• Anonym (Ts)
    Sun 4 Aug 2019 19:14
    130 visningar
    1 svar
    1
    130

    Fler som försökt med Letrozol i över ett halvår utan resultat? =/

    I höstas blev jag gravid precis innan jag skulle börja med Letrozol p.g.a. PCO, tyvärr slutade det med MA. Efteråt blev det Letrozol och jag hade räknat med att det skulle gå snabbt att bli gravid igen nu när min ÄL är regelbunden (exakt 28 dagars cykel varje månad istället för varierande på ca. 20-50), men det händer ingenting. Allt ser perfekt ut på VUL inför varje ÄL enligt läkaren och att ÄL faktiskt sker har bekräftats flera ggr med både VUL och blodprov, men det blir ju inget av det... Nu har det gått mer än ett halvår med Letrozol, jag börjar fundera på om chanserna vore bättre utan, vad mer man kan göra och så... Nån mer som är i samma situation? Hur tänker ni?

  • Svar på tråden Fler som försökt med Letrozol i över ett halvår utan resultat? =/
  • Sun 4 Aug 2019 19:30
    #1

    Jag blev gravid på försök 8 eller 9 med Letrozol. Hade tidigare blivit gravid med pergotime på försök 2 och 5.

    Ge inte upp än skulle jag säga. (Ligger bredvid min letrozol kille här nu som är 10 månader).

Svar på tråden Fler som försökt med Letrozol i över ett halvår utan resultat? =/