BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Tack detsamma! Jag hoppas fullt ut (även om det inte finns vetenskapliga bevis för det) att det är lättare att bli gravid direkt efter missfall, och det talar ju verkligen för vår del. :) (för visst fick du plus förra månaden också?)
Beräknad BIM idag enligt min app P-Tracker.
Hade dock försenad mens förra månaden med 3 dagar, så kan ju hända att BIM inte är idag egentligen, men går efter appen iaf.
Men iallafall ingen mens i sikte än, och inte heller mina vanliga förvarningar (spottings) jag ALLTID får ca 4-5 dagar innan mens. Hoppas inte kroppen luras bara... men försöker att inte hopps för mkt.. :)
Japp jag fick plus och 2 dagar efter bim missfall! Precis som jag fick i mitt första missfall för 6 år sen. Jag har exakt samma symtom som förra månaden. Äl +7. Såg ett plus äl +10, av att men såg så är de något nu borde jag se på tisdag! Hoppas vi får majbebis nästa år! Första för dig?
Hade dock försenad mens förra månaden med 3 dagar, så kan ju hända att BIM inte är idag egentligen, men går efter appen iaf.
Men iallafall ingen mens i sikte än, och inte heller mina vanliga förvarningar (spottings) jag ALLTID får ca 4-5 dagar innan mens. Hoppas inte kroppen luras bara... men försöker att inte hopps för mkt.. :)
Vad spännande, vilka symtom har du? :) Själv har alltid varit väldigt symtom-fri, iaf gällande de mest klassiska tecknen. Molvärk möjligtvis men det har man ju inför mens ibland ändå.
Tredje för min del (har en femåring och en treåring), så det blir sista. (Vet inte egentligen om man orkar eller ens har plats till alla men den logiska biten får jag ta itu med senare). Själv, hade du sen innan?
Jag tror inte något kommer bli av för mig tyvärr. Vi mös 4 dagar innan BIM Och det känns ganska omöjligt att jag skulle bli gravid, speciellt med tanke på att vi försökt i 8 månader .
Jag har BIM om 9 dagar men jag kommer hoppas över till oktober eftersom jag är ganska säker på att jag inte kommer blir gravid. Tack för all stöd!
4 dagar innan ägglossning*
Hej på er alla! Vad härligt med så många plus denna månad! :D Superkul!
Jag har inte varit så aktiv här. Känns som att våra chanser till en graviditet är rätt så små nu. Eller ja, egentligen inte. Hade ägglossning i söndags och vi hade sex två dagar innan, på ägglossningsdagen och två dagar efter (jag skulle helst vilja ha varje dag när man är fertil, men maken orkar inte riktigt vara så intesiv. Haha).
Jag är dock lite förvirrad för ägglossningen kom 5 dagar för tidigt, vad jag tror iaf. Hade alla symptom då men hann inte köpa äl-tester.
Förmodligen är jag på äl+6 idag och imorse blödde jag lite. Hoppas på nidblödning! Men har haft problem med mellanblödningar förut, så nu är det bara och vänta, vänta, vänta.
Nån som är på äl+6?
Jag är gasig som jag är vid äl vilket jag aldrig är innan mens, mycket flytningar vilket jag inte heller har och "mensvärk" sedan igår och de brukar jag bara få samma dag som mens. Så exakt som förra månaden. Hoppas det stämmer :) har du tagit fler tester? När har du bim? Brösten börjar också kännas men de brukar det göra så inte direkt ett tecken. Tredje för mig också! Har också en femåring och en treåring! Har plats men ork hoppas jag vi har . Jag ville väldigt gärna ha en till och kände att de var nu eller aldrig så sista här också så ska passa på att njuta av förväntningar och testande men hoppas de inte tar för lång tid :p