• Anonym (villig)

    Min pojkvän vill ligga med andra

    Jag och min kille pratar ganska öppet med varandra och som många killar så har han fantasien om att få har två eller flera tjejer samtidigt och han vill gärna att jag är delaktig. En bit av mig känner lite slags svartsjuka men jag känner nog ännu mer att jag blir upphetsad av tanken faktiskt och jag skulle iaf vilja testa annars vet man aldrig. Jag har kravret i så fall att jag väljer tjej eller tjejer men jag har ingen aning om var jag träffar tjejer som vill detta. Killen har en sida på någon sexkontaktsida men vet inte om jag får skriva ut namnet på den här men det är svårt säger han att som kille få kontakt med tjejer där så jag kanske ska skafga en egen sida?

    Har ni någon erfarenhet av detta och hur man hittar någon och hur var det och fick ni mersmak?

  • Svar på tråden Min pojkvän vill ligga med andra
  • Anonym (d)

    Jag tycker att kravet bör finnas att han även ska kunna ställa upp på en trekant med dig och en extra kille. Om han vägrar det så kan man konstatera att något av följande stämmer:

    - Han bryr sig inte om dina fantasier, bara sina egna
    - Han är homofob
    - Han är en hycklare

    Om han däremot kan tänka sig ställa upp på detta så är han vettig, då får du känna efter om du verkligen vill detta.

    Jag har själv varit med i båda sorters trekant, och det har aldrig blivit problem efter, ingen svartsjuka eller så, sålänge båda är öppna och vill kommunicera om det, både före och efter.

  • Anonym (villig)
    Anonym (d) skrev 2019-08-11 17:25:07 följande:

    Jag tycker att kravet bör finnas att han även ska kunna ställa upp på en trekant med dig och en extra kille. Om han vägrar det så kan man konstatera att något av följande stämmer:

    - Han bryr sig inte om dina fantasier, bara sina egna

    - Han är homofob

    - Han är en hycklare

    Om han däremot kan tänka sig ställa upp på detta så är han vettig, då får du känna efter om du verkligen vill detta.

    Jag har själv varit med i båda sorters trekant, och det har aldrig blivit problem efter, ingen svartsjuka eller så, sålänge båda är öppna och vill kommunicera om det, både före och efter.


    Vi har inte direkt pratat om det men jag tror nog att han skulle gå med på det om han får detta men från min sida så är det inget jag någonsin känt att jag vill ha. Jag är och har varit i många år nyfiken på detta med tjejsex men vet inte hur mycket jag skulle våga gå men ändå en vilja att prova och tänker då att det kan kanske vara tryggt att prova tillsammans med mig kille och att han skulle bli upphetsad av det får mig att gå igång och detta är en ganska ny upptäckt hos mig själv men jag finner det väldigt spännande och blir mer och mer nyfiken på att göra det men jag vet bara inte hur jag ska gå tillväga.
  • Anonym (Lise)

    Men frågan kvarstår. Hur kommer du känna i stundens hetta när han kysser, smeker och ligger med en annan kvinna?

    För om du läser flera trådar så märker du att detta inte är problemfritt. Många ser framför sig ett porrfilmsscenarie men när det kommer till verkligheten är äkta känslor inblandade. Du måste vara trygg i den biten innan ni testar detta.

  • Anonym (.)

    Enklast alla gånger är om du reggar dig på bodycontact och skriver en annons åt er. Prata igenom era gränser, den som vill minst bestämmer. T.ex. vill du inte att han kysser henne så är det så. Eller t.ex. vart satsen ska läggas med mera.

    Känner du oro, eller svartsjuka ta det i steg. Gå sakta fram, och känns det fel, så avbryter ni på 2 sek och åker hem.

    Tror det är 10 gånger lättare att hitta ett par för partnerbyte än en ensam tjej.

  • Anonym (Em)

    Hej! Jag har erfarenhet av trekant tillsammans med pojkvänner.

    Gör det inte om du tänkt leva resten av ditt liv med honom säger jag! Seriöst det är misstag. Det är en en sexig och upphetsande fantasi men ta de inte längre.

    Jag har både gjort det under påverkan av droger och alkohol och nykter. Ingen skillnad. Det är inte värt det.

  • Har erfarenhet av det

    Jag och min fru har tidigare gjort detta rätt ofta.


    Inga problem för mig att se henne med en annan kille. Bara upphetsande.
    Dock ska jag erkänna att efter första gången, då var inte jag med, så blev det en blandning av kåthet och svartsjuka från mig, men detta lade sig då vi träffade en annan kille bara några dagar efteråt där även jag var med.

    Grymt häftigt att se sin tjej/fru med en annan man!
    Dock ska man ha pratat igenom det i minsta detalj och stoppa om det inte känns rätt.
    För min del har detta varit en dröm och fantasi sedan tonåren, så jag var nog rätt säker och förberedd på att jag gillade det.
    Första gången som sagt var det lite blandade känslor, men det var nog främst för att jag var orolig för att mista henne, då det tyvärr alltid finns risk att något går snett.


    Men, hon är på samma plan som mig, och vi har älskat detta liv!
    Tyvärr är det ett tag sedan nu, men det beror på arbete och familj så vi haft dåligt med tid att lägga energi i detta, men vi ska snart börja igen då båda längtar enormt efter det!

  • Anonym (villig)
    Anonym (.) skrev 2019-08-11 19:15:13 följande:

    Enklast alla gånger är om du reggar dig på bodycontact och skriver en annons åt er. Prata igenom era gränser, den som vill minst bestämmer. T.ex. vill du inte att han kysser henne så är det så. Eller t.ex. vart satsen ska läggas med mera.

    Känner du oro, eller svartsjuka ta det i steg. Gå sakta fram, och känns det fel, så avbryter ni på 2 sek och åker hem.

    Tror det är 10 gånger lättare att hitta ett par för partnerbyte än en ensam tjej.


    Det är där min pojkvän har konto och jag är med och tittar annonser men det är lite ont om det en annan söker liksom. Därför jag tänkte om det finns någon annan sida eller så.

    Till en början när vi pratade om det så kom en liten svartsjukekänsla men ganska fort kom en nyfikenhet och nu känner jag mer ett starkt sug att göra detta.

    Par är inte så aktuellt eftersom jag inte vill vara med en annan kille.
  • Anonym (villig)
    Anonym (.) skrev 2019-08-11 19:15:13 följande:

    Enklast alla gånger är om du reggar dig på bodycontact och skriver en annons åt er. Prata igenom era gränser, den som vill minst bestämmer. T.ex. vill du inte att han kysser henne så är det så. Eller t.ex. vart satsen ska läggas med mera.

    Känner du oro, eller svartsjuka ta det i steg. Gå sakta fram, och känns det fel, så avbryter ni på 2 sek och åker hem.

    Tror det är 10 gånger lättare att hitta ett par för partnerbyte än en ensam tjej.


    Det är där min pojkvän har konto och jag är med och tittar annonser men det är lite ont om det en annan söker liksom. Därför jag tänkte om det finns någon annan sida eller så.

    Till en början när vi pratade om det så kom en liten svartsjukekänsla men ganska fort kom en nyfikenhet och nu känner jag mer ett starkt sug att göra detta.

    Par är inte så aktuellt eftersom jag inte vill vara med en annan kille.
Svar på tråden Min pojkvän vill ligga med andra