• Anonym (Ts)

    Roligaste svenska filmen ni vet?

    Vilken är den roligaste svenska filmen som du vet? De roligaste filmerna som jag vet är i princip hela Stig-Helmer serien.

  • Svar på tråden Roligaste svenska filmen ni vet?
  • Anonym (Flipper)
    AndreaBD skrev 2019-07-31 13:10:27 följande:
    Allvarligt!?? Det är väl den MINST roliga filmen!
    Anonym (Anonym 666) skrev 2019-07-31 08:56:13 följande:
    Seriöst, tyckte du den var rolig?? Vad är det för fel på folk..... Hoppas du vet om att den är baserad på en riktig tjej som blev tvingad till prostitution och begick självmord. Jättekul, verkligen.
    Anonym (Ts) skrev 2019-07-31 09:59:56 följande:
    Hemsk film!

    Man kan väl få tycka olika? Varför ska ni hacka på mig för? 
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Flipper) skrev 2019-08-01 04:32:00 följande:

    Man kan väl få tycka olika? Varför ska ni hacka på mig för? 


    Vad exakt är det som är roligt i filmen?
  • AndreaBD
    Anonym (Flipper) skrev 2019-08-01 04:32:00 följande:
    Anonym (Anonym 666) skrev 2019-07-31 08:56:13 följande:
    Seriöst, tyckte du den var rolig?? Vad är det för fel på folk..... Hoppas du vet om att den är baserad på en riktig tjej som blev tvingad till prostitution och begick självmord. Jättekul, verkligen.

    Man kan väl få tycka olika? Varför ska ni hacka på mig för? 
    Man kanske kan tycka att filmen är bra som sådan. Men på vilket sätt skulle det vara "roligt" att en tjej blir tvingad in i prostitution och mår så dåligt att hon bara vill ta livet av sig. Det måste ändå anses vara ganska sjukt att tycka att sånt är roligt!?
  • Anonym (Ts)
    AndreaBD skrev 2019-08-01 11:18:09 följande:

    Man kanske kan tycka att filmen är bra som sådan. Men på vilket sätt skulle det vara "roligt" att en tjej blir tvingad in i prostitution och mår så dåligt att hon bara vill ta livet av sig. Det måste ändå anses vara ganska sjukt att tycka att sånt är roligt!?


    Hon tar t.om livet av sig i filmen. Inte rolig någonstans..
  • AndreaBD
    Anonym (Ts) skrev 2019-08-01 11:19:38 följande:
    Hon tar t.om livet av sig i filmen. Inte rolig någonstans..
    Okej, jag mindes inte så exakt, jag kom bara ihåg att hon skulle, men inte om hon faktiskt gjorde det. 
Svar på tråden Roligaste svenska filmen ni vet?