• Anonym (Besvi­ken)
    Sat 10 Aug 2019 10:08
    792 visningar
    30 svar
    +1
    30
    792

    Onanerade och sög på mina fingrar efteråt

    Onanerade inför en kille och efteråt sög jag av mina fingrar. Det här var ganska länge sedan och jag minns inte exakt om jag stoppade in dem eller bara hade dem på klitorisen och innanför de yttre blygdläpparna men det är väl saksamma? Nu har jag sån ångest över det så jag undrar

    blev hela grejen äcklig bara för att jag sög på mina fingrar? Hade ni äcklats? 

    Jag är väldigt bekväm med min själv och gör sådant när jag onanerar själv. Tycker om hur jag smakar och är bara van vid att göra det, men det är ingenting jag vill göra framför någon, tyvärr blev det så ändå

    Han sa ingenting. Hade tittade på mig hela tiden och gillade det, han bad mig fortsätta och visade att han är upphetsad. När jag stoppade fingrarna i min mun såg han lite chockad ut, såg att han försökte dölja sin chock men det var tydligt att han inte väntade sig det

  • Svar på tråden Onanerade och sög på mina fingrar efteråt
  • Anonym (Camil­la)
    Sat 10 Aug 2019 18:48
    #11

    Hur beter sig killen i övrigt. Fingrar han dig? Slickar han? Om inte så blev han nog chockad. Fånskalle enligt mig. Det du gjorde är i många grabbar och mäns ögon väldigt sexigt! Inget du ska ha ångest över! Förhoppningvis har ni haft sex fler gånger efter detta.

  • Sun 11 Aug 2019 14:50
    #12

    Härligt!

  • Kabano­ss
    Sun 11 Aug 2019 14:55
    #13

    Mitt ex älskade att suga på mina fingrar efter att jag våtat upp henne. När jag började penetrera henne med penisen så tog hon min hand och började suga på mina fingrar. Antingen fntiserade hon om en extra penis eller så gillde hon smaken av sig själv. Inget fel i det.

    Hon älskde även att kyssa mig och suga på mina läppar efter att jag hade slickat henne till orgasm.

  • Anonym (Opa)
    Sun 11 Aug 2019 15:02
    #14

    Trodde det ingick i vaniljrepertoaren.

  • Anonym (Man)
    Mon 12 Aug 2019 07:53
    #15

    Jag brukar låta tjejen smaka på mina fingrar efter jag fingrat henne och då hon är riktigt våt. Hon går igång på det och det gör även jag.

  • Anonym (Sexig­t)
    Mon 12 Aug 2019 08:41
    #16

    Sexigt, hett och läckert!

  • Anonym (Göran­)
    Mon 12 Aug 2019 09:33
    #17

    Inget fel i att smaka på sig själv, tycker det är läckert när min fru slickar och suger av kuken all fittsaft.

  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Thu 15 Aug 2019 01:52
    #18

    Tack för alla svarHjärta

    Han tittade på mig genom nätet

    Dumt att det hände där - vet. Rekommenderar ingen att onanera inför någon på nätet. Aldrig, aldrig, aldrig såvida man inte är säker på att man vill göra porr och sånt. 

  • Anonym (Camil­la)
    Thu 15 Aug 2019 06:17
    #19

    Men hallå där! Nu blir ju situationen helt annorlunda. Du kände alltså inte killen utan det var camsex?!? Det du gjorde är helt ok men fan inte via nätet! Nu är det jag som är besviken på din oärlighet.

  • Anonym (Varfö­r?)
    Thu 15 Aug 2019 06:46
    #20
    +1
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-15 06:17:39 följande:

    Men hallå där! Nu blir ju situationen helt annorlunda. Du kände alltså inte killen utan det var camsex?!? Det du gjorde är helt ok men fan inte via nätet! Nu är det jag som är besviken på din oärlighet.


    Vad gör det för skillnad? Jag förstår att nätet ändrar på många andra förutsättningar och kan ha haft oväntade konsekvenser för TS, som det låter, men det var ju inte riktigt det som var frågan..?
  • Anonym (Camil­la)
    Thu 15 Aug 2019 07:21
    #21

    Med den nya informationen blir frågan lite annorlunda. Ångesten är densamma oavsett. Var det för att hon sög på fingrarna? Att hon gjorde det via cam? Att det, som hon säger, bara blev?

    Eftersom hon säger med eftertryck att aldrig göra det på nätet så är det nog där det ligger.

    Tycker hon ska försöka skaka av sig händelsen och gå vidare samt inte göra om det. Ibland blir det tokigt. Inget mer med det.

  • Tuteli­tut
    Thu 15 Aug 2019 09:10
    #22

    Me likey Tungan uteFlört

  • Anonym (EmmaH­)
    Thu 15 Aug 2019 09:34
    #23
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-15 06:17:39 följande:

    Men hallå där! Nu blir ju situationen helt annorlunda. Du kände alltså inte killen utan det var camsex?!? Det du gjorde är helt ok men fan inte via nätet! Nu är det jag som är besviken på din oärlighet.


    Vilken oärlighet?
    Vad är du besviken över?
  • Anonym (Sunki­gt)
    Thu 15 Aug 2019 10:34
    #24

    Var det en främling? Sjukt sunkigt av dig isåfall.

  • Anonym (Man)
    Thu 15 Aug 2019 16:26
    #25
    Anonym (Besviken) skrev 2019-08-15 01:52:39 följande:

    Tack för alla svar

    Han tittade på mig genom nätet

    Dumt att det hände där - vet. Rekommenderar ingen att onanera inför någon på nätet. Aldrig, aldrig, aldrig såvida man inte är säker på att man vill göra porr och sånt. 


    För mig hade det inte spelat någon roll om det var live eller via nätet. Bara tjejen är med på det. Jag gillar när tjejer njuter och tar saken i egna händer så att säga och inte anpassar sig för hur hon tror den andra vill ha det. Jag tycker det är hett att se när andra njuter. Vissa avvikelser inom sex, typ wet, bajs och riktigt våldsamt sex går bort medan en fakerape kan vara häftigt, så länge alla inblandade är med på det åter igen.
  • Anonym (Man)
    Thu 15 Aug 2019 16:27
    #26
    +1
    Anonym (Besviken) skrev 2019-08-15 01:52:39 följande:

    Tack för alla svar

    Han tittade på mig genom nätet

    Dumt att det hände där - vet. Rekommenderar ingen att onanera inför någon på nätet. Aldrig, aldrig, aldrig såvida man inte är säker på att man vill göra porr och sånt. 


    För mig hade det inte spelat någon roll om det var live eller via nätet. Bara tjejen är med på det. Jag gillar när tjejer njuter och tar saken i egna händer så att säga och inte anpassar sig för hur hon tror den andra vill ha det. Jag tycker det är hett att se när andra njuter. Vissa avvikelser inom sex, typ wet, bajs och riktigt våldsamt sex går bort medan en fakerape kan vara häftigt, så länge alla inblandade är med på det åter igen.
  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Fri 16 Aug 2019 04:36
    #27
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-15 06:17:39 följande:

    Men hallå där! Nu blir ju situationen helt annorlunda. Du kände alltså inte killen utan det var camsex?!? Det du gjorde är helt ok men fan inte via nätet! Nu är det jag som är besviken på din oärlighet.


    Jag har inte varit oärlig om något.
    Anonym (Sunkigt) skrev 2019-08-15 10:34:48 följande:

    Var det en främling? Sjukt sunkigt av dig isåfall.


    Syftet med videochatten var inte sex. Han drev det dit kände jag även om han förnekade det. Men han visade först. Jag har aldrig haft behovet eller gått igång på sådana fantasier men sättet han tittade på mig fick mig att göra det. Fastnade för honom och har fortfarande honom i tankarna även om vi inte har kontakt. Gillade verkligen honom innan allt det där hände men ja, jag bör ha stått på mig och han bör ha uppmanat mig till att inte fortsätta/börja/visa. Å andra sidan lärde jag mig jättemycket av det och jag var som sagt inte naken

    MEN klart jag inte vill att vem som helst ska se mitt ansiktsuttryck när jag onanerar, på nätet. Gjort är gjort
  • Anonym (Camil­la)
    Fri 16 Aug 2019 05:53
    #28
    +1

    Ja precis gjort är gjort. Ibland händer det grejer! Att jag var besviken var mera en lek med ditt nick. Du ska definitivt inte sluta att njuta som du gör. Bara härligt. Lova att du är rädd om dig!

  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Fri 16 Aug 2019 14:02
    #29
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-16 05:53:11 följande:

    Ja precis gjort är gjort. Ibland händer det grejer! Att jag var besviken var mera en lek med ditt nick. Du ska definitivt inte sluta att njuta som du gör. Bara härligt. Lova att du är rädd om dig!


    TackHjärta
  • Anonym (M)
    Mon 19 Aug 2019 21:01
    #30

    Jag brukar slicka rent tjejens mus efter,jag har kommit i henne.

Svar på tråden Onanerade och sög på mina fingrar efteråt