• Anonym (Sambo­dambo)
    Fri 9 Aug 2019 04:25
    343 visningar
    7 svar
    -1
    7
    343

    Älskarinna som vågar njuta snart!!!

    Hur ska jag göra? Mina tankar och fantasier ger mig ingen ro. Drömmer om en öppen naturlig och enkel kvinna att kunna dela mina sexuella drömmar och fantasier med. Min sambo är helt ointresserad av sex och jag helt besatt känns det som. Jag går snart sönder av detta och måste seriöst göra något åt det Menné t inte vad. Jag vet en sak jag lämnar inte henne för allt annat är bra. Tacksam för hjälp.

  • Svar på tråden Älskarinna som vågar njuta snart!!!
  • Anonym (B)
    Fri 9 Aug 2019 07:08
    #1

    Har sambon alltid varit så?

  • Anonym (Grus i dojjan­.)
    Fri 9 Aug 2019 07:49
    #2

    Det gäller att vara öppen med vad man vill redan från början. Skulle det vara så att ett nytt behov växer fram får man tala om saken och i värsta fall gå skilda vägar.

  • Anonym (I)
    Fri 9 Aug 2019 08:48
    #3
    +1

    Antingen så lämnar du sin sambo och sluskar runt, eller så stannar du med din sambo och accepterar att förhållandet har dippar ibland.

  • Anonym (Camil­la)
    Fri 9 Aug 2019 16:01
    #4

    Ni måste sätta er ner och resonera om vad ni har för förväntningar och önskemål när det gäller sex. Hur ni ska jobba för att mi båda ska vara nöjda. Kan det vara så att ni öppnar förhållandet för en älskarinna? Inga ons eller random doppande.

    Vilka fantasier är så besvärliga för din sambo då?

    Hur var ert sexliv i början och vad har förändrats nu?

  • Anonym (Tala)
    Fri 9 Aug 2019 18:42
    #5

    Som andra sagt, prata med henne, visar det sig att hon verkligen blivit asexuell så lägg förslag om älskarinna eftersom DU har fortfarande din aptit kvar.

    1 av 3 saker händer

    Hon vaknar till och försöker fixa till sig, var uppmärksam dock så hon inte tvingar sig själv till sex.

    Hon ger tillåtelse, ha så kul

    Hon vägrar, lämna eller lev bittert

  • Anonym (NN)
    Thu 26 Sep 2019 01:04
    #6

    Du är inte ensam om den frustrationen...

  • Fritz0­8
    Thu 26 Sep 2019 11:47
    #7

    TS. Jag känner igen mig.

    Om du bara vill snacka av dig frustrationen så tror jag att Bodycontact har ett forum för detta.

    Annars gör du som jag. Biter ihop och runkar.

Svar på tråden Älskarinna som vågar njuta snart!!!