• mamaps

    Kan Clearblues spökstreck vara ljusblå?

    Som rubriken lyder, kan ett spökstreck vara svagt svagt ljusblå?

    Tog ett test i går eftermiddag trots jag var på bim-3 och inte väntat tillräckligt länge, svikande karaktär förstår ni :), och det visade så svagt att jag tog det som ett spökstreck då jag inte kunde utskilja färg. Tog ett nytt i morse på bim-2 och detta blev genast svagt svagt ljusblått och brett sim det ska vara. Kan Cleablues spökstreck vara blåa eller är de endast gråa? Jag vet att de kan bli smala blåa streck som är ogiltiga men detta är brett.

  • Svar på tråden Kan Clearblues spökstreck vara ljusblå?
  • FH24

    Hmm är osäker. Lägg upp en bild så kan jag kika, men så svårt att säga :)

  • mamaps

    Tack för svar! :)

    Jag har ingen bild tyvärr.


    FH24 skrev 2019-07-31 18:00:36 följande:

    Hmm är osäker. Lägg upp en bild så kan jag kika, men så svårt att säga :)


  • LinneaM93

    [quote=79794875][quote-nick]mamaps skrev 2019-07-31 09:39:28 följande:[/quote-nick]Som rubriken lyder, kan ett spökstreck vara svagt svagt ljusblå?

    Tog ett test i går eftermiddag trots jag var på bim-3 och inte väntat tillräckligt länge, svikande karaktär förstår ni :), och det visade så svagt att jag tog det som ett spökstreck då jag inte kunde utskilja färg. Tog ett nytt i morse på bim-2 och detta blev genast svagt svagt ljusblått och brett sim det ska vara. Kan Cleablues spökstreck vara blåa eller är de endast gråa? Jag vet att de kan bli smala blåa streck som är ogiltiga men detta är brett.[/

    Ja tyvärr kan de det :( kan lägga till en bild på mitt spökstreck. Jag var inte gravid :( detta är typ sjukt. Mensen kom på bim. Men man kan ju hoppas att ditt inte är spök :)

  • mamaps

    Jo mitt var också ett spökstreck, fick mensen nu på när jag gick upp. Då låter man bli deras test i fortsättningen då om man behöver testa sig.

    Tack för ditt svar!


    LinneaM93 skrev 2019-07-31 22:38:47 följande:

    [quote=79794875][quote-nick]mamaps skrev 2019-07-31 09:39:28 följande:[/quote-nick]Som rubriken lyder, kan ett spökstreck vara svagt svagt ljusblå?

    Tog ett test i går eftermiddag trots jag var på bim-3 och inte väntat tillräckligt länge, svikande karaktär förstår ni :), och det visade så svagt att jag tog det som ett spökstreck då jag inte kunde utskilja färg. Tog ett nytt i morse på bim-2 och detta blev genast svagt svagt ljusblått och brett sim det ska vara. Kan Cleablues spökstreck vara blåa eller är de endast gråa? Jag vet att de kan bli smala blåa streck som är ogiltiga men detta är brett.[/

    Ja tyvärr kan de det :( kan lägga till en bild på mitt spökstreck. Jag var inte gravid :( detta är typ sjukt. Mensen kom på bim. Men man kan ju hoppas att ditt inte är spök :)


  • LinneaM93

    Gud vad synd. Jag tycker det är så skit när det blir sådär, har samma erfarenhet med rfsu testa tidigt. Köp inte de heller som vink. Falska förhoppningar, lägger in bild på ett negativt sånt också :(

  • Glitterpinnar

    Fast det KAN vara så att testen snappar upp en tidig graviditet som helt enkelt inte fäster utan som kommer på dagen för beräknad mens. Googla "kemisk graviditet". Det är därför man inte ska testa innan bim egentligen. Ett spökstreck är färglöst.

Svar på tråden Kan Clearblues spökstreck vara ljusblå?