• Liselott81

    Vad har ni på eran BUCKETLIST?

    Jag funderar på att skriva en bucketlist. Vad sjutton ska jag hinna med att göra innan jag trillar av pinnen. Resa är det första jag kommer att tänka på, men sen då...


    Vad har ni på eran "lista" ?  Vill ha lite tips på saker man kan göra Glad

  • Svar på tråden Vad har ni på eran BUCKETLIST?
  • Ms H
    Anonym (Fore) skrev 2019-08-06 18:07:14 följande:

    Hela Afrika? Det låter spännande. Stor kontinent med så mycket olika kultur och upplevelser.


    Yes, varje land (minst) en gång. Tur att jag räknar med att ha många år på mig! Kultur och natur, helt underbart. Problemet är bara att jag hittar så många ställen jag vill se mer av...
  • Liselott81
    Anonym (Fore) skrev 2019-08-06 18:00:42 följande:
    Nej den finns kvar på min lista :) Har spelat Carlskrona GK (så läcker) och Sölvesborg (många tallar) i den landsändan. Får åka tillbaka och riva av Trummenäs och Karlshamn och någon till :). Var det kul att svinga?
    Ja det får du göra :) Visste inte att det fanns SÅ många golfbanor i Sverige!

    Jo det var kul att svinga, prickade bollen på första slaget! Inte alla som gör har jag hört Tungan ute
  • Anonym (M)

    Inget, tror jag. Kanske några länder jag vill besöka.

  • Anonym (Alva)
    Nandez skrev 2019-08-06 18:08:57 följande:

    Läsa böcker


    Någon du läst nyligt som du kan rekommendera?
  • Anonym (Alva)
    Anonym (Ellie) skrev 2019-08-06 18:15:29 följande:

    Jag har ingen bucketlist. Känner inte att det finns det typen av specifika enskilda upplevelser som skulle göra mitt liv bättre eller lyckligare.

    Har fullt upp med att få ihop och njuta av vardagen och nuet. Min man, mina barn, vänner, hälsan medans den är god.


    Det behöver ju inte vara nåt som gör livet bättre eller lyckligare, bara nåt som man skulle vilja uppleva innan man dör. Inget??
  • Anonym (halvvägs til framtiden)

    Gå ner en hel jag i vikt.
    Få barn
    Bada i alla världens hav från alla kustländer
    Läsa 1100 böcker
    Se 1100 filmer
    Bestiga Kebnekaise 
    Vandra runt hela Sveriges
    Laga och äta 2 rätter från alla länder i världen

  • Anonym (en sak i taget)

    Jag är inte så mycket för att planera långt framåt, när jag kommer på något jag vill göra så vill jag göra det direkt :) Men några saker jag har gjort vartefter jag kommit på det är att spela i en teaterföreställning, lärt mig spela ett instrument och skrivit en låt. Nu håller jag på att lära mig ett nytt programmeringsspråk. Sen får vi se vad det blir efter det.

  • Anonym (Alva)
    Anonym (halvvägs til framtiden) skrev 2019-08-06 19:37:25 följande:

    Gå ner en hel jag i vikt.
    Få barn
    Bada i alla världens hav från alla kustländer
    Läsa 1100 böcker
    Se 1100 filmer
    Bestiga Kebnekaise 
    Vandra runt hela Sveriges
    Laga och äta 2 rätter från alla länder i världen


    Du gillar att bada va? Skrattande
  • Anonym (halvvägs til framtiden)
    Anonym (Alva) skrev 2019-08-06 20:00:03 följande:
    Du gillar att bada va? Skrattande
    Jag brukade älska att simma och bada. När jag var barn och tonåring levde jag i princip på stranden på vårt landställe. Nu är jag för feg.
Svar på tråden Vad har ni på eran BUCKETLIST?