• Thu 1 Aug 2019 10:11
    357 visningar
    6 svar
    6
    357

    Insemination

    Sandra890121 skrev 2019-07-30 15:06:38 följande:

    Hej , jag blev medlem här på familjeliv idag , är i vecka 10 , jag har inseminerat som ensamstående . Nån mer här inne som inseminerat som ensamstående ??


    Hej! Jag har också inseminerat som ensamstående, via en klinik i Danmark. Jag är gravid i v 13 nu!

    Hoppas allt går väl för dig. :)
  • Tue 20 Aug 2019 08:37
    #4
    Anonym (lilja) skrev 2019-08-13 23:29:36 följande:

    grattis till er båda!

    jag har påbörjat processen för insemination som ensamstående i sverige men inväntar provsvaren. sen hoppas jag att det går fort! hur många försök gjorde ni innan ni lyckades?


    Vad kul att höra, lycka till! :)

    Jag gjorde 3 försök. Jag blev gravid på andra försöket, men fick missfall. Så avvaktade två menscyklar innan nästa försök. Och allt verkar fortfarande fungera fint denna gången!

    Jag tog förresten ägglossningstest både morgon och kväll på klinikens inrådan, gissar att mottagningar i sverige säger detsamma.
  • Sat 31 Aug 2019 13:53
    #6
    Anonym (lilja) skrev 2019-08-25 20:47:05 följande:

    jag är ledsen att du fick ett missfall. det är en ofattbar sorg att gå igenom. men grattis till att det nu verkar gå vägen! tredje gången gillt! :)

    tusen tack för tipset om två ÄL-test om dagen. smart!


    Ja det var väldigt trist. Och jobbigt. Men det händer ju tyvärr många, verkar det som. Och denna gång verkar allt gå fint ännu! Vecka 17 nu och hörde hjärtljud hos barnmorskan i fredags. :)

    Det blir ju såklart dyrare med äl-test två gånger om dagen, men det är bra att veta lite säkrare när ägglossningen faktiskt startar. :) Lycka till! Jag hoppas allt kommer gå väl för dig.
Svar på tråden Insemination