkas inte. Däremot lusten till allt annat, man är inte motiverad till någonting.

  • Anonym (SVALKA OCH AVSTÅND)
    Tom Araya skrev 2021-07-12 21:32:50 följande:

    Frågan känns ganska aktuell i år också... Solig

    Fler tankar...?


    Skulle inte klara vara nära en annan människa i denna värmen och tycker allting stinker inkl min egen kropp. Är inte sugen på någon annans svett heller så avstår mer än gärna sex sommartid om det inte är ute på en klippa med havsbris i solnedgången:)

    Föredrar sex höst och vinter, mörka nätter med rödvin och stearinljus och annat sinneshöjande.
Svar på tråden Värme, svett, dejt och sex...