Inlägg från: Anonym (Kenneth) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kenneth)

    Sexlusten kommer inte tillbaka

    Hej.

    När min fru blev gravid ville hon inte längre ha sex. Fine jag respekterade det.

    Fick lägga band på mig själv och onanera istället. Efter några månader började jag tigga sex men hon var rak och tydlig med nej. Hon är höggravid och har ingen sexlust.

    Då började jag gå in på porrsidor och onanerade till porr. Efter nån månad märkte jag att jag drogs till mer "plastiga" Barbie silikon kvinnor. Då de blev hela min sexliv.

    Barnet fött och hon avisade mig de första 3 månaderna. De va då jag tog mitt porrbruk till en ny nivå. Jag betalade chatturbate. Dvs jag betalade kvinnor för att utföra camsex live efter mina fantasier.

    Min efter en månad gjorde hon en invit till ett samlag. Men jag kunde inte få upp den. Då har de gått ett år sen vi hade sex senast.

    Iallafall var de ingen big deal. Men nu har vi försökt varje kväll i 2 veckor och jag blir inte alls hård eller kåt.

    Har märkt att jag blir hård på kvinnor utomhus som ser bättre ut. Men har inte vågat berätta det.

    Hon vet inte om att jag kollar på porr.

    Vet inte vad jag vill med tråden mer än att kanske någon känner igen sig och kan hjälpa mig. Hon är väldigt frustrerad och känner att hon inte duger.

Svar på tråden Sexlusten kommer inte tillbaka