• Anonym (kille 25)

    Är bodycontact och sådana sidor något som funkar för "average" hetero killar? Hur gör man?

    Har testat lite men det fungerar verkligen inte bra. Finns det några tips vilka oskrivna regler som gäller?

  • Svar på tråden Är bodycontact och sådana sidor något som funkar för "average" hetero killar? Hur gör man?
  • Anonym (Kåta Stina)

    Bilder är bra och då menar jag inte dickpicks.

    Inte ens jag som är en size Queen tycker att dickpicks är kul att se utan det kan man ta i ett senare skede. Var personlig och trevlig. Man måste som kille sticka ut ordentligt på ett bra sätt. Tänk på att jag som tjej kanske får 200 svar på en annons på bara några timmar så man tar sig inte tid att läsa allt. En bra inledning gör att ett svar inte direkt hamnar i soptunnan.

    Personligen tycker jag att det första tecknet på att man är seriös är att man är plusmedlem och vart medlem ett tag. Nyregistrerade hamnar i tunnan direkt. Så visst går det men kör inte desperatstilen med korta meningslösa PM till allt och alla utan hitta någon eller några som känns extra spännande och lägg tid och energi på ett trevligt PM eller annonssvar. Var ärlig skriv det som är sant och vad som lockar inte det du tror mottagaren vill höra för det genomskådar man rätt snabbt.

  • Giftskåneman
    Anonym (Kåta Stina) skrev 2019-08-10 11:52:05 följande:

    Bilder är bra och då menar jag inte dickpicks.

    Inte ens jag som är en size Queen tycker att dickpicks är kul att se utan det kan man ta i ett senare skede. Var personlig och trevlig. Man måste som kille sticka ut ordentligt på ett bra sätt. Tänk på att jag som tjej kanske får 200 svar på en annons på bara några timmar så man tar sig inte tid att läsa allt. En bra inledning gör att ett svar inte direkt hamnar i soptunnan.

    Personligen tycker jag att det första tecknet på att man är seriös är att man är plusmedlem och vart medlem ett tag. Nyregistrerade hamnar i tunnan direkt. Så visst går det men kör inte desperatstilen med korta meningslösa PM till allt och alla utan hitta någon eller några som känns extra spännande och lägg tid och energi på ett trevligt PM eller annonssvar. Var ärlig skriv det som är sant och vad som lockar inte det du tror mottagaren vill höra för det genomskådar man rätt snabbt.


    Vet inte om det blev en tankevurpa när du skrev inte ens jag som size queen, men sträck på dig, du är sexig, och ska inte känna att du måste ta emot dickpics pga du är större än genomsnittet
  • Oerhörd
    Anonym (kille 25) skrev 2019-08-10 10:30:14 följande:

    Har testat lite men det fungerar verkligen inte bra. Finns det några tips vilka oskrivna regler som gäller?


    Det fungerar verkligen inte bra, jag får hur många meddelanden som helst från personer som inte tagit sig en minut åt att läsa den väldigt korta texten i min profil, och de flesta som hör av sig passar oftast inte alls in på vad jag tydligt beskriver att jag söker.
  • Anonym (wicked)

    Alldeles för många män om man ser till antalet kvinnor för att ge något. Skulle du varit bi eller homo är det nog en bra sida, får meddelanden från män trots att jag fyllt i hetero och har en text där det är uppenbart att jag endast söker kvinnor.

  • Anonym (Kåta Stina)
    Giftskåneman skrev 2019-08-10 12:24:05 följande:

    Vet inte om det blev en tankevurpa när du skrev inte ens jag som size queen, men sträck på dig, du är sexig, och ska inte känna att du måste ta emot dickpics pga du är större än genomsnittet


    Size queen syftar till min preferens när det gäller utrustning inte till att jag är någon form av BBW.
Svar på tråden Är bodycontact och sådana sidor något som funkar för "average" hetero killar? Hur gör man?