• Anonym (S)

    Killar, vad gör er upphetsade?

    Jag och min kille diskuterade idag vad som gör oss upphetsade, och han sa att det enda han kom på var beröring på penisen, medan jag har massa olika ställen (vagina, bröst, hals osv) där beröring kan öka njutningen. Han sa att under förspelet kan ljud ibland hjälpa (t.ex. stön och slick-ljud) men när man satt igång riktigt finns det inte så mycket mer att göra. Tänkte att eftersom vi är varandras första kanske han inte vet bara för att han aldrig testat, så tänker fråga er här på FamiljeLiv vad ni blir upphetsade av, så man kanske kan prova det på honom! :)

  • Svar på tråden Killar, vad gör er upphetsade?
  • Anonym (Kisen)

    Smek mig på röven... slicka mina bröstvårtor, låt mig känna hur våt du är... pussa dina bröst, snacka snusk och kyssas länge...

    Det tänder mig utöver det din kille sa...

  • Anonym (hgglibrr-domstolens mäktiga härskare)

    Att hon är åtminstone 15 år äldre än mig, och gift.

    Inget gör mig kåtare än seksuellt utsvultna medelålders fruar.

  • Anonym (Snuskpelle)

    Det kan ju bero väldigt nycket på hur säkra ni är i varandra och hur mycket ni vågar eller testat tillsammans? Hur länge har ni varit tillsammans?

  • Anonym (Svank)

    Stön definitivt. Jag får svårt att njuta om jag inte känner att tjejen också gör det.
    Annars är det mest småsaker som t,ex att svanka som en leopard på väg att ta ett språng, och inte som en förbannad katt i bråk med grannkatten (kuta inte ryggen med andra ord, vi avskyr det. Då menar jag VI, vi alla gör det).

    All form av lingerie, korsetter mmmmm.
    Strumphållare med fisknät (osäker på vad sakerna heter).
    Tycker faktiskt ofta att kvinnor är sexigare i underkläder än utan så de får gärna sitta på under förspelet.

  • Anonym (Jag)

    För mig är det när kvinnan röker i anslutning till sex.

  • Anonym (S)
    Anonym (Snuskpelle) skrev 2019-08-11 02:34:33 följande:

    Det kan ju bero väldigt nycket på hur säkra ni är i varandra och hur mycket ni vågar eller testat tillsammans? Hur länge har ni varit tillsammans?


    Skulle väl säga att vi iallafall är rätt så säkra, vi är ganska öppna med att prova nya saker men är det större saker (ex. analt) diskuterar vi det såklart alltid först och kollar så den andra är okej med det, och funkar det inte så slutar vi bara. Men skulle kanske inte säga att vi testat mycket, jag har väl mer provat småsaker som jag går igång på men det verkar inte ha någon effekt alls på honom ("småklösa" på ryggen, trycka ner honom, nafsa honom på halsen) tyvärr är det nog något som vi inte alls matchar på hahaha. Har frågat lite under tiden vi varit tillsammans och tydligen går han inte igång på lingerie heller, så rent spontant skulle jag säga att hårda tag, smisk, hårt och kinky inte alls är hans stil, utan mer (relativt) mjukt, mysigt och kärleksfullt. Han ligger ju inte bara där och gungar lite mjukt hela akten, men om man jämför med vad män här GENERELLT verkar gå igång på, liksom. Vi har varit tillsammans i två år. :)
  • Bondi
    Anonym (S) skrev 2019-08-11 00:51:33 följande:

    Jag och min kille diskuterade idag vad som gör oss upphetsade, och han sa att det enda han kom på var beröring på penisen, medan jag har massa olika ställen (vagina, bröst, hals osv) där beröring kan öka njutningen. Han sa att under förspelet kan ljud ibland hjälpa (t.ex. stön och slick-ljud) men när man satt igång riktigt finns det inte så mycket mer att göra. Tänkte att eftersom vi är varandras första kanske han inte vet bara för att han aldrig testat, så tänker fråga er här på FamiljeLiv vad ni blir upphetsade av, så man kanske kan prova det på honom! :)


    När tjejen visar att hon är sugen. Messar vad hon vill göra, berättar att hon vill göra diverse saker på en.. Finns inget mer upphetsande..
  • 92Axel

    Äldre kvinnor med kurvor. Finns inget sexigare än kvinnor som vet att de kan få yngre män och är fortfarande lite naughty med korta tajta kjolar och urringning.

  • Kabanoss

    När min fru viskar i mitt öra att hon vill ha mig i sig.

    När hon berättar vad hon skulle vilja prova i sovrummet.

    När vi smeker och kysser på varandra.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (S) skrev 2019-08-11 10:09:48 följande:
    Skulle väl säga att vi iallafall är rätt så säkra, vi är ganska öppna med att prova nya saker men är det större saker (ex. analt) diskuterar vi det såklart alltid först och kollar så den andra är okej med det, och funkar det inte så slutar vi bara. Men skulle kanske inte säga att vi testat mycket, jag har väl mer provat småsaker som jag går igång på men det verkar inte ha någon effekt alls på honom ("småklösa" på ryggen, trycka ner honom, nafsa honom på halsen) tyvärr är det nog något som vi inte alls matchar på hahaha. Har frågat lite under tiden vi varit tillsammans och tydligen går han inte igång på lingerie heller, så rent spontant skulle jag säga att hårda tag, smisk, hårt och kinky inte alls är hans stil, utan mer (relativt) mjukt, mysigt och kärleksfullt. Han ligger ju inte bara där och gungar lite mjukt hela akten, men om man jämför med vad män här GENERELLT verkar gå igång på, liksom. Vi har varit tillsammans i två år. :)
    Generellt? Bröst, kanske. Men annars är vi lika olika som kvinnor.
Svar på tråden Killar, vad gör er upphetsade?