Inlägg från: Anonym (Intressant) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Intressant)

    Kvinnor som ligger med mycket yngre män, hur öppen är ni om det?

    Kanske är annorlunda många är kanske inte öppna med det eftersom jag tycker det är sällsynt med kvinnor som vill ligga med killar som är 20. Är det inte så att många helst vill ligga med äldre män  

  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Anna) skrev 2019-08-04 12:37:41 följande:

    att jag skäms för att han skulle råka vara yngre eller äldre, utan för att det är min ensak. Men det är jag..


    Men visst är det nästan inga kvinnor som tänder på yngre 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Anna) skrev 2019-08-04 12:50:59 följande:
    Kan ju inte tala för alla kvinnor! Normen är väl fortfarande att mannen är lite äldre och kvinnan yngre, så många kvinnor kanske inte ser yngre killar som liggbara just därför? Men har man ett öppet sinne så finns det absolut äldre kvinnor som ligger med betydligt yngre män!
    Så du tror att det finns. Själv är jag ganska tveksam om det ens existerar 
    i sådana fall rör det sig om 30+ män knappast någon kille som är 20 bast 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Äldre) skrev 2019-08-04 14:00:49 följande:

    Jag gillar yngre men inte bara att ligga med utan för förhållande. Var öppen med det och tyckte det var kul med han som var 5 år yngre. Var öppen med det men tyckte det var ganska neutralt med han som var 10 år yngre. Nu träffar jag en som är 18 år yngre och nu känns det rätt jobbigt alltså. Vill inte vara öppen med det. Har nämnt det ibland men oftast säger jag bara att han är mkt yngre men inte hur mkt och jag skäms när jag tänker på det :( Hade verkligen önskat att han var lite äldre eller kanske helst att jag var lite yngre, för tänder på att han ser så ung ut...


    Hur ung är killen om man får fråga 
  • Anonym (Intressant)
    Kverulant67 skrev 2019-08-05 14:24:00 följande:

    Man brukar ju kalla medelålders män som är med unga tjejer för "Gubbslem". S
    å varför inte något liknande när det är tvärtom?


    Finns inget eftersom det är så få kvinnor som tänder på yngre 
  • Anonym (Intressant)
    Kverulant67 skrev 2019-08-05 15:51:47 följande:
    Skulle tro att det är samma.

    Men det är lika äckligt ändå när man väl går till verket och inte låter det stanna vid en fantasi....
    Har du hört talas om kvinnor som tänder på yngre 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (öppna) skrev 2019-08-05 17:47:31 följande:
    Haha är det du igen som inte tror att kvinnor faller för yngre? I din värld kanske men knappast i min;) Sen om man väljer att handla därefter är ju en annan sak, men i tankarna och fantasin är de yngre frekventa besökare och samtalsämnen!
    Tycker dina väninnor om yngre killar från 18 och uppåt
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (öppna) skrev 2019-08-05 18:25:52 följande:

    Nej inte barn.. 15-20 år är oftast maxgräns. Tror du kan få svårt med äldre tjejer. Du får vänta tills du blir åtminstone 25 sen göra ett nytt försök. Då har du plötsligt hur många som helst i åldrarna 30-60 att välja på;)


    Då är vi överens kvinnor tänder inte på killar under 25 
  • Anonym (Intressant)
    mikey skrev 2019-08-12 23:28:07 följande:

    Varför dör dessa trådar ut. Skulle mer än gärna skriva med en trevlig kvinna som faktiskt uppskattar en ung man som är mogen, är fortfarande ung men ingen osäker pojkvasker. Träd fram alla härliga damer ????


    Kvinnor träffar 28 åringar det är en helt annan sak med 20-21 åringar 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (BBW) skrev 2019-08-13 07:06:48 följande:

    Yngre är inte min grej men har en väninna som ofta och gärna talar om att män skall vara yngre och gärna flera.


    Då antar jag att hon menar 30+ 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (BBW) skrev 2019-08-13 11:34:31 följande:
    Absolut inte. Har sett henne ha sex med riktigt unga grabbar på klubbar men som hon säger dom är ivriga men ofta oerfarna och snabba därav hennes önskan om flera samtidigt.
    menar du 21-22? Hur ung är din väninna om man får fråga  
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (öppen men inget skryt) skrev 2019-08-13 14:33:13 följande:

    Jag skryter inte om det men är öppen med att jag föredrar yngre killar. Skryter inte heller om att jag ligger runt men låtsas inte heller att jag inte gör det. Vad folk tycker om mina preferenser eller mitt sexliv säger väldigt mycket mer om dom än om mig, så inget jag bryr mig om.

    Tycker faktiskt inte att människor i allmänhet tycker det är nåt konstigt att jag föredrar yngre killar. Dom enda som ibland kan bli lite stötta är män över 40.


    Så du är intresserad av 30 och uppåt

  • Anonym (Intressant)
    Anonym (öppen men inget skryt) skrev 2019-08-14 15:26:02 följande:

    . Och mina killkompisar kände likadant med tanterna som va på dem.

    Så jag raggar aldrig aktivt på unga killar utan dom får visa intresse för mig om det ska bli nåt. På dejtingsidor skriver jag heller inte först till unga killar som inte skrivit att dom är intresserade av nån i min ålder. Lite jävla respekt får man ju ha.


    Berättade dina killkompisar det såg du det själv? så du skriver till killarna först om det står att dom är intresserade vad är det som lockar dig med yngre?
Svar på tråden Kvinnor som ligger med mycket yngre män, hur öppen är ni om det?