• Anonym (20)

    Vilket ligg minns ni allra bäst

    För mig var det när jag träffade en kvinna från tinder som var 18 år äldre än mig. Och vi släppte verkligen alla hämningar.

  • Svar på tråden Vilket ligg minns ni allra bäst
  • Anonym (Getraketen)

    Det är nog den gången det inte blev något. Vi låg i sängen och hångla. Mina byxor åkte av och jag låg där redo tills han drar ner sina byxor... Alltså kukar är ju estetiskt sett inte vackra men de är sällan de är komiska. Den här såg ut som en illröd raket med en enorm röd eld (håret) under.... Det gick liksom inte att genomföra, jag vet inte hur det gick till men plötsligt sitter vi i hans bil och han kör hem mig. Tror jag mumlade något om att vi skulle avbryta för det kändes taskigt mot den andra tjejen han dejta samtidigt (de är idag 15 år senare gifta, tydligen har hon inga problem med illröda raketpenisar, hehe) Så fort jag ser han ute på stan (bor i en håla) så kan jag bara tänk på hans raket och på hans garv, för han lät som en get när han garvade. Tänker liksom lite "där går getraketen" och fnissar lite när jag ser han. 

  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Minns inget) skrev 2019-08-11 11:53:32 följande:

    Oskuld


    Då är väl detta fel tråd.
  • Anonym (Mia)

    Det är nog första gången jag hade analsex. Min älskare hade teasat mig i flera veckor. Sen fick jag ett mess på jobbet om vad han tänkte göra med mig den kvällen. Åh jag var så galet kåt!!!

    Sen i efterhand kan jag konstatera att analsex var mer upphetsande att fantisera om än att ha. Jag är väldigt känslig runt om men när han väl var i mig var det lite jaha och inga himlastormande orgasmer etc.

    Men vägen dit var helt underbar!!!

  • Anonym (C)

    När jag låg med en polis som jag träffade på tinder. Första gången hade vi sex HELA natten och han var så fruktansvärt duktig på det han gjorde med både kuk och tunga.. Sättet han kollade på mig och tog i mig fick mig att känna mig enormt sexig. Vi blev sedan kk och idag kan jag sakna honom och våra träffar. Men vi har båda gått vidare med våra liv.

  • Anonym (hundratals)

    Skulle aldrig kunna välja bara ett, Haft så otroligt många fantastiska ligg med olika personer och kön.  Utomhus, på fester, i portuppgångar, bakgårdar, badkar, toaletter, i bilar, på hotell, på köksgolv, på klubbar, på stränder,på klippor, i grottor, i havet, olika länder osv osv...

    Det minnesvärda i det hela är ofta känslan jag haft med personen, en specifik teknisk skicklighet, extrem kåthet eller en fantastisk plats. Kanske humorn i situationen för att man kanske blev påkommen eller fick vatten över sig eller annat otippat snarare än sexet. Men i de fall känslan varit med alla sinnena aktiverade är de jag tar med mig upp till himlen:)

  • KimLinnefeldt

    De allra flesta har jag glömt. Men en del sticker ut.

    Den första gången jag försökte, och kom på fyra sekunder utan att ha varit närmare än ett halvt lår. Fruktansvärt pinsamt.

    Den första gången bakifrån på en skärgårdsö.

    Den första gången jag "råkade" smiska till henne när hon red mig, och hon viskade "du får..."

    Ett halvt misslyckat försök med min förra fru, att titta på porrfilm samtidigt, jag blev alldeles för kåt.

    När jag upptäckte att min förra fru tände på att stå över mig och smeka sig själv medan jag såg på, underifrån.

    Alltid det senaste älsket, brukar upprepa det i fantasin, gå igenom moment för moment vad vi gjorde... mmm...

  • Nicke989

    Första gången jag fistade en kvinna. Det var så otroligt upphetsande att jag nästan fick utlösning utan någon som helst beröring av kuken.

Svar på tråden Vilket ligg minns ni allra bäst