• Anonym (Frisören)

    Ändra färg könshår

    Min fru har haft mörkbrunt könshår förut men nu går det mera mot ljusbrunt-rött . Jag rakar henne varje Torsdag eller Fredag .Och om jag blir sjuk eller inte hinner med vecko rakningen så märker vi att hon går mot ljusareoch rödare mus hår någon annan som märkt detta ?? När man blir äldre blir inte det grått oxå ?? Hon är 51 år och har lite gråa stänk i huvudet ..

  • Svar på tråden Ändra färg könshår
  • Anonym (Z)

    Näää har inte märkt detta men jag har ju inte heller sett dig frus mus alls så vitt jag vet så kan egentligen inte svara på om jag märkt det eller inte... 

  • Anonym (Frisören)

    Pucko . Du har väll ingen tjej .. .. Frågan är till dom har haft sin tjej - fru länge ..

  • Anonym (Frisören)
    Anonym (Frisören) skrev 2019-08-04 14:10:44 följande:

    Min fru har haft mörkbrunt könshår förut men nu går det mera mot ljusbrunt-rött . Jag rakar henne varje Torsdag eller Fredag .Och om jag blir sjuk eller inte hinner med vecko rakningen så märker vi att hon går mot ljusareoch rödare mus hår någon annan som märkt detta ?? När man blir äldre blir inte det grått oxå ?? Hon är 51 år och har lite gråa stänk i huvudet ..


    Frågan är har ni märkt att erat eller fru eller tjejen könshår ändrar färg med åren = hon blir äldre ?? . Man blir ju gråhårig med åren .
  • Anonym (Frisören)

    Lyfter tråden lite har era-ert könshår bytt färg med åren , ju äldre ni blir -blivit ..

  • Anonym (Q 54)

    Klart färgen förändrats lite. Likaså mängden. Glesare nu om jag låter det växa till.

    Hon kan väl raka själv om hon vill om du inte har möjlighet.

  • Anonym (Frisören)
    Anonym (Q 54) skrev 2019-08-10 10:00:26 följande:

    Klart färgen förändrats lite. Likaså mängden. Glesare nu om jag låter det växa till.

    Hon kan väl raka själv om hon vill om du inte har möjlighet.


    Hon vill att jag fixar det .. 
    det är färg ändringen med åldern vi tycker är så kul..
  • Anonym (Q 54)
    Anonym (Frisören) skrev 2019-08-10 22:55:37 följande:

    Hon vill att jag fixar det .. 

    det är färg ändringen med åldern vi tycker är så kul..


    Hon kanske tycker det är lika mysigt som jag att bli friserad. Speciellt besiktningen av arbetet. Härligt!
  • Anonym (Frisören)
    Anonym (Q 54) skrev 2019-08-10 23:06:27 följande:
    Hon kanske tycker det är lika mysigt som jag att bli friserad. Speciellt besiktningen av arbetet. Härligt!
    Härligt att någon som fattat 
    Rakning är starten på en härlig SEXHELG..

  • Grossglanz

    Städerskan på jobbet informerade mig idag om att till å med hennes könshår blivit grått med åren,vi är jämngamla hon är sexig...kanske får kolla detta fenomen närmare:)

  • Anonym (Q 54)
    Grossglanz skrev 2019-08-12 14:03:45 följande:

    Städerskan på jobbet informerade mig idag om att till å med hennes könshår blivit grått med åren,vi är jämngamla hon är sexig...kanske får kolla detta fenomen närmare:)


    Bara av ren nyfikenhet. Hur kom det upp till diskussion? Hur löd konversationen?
  • Grossglanz
    Anonym (Q 54) skrev 2019-08-12 14:35:53 följande:

    Bara av ren nyfikenhet. Hur kom det upp till diskussion? Hur löd konversationen?


    Haha ,ja det var en bra fråga..lite gomorron har helgen varit bra å lite krämpor..å sen poff ja det är ju till och med så könshåret har blivit grått...blev mest förvånad att hon har nåt haha inte den typen alls,sa att det går ju att färga det också:)
  • Anonym (Q 54)
    Grossglanz skrev 2019-08-12 14:41:18 följande:

    Haha ,ja det var en bra fråga..lite gomorron har helgen varit bra å lite krämpor..å sen poff ja det är ju till och med så könshåret har blivit grått...blev mest förvånad att hon har nåt haha inte den typen alls,sa att det går ju att färga det också:)


    Underbart! Du skulle be att få besiktiga? Jädra rolig kommentar iaf!
  • Grossglanz
    Anonym (Q 54) skrev 2019-08-12 14:58:31 följande:

    Underbart! Du skulle be att få besiktiga? Jädra rolig kommentar iaf!


    Japp,hoppas möta henne på samma ställe imorron;)
  • Anonym (Frisören)
    Grossglanz skrev 2019-08-12 14:03:45 följande:

    Städerskan på jobbet informerade mig idag om att till å med hennes könshår blivit grått med åren,vi är jämngamla hon är sexig...kanske får kolla detta fenomen närmare:)


    Ja gör det fråga vilken hår färg hon hade som ung och vadfärgen var mellan ben och vad hon har i dag , kul helt enkelt hur det ändrar sig med åren..
Svar på tråden Ändra färg könshår