• Anonym (30åringen)

    att slappna av och få orgasm med en partner

    Jag har svårt att slappna av när jag har sex, vilket gör att jag inte blir tokkåt under själva akten och får ingen orgasm. Om jag är ensam kan jag lätt onanera till mig en orgasm inom 5-10 minuter. Men så fort någon är i rummet blir det som en mental spärr och jag blir mer fokuserad på hans njutning än min egen. Det enda som cirkulerar i mitt huvud är att göra det maximalt skönt för honom, så jag glömmer bort mig själv och har svårt att ta in nuet på något sätt. Det är ju störande då jag har lätt för att få orgasm egentligen. Har tex.många gånger drömt något sexrelaterat och då vaknar jag av fantastiska orgasmer helt utan beröring. Skulle verkligen vilja få bukt på detta och kunna bli lika kåt tillsammans med en parter som jag kan bli när jag är ensam.. Någon som har tips? Hur gör man för att slappna av och bli lite mer ego? Eller är det dålig matchning mellan mig och partnern? Är nu i en stadig relation och han är lite pryd, ganska introvert i sängen vilket inte gör det lättare för mig att tända till heller tyvärr..

  • Svar på tråden att slappna av och få orgasm med en partner
  • Anonym (know the feeling)

    Har precis samma problem som du. Har faktiskt aldrig lyckats nå ända fram med en annan person. Kan vara skitkåt av tanken på sex med en viss person , spänningen och allt sånt innan men sen är det som vips borta när vi väl har sex. Är också alldeles för fokuserad på deras njutning och tycker sällan det som görs med mig är sådär jätteskönt, iallafall inte så jag skulle kunna komma av det.
    Har då förklarat och visat för så gott som alla men ingen som lyckats hittills. Får orgasm på ett par minuter med idogt smekande, tryck och rätt takt själv. Men använder alltid olja då tex, något jag finner både jobbigt och opraktiskt, samt att det inte smakar så gott för den som utför oralsex på mig.

    Jag har nog inga bra tips eftersom jag inte nått dit själv men tror tyvärr att en sån partner du beskriver är direkt kontraproduktivt och hämmande för sexlivet. Har haft sådana killar också där man aldrig skulle drömma om att våga be om nåt eftersom de varit så passiva och direkt ointresserade av andra än sig själv. Min enda lösning är att försöka hitta män jag känner mig någorlunda avslappnad med och ta kommandot själv och onanera medans vi håller på. Inte så kul och räknas inte riktigt men bättre än inget!

Svar på tråden att slappna av och få orgasm med en partner