• Anonym (Anony­m)
    Fri 2 Aug 2019 12:48
    1900 visningar
    17 svar
    17
    1900

    Är han bög eller är det jag som är oattraktiv?

    Anonym (Tjej) skrev 2019-08-02 12:38:56 följande:

    Jag har haft sex med närmare 15 män i mitt liv, och det som skiljer 14 av dessa och min dejt är att samtliga andra män har haft erektion i tid och otid. Det har aldrig varit ett problem, utan det har egentligen räckt med att titta på dessa män för att de ska få erektion.

    Han jag dejtar nu är det helt annorlunda, även om jag klär mig sexigt, klär av mig allt, eller kysser honom sensuellt, så får han inte erektion.

    För att han ska få upp den så måste jag aktivt röra hans kuk, vilket för mig är avtändande. Det känns verkligen som att han inte tänder på mig, då det inte varit ett problem innan.

    Om han går ned på mig så har han tappat ståndet helt, vad är det för grej?

    Detta har tagit på mitt självförtroende rejält, han säger han tycker jag är fin/sexig och är riktigt trevlig. Men hans kuk tycker inte det? Ljuger han för mig? Är jag en undanflykt ifrån hans homosexualitet?


    Det kan vara väldigt olika. Ibland får man stånd när det väl är dags. I övrig sammanhang kan det bli svårare.

    Men kan man egentligen se om någon har erektion till hundra procent?

    Även om man skulle ha jeans på sig och så?
  • Anonym (Anony­m)
    Fri 2 Aug 2019 13:01
    #7
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-08-02 12:51:57 följande:

    Killar och män som har lite innanför pannbenet och kan tänka, kan ha lite prestationsångest. Den ångesten gör att kuken inte riktigt står på kommando.


    På riktigt?

    Så om mannen är intelligent så har han svårare att få stånd/får prestationsångest. Hur kommer det sig, vad får de att få ångest bara för att de är intelligenta? På vilket sätt tänker de då, menar du?

    Varför är de intelligentare/har någonting inför pannbenet bara för att de får prestationsångest?
Svar på tråden Är han bög eller är det jag som är oattraktiv?