• Anonym (Sex utan samlag)

    Sex utan samlag

    Hej

    Jag och min livspartner har ett bra och härligt sexliv men ibland vill jag ge henne orgasm och vill själv komma utan att vi har samlag. Jag vill avsluta sexakten med att jag slickar henne hela vägen i mål och att hon suger och runkar mig tills jag kommer. Jag har försökt få till detta flera gånger men hon insisterar hela iden på att kuken ska in och avsluta "på plats". Ett fåtal gånger under vårt gemensamma liv har vi fått till avslut med annat än samlag. Någon som känner igen sig? Antar att jag inte är ensam om detta. Vill samtidigt poängtera att både hennes och min egen orgasm är mycket starkare om vi avslutar med att slicka/fingra eller runka/suga till avslut. 

  • Svar på tråden Sex utan samlag
  • LuciferIV
    Anonym (Sex utan samlag) skrev 2019-08-08 14:32:49 följande:

    Hej

    Jag och min livspartner har ett bra och härligt sexliv men ibland vill jag ge henne orgasm och vill själv komma utan att vi har samlag. Jag vill avsluta sexakten med att jag slickar henne hela vägen i mål och att hon suger och runkar mig tills jag kommer. Jag har försökt få till detta flera gånger men hon insisterar hela iden på att kuken ska in och avsluta "på plats". Ett fåtal gånger under vårt gemensamma liv har vi fått till avslut med annat än samlag. Någon som känner igen sig? Antar att jag inte är ensam om detta. Vill samtidigt poängtera att både hennes och min egen orgasm är mycket starkare om vi avslutar med att slicka/fingra eller runka/suga till avslut. 


    Håller med, vi gör ofta så, kanske var 3:e gång har vi sex utan samlag.

    Kommer allra skönast när jag får göra det i hennes mun, blir helt sinnessjuka orgasmer då.

    Räknar vi in analsex, så är rent vaginala samlag nått som sker enbart var 3:e gång ungefär, i snitt.
  • Anonym (Grabben bredvid)

    Slickar aldrig för det får man cancer av. Skit farligt.

  • Anonym (Sex utan samlag)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-08-08 15:13:55 följande:

    Slickar aldrig för det får man cancer av. Skit farligt.


    Haha, ok. Jag gillar att leva farligt. Jag äter grillat kött och andas in avgaser också. För att inte glömma sötningsmedel Tungan ute


    Samtidigt är jag övertygad om att särskrivning är mer farligt är att slicka en fitta. 

  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (Sex utan samlag) skrev 2019-08-08 15:17:39 följande:

    Haha, ok. Jag gillar att leva farligt. Jag äter grillat kött och andas in avgaser också. För att inte glömma sötningsmedel Tungan ute


    Samtidigt är jag övertygad om att särskrivning är mer farligt är att slicka en fitta. 


    Bäst du slutar särskriva då. Du röker väl säkert också...
  • Anonym (Kål)
    Anonym (Sex utan samlag) skrev 2019-08-08 14:32:49 följande:

    Hej

    Jag och min livspartner har ett bra och härligt sexliv men ibland vill jag ge henne orgasm och vill själv komma utan att vi har samlag. Jag vill avsluta sexakten med att jag slickar henne hela vägen i mål och att hon suger och runkar mig tills jag kommer. Jag har försökt få till detta flera gånger men hon insisterar hela iden på att kuken ska in och avsluta "på plats". Ett fåtal gånger under vårt gemensamma liv har vi fått till avslut med annat än samlag. Någon som känner igen sig? Antar att jag inte är ensam om detta. Vill samtidigt poängtera att både hennes och min egen orgasm är mycket starkare om vi avslutar med att slicka/fingra eller runka/suga till avslut. 


    Håller med dig fullständigt, tycks va helt omöjligt att få till andra typer av sex än penetration.
  • Anonym (A)
    Anonym (Kål) skrev 2019-08-08 15:48:27 följande:
    Håller med dig fullständigt, tycks va helt omöjligt att få till andra typer av sex än penetration.
    Trist att det är så.
  • Anonym (K)

    Har du frågat varför hon inte vill? Jag vill inte med min man för han är usel på att duscha och han gör inte rent ordentligt efter att han har onanerat.. Hatar sperma.

  • Anonym (vårtvirus)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-08-08 15:13:55 följande:

    Slickar aldrig för det får man cancer av. Skit farligt.


    Inte så farligt för killar men däremot för kvinnor, som HPV virus HIV mm.
  • Anonym (M)

    Handlar det mest om att du vill att hon ska suga tills du kommer eller att du inte vill ha samlag?

    Jag tycker att det är trevligt om killen slickar mig först så jag kommer. Sen lite samlag så kan jag komma igen. Sen kan jag avsluta med att suga av honom tills han kommer. Kan det upplägget funka för er? Då får man lite av allt :)

  • Anonym (Lucky bastard)

    Ni har valt fel kvinnor!
    Vi brukar avsluta när det är skönt - med tunga, fingrar eller mellan brösten , med handen, i munnen...... ofta kan jag smeka henne med fingrar o tunga så hon inte kan hålla tillbaka.
    Hon vill gärna att jag är i henne då hon kommer men .... så blir det inte alltid...
    Vi gillar nog båda att retas. 
    B.T.W vi är båda 50+ och är särbo ....
    Träffat rätt kvinna uppenbarligen.

Svar på tråden Sex utan samlag