• Anonym (...)

    Han ljuger om att han ska träffa sina barn..

    Vi har bott tillsammans i två år. Jag har aldrig träffat hans vuxna barn. Han träffar dom ibland på födelsedagar osv. Nu råkade jag höra att det är kalas igen hos en av barnen och alla ska dit, alla barn med respektive, hans ex osv. Till mig säger han att han bara ska hjälpa ena barnet med något.. så gör han varje gång. Frågar jag något om det. T ex om han ska dit tidigt blir han misstänksam och irriterad. Varför gör man så?

  • Svar på tråden Han ljuger om att han ska träffa sina barn..
  • Anonym (...)
    smulpaj01 skrev 2019-08-13 19:27:29 följande:

    Han kanske skäms över dig, utseende, beteende eller vad som?

    Träffades ni via en otrohet så kanske han vill skydda dig från deras hat mot dig?


    Han snarare skryter om mig för sina vänner osv så det har jag svårt att tro. De var skilda långt innan.
  • Anonym (...)

    Vet inte hur jag ska ta upp det med honom eftersom han inte vet att jag vet att det är en fest. En sak som jag också tyckte var konstig är att en gång när vi var ute och gick och han höll min hand så slog han plötsligt bort den.

    När jag försökte ta hans ett par gånger slog han bort den igen. Sen morsar han på någon tant som går förbi oss och han var märkbart besvärad. Sen säger han att det var hans fd svärmor..

  • Anonym (...)
    Anonym (Charlotte68) skrev 2019-08-14 12:14:43 följande:

    Har du träffat hans övriga familj? Förutom barnen? Jag läste kanske in för mycket. Trodde inte du träffat NÅGON.


    Har träffat en bror och vänner.
Svar på tråden Han ljuger om att han ska träffa sina barn..