• Picianna

    Nid blödning

    Hej

    En fråga till er som haft nid blödning

    Hur länge varade blödningen? Hur kraftig blödning hade dom dagarna ni ?kan man ha en nidblödning vid förväntad mens ?

    Jag förväntade mig min mens den 29e juli, fick den 28e, kom lika mycket som vid vanlig mens och varade 2 dagar och 3e dagen kom det ca en halv tampong under hela dagen. Vanligtvis varar min mens 6-7 dagar

    Kan det vara en nidblödning ?

  • Svar på tråden Nid blödning
  • Pimpinellan

    Kom motsvarande 5-6 dagar efter äl vilket är när embryot fäster. Så sent som vid BIM är väl sent för en nidblödning. Min vara bara lite brunt. Antingen var din mens lite tidig eller också var det en mensliknande blödning man kan få som gravid.

  • Anonym (Anonym)

    Det låter som en mens tyvärr. En dag hit eller dit kvittar, det är inte äggklockor vi har där nere...

  • Anonym (E)

    Jag fick en blödning exakt samma dag som jag skulle fått mens. Trodde såklart att det var mensen och tänkte att vi får satsa på nästa månad istället.... men mensen kom liksom aldrig igång, den var brun och liksom torrare än vanlig mens. Den höll i fem dagar och jag vågade inte ta ett graviditetstest, men 1-2 veckor senare började mina bröst värka och ila så då tog jag ett test. Nu är jag i v.37.

  • Anonym (E)

    Ps. Vet inte om det var en nidblödning eller om min kropp skapade lite lite mens trots graviditet.

  • Emmissss

    Jag brukade alltid få en liten brun blödning ca 1-2 dagar innan mens. Den här gången fick jag vad jag tror var på dagen för mens - kan vara dagen efter då det variera lite. Så jag trodde mensen kom & blev så ledsen på fm när det kom en brun flytning. På kvällen hade ingen mens startat och då tog jag ett test. Gravid! Är nu i vecka 17 :)

Svar på tråden Nid blödning