• Anonym (lite olusti­gt)
    Tue 6 Aug 2019 13:36
    4750 visningar
    27 svar
    27
    4750

    Omskuren kuk? HJÄLP!!!

    Min nya dejt är omskuren. Har aldrig varit med någon innan som inte haft förhud.
    Hur gör man? Blev helt ställd. Suga är väl en sak men smeka och runka??? Hur får man en sådan man lättast att komma, njuta osv? Den är väldigt estetisk att titta på och ser på sätt och vis större ut än vanliga men jag känner mig så novis??

    Måste man ha olja eller glidmedel t ex?

    Vill höra både era erfarenheter från män som är omskurna själv och från er som haft omskurna kukar förut.

  • Svar på tråden Omskuren kuk? HJÄLP!!!
  • Anonym (Undra­r)
    Tue 6 Aug 2019 13:38
    #1
    Anonym (lite olustigt) skrev 2019-08-06 13:36:18 följande:

    Min nya dejt är omskuren. Har aldrig varit med någon innan som inte haft förhud.
    Hur gör man? Blev helt ställd. Suga är väl en sak men smeka och runka??? Hur får man en sådan man lättast att komma, njuta osv? Den är väldigt estetisk att titta på och ser på sätt och vis större ut än vanliga men jag känner mig så novis??

    Måste man ha olja eller glidmedel t ex?

    Vill höra både era erfarenheter från män som är omskurna själv och från er som haft omskurna kukar förut.


    Har ni haft nån form av sex redan?
  • Anonym (Q)
    Tue 6 Aug 2019 13:43
    #2
    Anonym (lite olustigt) skrev 2019-08-06 13:36:18 följande:

    Min nya dejt är omskuren. Har aldrig varit med någon innan som inte haft förhud.

    Hur gör man? Blev helt ställd. Suga är väl en sak men smeka och runka??? Hur får man en sådan man lättast att komma, njuta osv? Den är väldigt estetisk att titta på och ser på sätt och vis större ut än vanliga men jag känner mig så novis??

    Måste man ha olja eller glidmedel t ex?

    Vill höra både era erfarenheter från män som är omskurna själv och från er som haft omskurna kukar förut.


    Olja eller glidmedel är en mycket god idé. Jag använder alltid det på min man som är omskuren, både vid runk och vid samlag. Utöver det så funkar allt annat som vanligt.
  • Anonym (lite olusti­gt) Trådstartaren
    Tue 6 Aug 2019 13:49
    #3
    Anonym (Q) skrev 2019-08-06 13:43:27 följande:
    Olja eller glidmedel är en mycket god idé. Jag använder alltid det på min man som är omskuren, både vid runk och vid samlag. Utöver det så funkar allt annat som vanligt.
    Ok tack men kan du ge tips på hur man ska smeka? Hur runkar man en man utan förhud t ex. Hur vill din man bli smekt? Tycker du det är lika sexigt/kul som en kuk med förhud?

    Det är ju inte heller alltid man har glid med sig eller tillhands...
  • Anonym (lite olusti­gt) Trådstartaren
    Tue 6 Aug 2019 13:49
    #4
    Anonym (Undrar) skrev 2019-08-06 13:38:56 följande:
    Har ni haft nån form av sex redan?
    Ja hångel.
  • Anonym (Q)
    Tue 6 Aug 2019 13:55
    #5
    Anonym (lite olustigt) skrev 2019-08-06 13:49:00 följande:

    Ok tack men kan du ge tips på hur man ska smeka? Hur runkar man en man utan förhud t ex. Hur vill din man bli smekt? Tycker du det är lika sexigt/kul som en kuk med förhud?

    Det är ju inte heller alltid man har glid med sig eller tillhands...


    Det går att smeka/ta på en omskuren penis utan nåt glid också men ollonet är ju lite känsligt så man kan inte ta lika hårt i den om det är torrt. Saliv funkar också om man inte har något annat till hands och verkligen vill runka.

    Jag minns knappt vad förhuden var till för förutom att den liksom smeker ollonet? Använder man förhuden till nåt speciellt?

    Om man har någon sorts glid på en omskuren penis så är det ju bara att smeka som man vill/som man brukar. Det är nog inte så stor skillnad. Jag tycker att omskuren penis är betydligt finare och fräschare. Men jag är ju partisk ;)
  • Anonym (Linus­)
    Tue 6 Aug 2019 14:09
    #6
    Anonym (lite olustigt) skrev 2019-08-06 13:36:18 följande:

    Min nya dejt är omskuren. Har aldrig varit med någon innan som inte haft förhud.

    Hur gör man? Blev helt ställd. Suga är väl en sak men smeka och runka??? Hur får man en sådan man lättast att komma, njuta osv? Den är väldigt estetisk att titta på och ser på sätt och vis större ut än vanliga men jag känner mig så novis??

    Måste man ha olja eller glidmedel t ex?

    Vill höra både era erfarenheter från män som är omskurna själv och från er som haft omskurna kukar förut.


    Jag är omskuren och jag tror inte du behöver göra något annorlunda. Om du ska runka så är ett tips att börja att dra upp så kommer det bli jättebra och skönt för honom. Du behöver inte använda glidmedel pga av att han är omskuren. Sen Kan jag också tycka det är skönare med lite glid.

    Någon annan fundering? Lycka till.
  • Anonym (W47)
    Tue 6 Aug 2019 14:21
    #7

    Min man är omskuren, ingen större skillnad tycker jag. Hans ollon är lite mer okänsligt så han vill gärna att jag använder tänderna när jag suger honom. Inte bita utan drar med tänderna över ollonet och skaftet. Jag får gärna runka honom lite hårdare. Behöver inget glidmedel alls. Så det är nog samma som med en "vanlig" kuk. Gör först, kolla reaktion under tiden.. Learning by doing..

  • Anonym (Lika?­)
    Tue 6 Aug 2019 14:31
    #8

    När jag runkar kuken på en man, oavsett omskuren eller ej, så håller jag min hand på skaftet en bit nedanför ollonet, där för jag huden fram och tillbaka och huden rör sig liksom utanpå skaftet.
    Jag håller inte uppe på ollonet/förhuden när jag runkar hans kuk.

    När jag suger, om han inte är omskuren, så drar jag tillbaka förhuden och suger på ollonet medan jag smeker/runkar skaftet. På en omskuren gör jag lika, men behöver då inte dra tillbaka förhuden.

    Men att smeka kuken fram o tillbaka/runka skaftet kan jag inte se att det är någon avgörande skillnad mellan min omskurna och min icke omskurna älskare? Skillnaden ligger väl i den lösa förhuden utanpå ollonet?

    Dock håller jag med om att den omskurna kuken i högre grad är lättare smeka och runka när vi använder glidmedel, då det är lättare låta handen glida även upp över hans ollon.
    Min omskurna älskare har ofta svårare att komma, tar längre tid på sig, vilket han säger beror på att han är omskuren och att ollonet därför är mindre känsligt (?)

  • Anonym (Undra­r)
    Tue 6 Aug 2019 14:33
    #9
    +1
    Anonym (W47) skrev 2019-08-06 14:21:18 följande:

    Min man är omskuren, ingen större skillnad tycker jag. Hans ollon är lite mer okänsligt så han vill gärna att jag använder tänderna när jag suger honom. Inte bita utan drar med tänderna över ollonet och skaftet. Jag får gärna runka honom lite hårdare. Behöver inget glidmedel alls. Så det är nog samma som med en "vanlig" kuk. Gör först, kolla reaktion under tiden.. Learning by doing..


    Hur är det vid samlag? Behöver han lite "mera" för att kunna komma då också?
  • Anonym (Undra­r)
    Tue 6 Aug 2019 14:56
    #10
    Anonym (Lika?) skrev 2019-08-06 14:31:37 följande:

    När jag runkar kuken på en man, oavsett omskuren eller ej, så håller jag min hand på skaftet en bit nedanför ollonet, där för jag huden fram och tillbaka och huden rör sig liksom utanpå skaftet.
    Jag håller inte uppe på ollonet/förhuden när jag runkar hans kuk.

    När jag suger, om han inte är omskuren, så drar jag tillbaka förhuden och suger på ollonet medan jag smeker/runkar skaftet. På en omskuren gör jag lika, men behöver då inte dra tillbaka förhuden.

    Men att smeka kuken fram o tillbaka/runka skaftet kan jag inte se att det är någon avgörande skillnad mellan min omskurna och min icke omskurna älskare? Skillnaden ligger väl i den lösa förhuden utanpå ollonet?

    Dock håller jag med om att den omskurna kuken i högre grad är lättare smeka och runka när vi använder glidmedel, då det är lättare låta handen glida även upp över hans ollon.
    Min omskurna älskare har ofta svårare att komma, tar längre tid på sig, vilket han säger beror på att han är omskuren och att ollonet därför är mindre känsligt (?)


    Hur gammal är din omskurna älskare? Händer det att han inte lyckas komma alls också?
Svar på tråden Omskuren kuk? HJÄLP!!!