• Anonym (Hjälp­)
    Wed 14 Aug 2019 18:31
    604 visningar
    13 svar
    13
    604

    Ledsen, inte sugen på sex längre.

    Jag och min man har alltid haft ett bra sexliv, vi har haft sex flera ggr i veckan. Men jag har nu plötsligt tappat min sexlust. Vet inte om det beror på att min man tar längre tid på sig att komma, gör lite ont de sista minutrarna av sexet. Varför är jag inte sugen på sex längre?

  • Svar på tråden Ledsen, inte sugen på sex längre.
  • Wed 14 Aug 2019 18:35
    #1

    Sånt där går ju upp och ner i perioder utan att det behöver vara något fel. Berätta för din man att det gör lite ont när han drar ut på det. Ni kanske skulle prova någonting nytt? Leksaker, andra ställningar, kolla porr ihop eller liknande, kommunikation är a och o!

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Wed 14 Aug 2019 18:39
    #2
    ballerinakakaoreo skrev 2019-08-14 18:35:16 följande:

    Sånt där går ju upp och ner i perioder utan att det behöver vara något fel. Berätta för din man att det gör lite ont när han drar ut på det. Ni kanske skulle prova någonting nytt? Leksaker, andra ställningar, kolla porr ihop eller liknande, kommunikation är a och o!


    Han drar inte ut på det med mening, han har fått svårare att komma vid sex. Själv har jag aldrig fått orgasm vid sex så vet inte hur det känns.,
  • Anonym (A)
    Wed 14 Aug 2019 18:42
    #3
    ballerinakakaoreo skrev 2019-08-14 18:35:16 följande:
    Sånt där går ju upp och ner i perioder utan att det behöver vara något fel. Berätta för din man att det gör lite ont när han drar ut på det. Ni kanske skulle prova någonting nytt? Leksaker, andra ställningar, kolla porr ihop eller liknande, kommunikation är a och o!
    +1
  • Anonym (L)
    Wed 14 Aug 2019 20:31
    #4
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-08-14 18:39:02 följande:

    Han drar inte ut på det med mening, han har fått svårare att komma vid sex. Själv har jag aldrig fått orgasm vid sex så vet inte hur det känns.,


    Men där har du svaret. Du kommer aldrig vid sex, så därför får du inte ut något av det och du tappar sakta lusten. Det blir tråkigt och onödigt helt enkelt.
  • Wed 14 Aug 2019 20:44
    #5
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-08-14 18:31:24 följande:

    Jag och min man har alltid haft ett bra sexliv, vi har haft sex flera ggr i veckan. Men jag har nu plötsligt tappat min sexlust. Vet inte om det beror på att min man tar längre tid på sig att komma, gör lite ont de sista minutrarna av sexet. Varför är jag inte sugen på sex längre?


    Lägg mer tid på förspel, ta det långsamt minst 2timmar dvs att ni behöver inte fungera som cylindern och kolven i 2timmar, finns mycket annat att göra, använd fantasi.
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Wed 14 Aug 2019 22:32
    #6
    Anonym (L) skrev 2019-08-14 20:31:06 följande:

    Men där har du svaret. Du kommer aldrig vid sex, så därför får du inte ut något av det och du tappar sakta lusten. Det blir tråkigt och onödigt helt enkelt.


    Nej men alltså det är inte viktigt för mig att komma vid sex, viktigt för mig är att min man har det skönt.
  • Anonym (Eller­?)
    Wed 14 Aug 2019 22:35
    #7
    +1
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-08-14 22:32:58 följande:

    Nej men alltså det är inte viktigt för mig att komma vid sex, viktigt för mig är att min man har det skönt.


    Om du brukade komma vid sex kanske du hade tyckt bättre om sex och därmed velat ha det? Varför ska din man få det skönt och du få ont? Låter lite dömt att misslyckas. Har du provat sexleksaker? Någon vibrator till dig själv under sexet så du kommer?
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Thu 15 Aug 2019 05:46
    #8
    Anonym (Eller?) skrev 2019-08-14 22:35:43 följande:

    Om du brukade komma vid sex kanske du hade tyckt bättre om sex och därmed velat ha det? Varför ska din man få det skönt och du få ont? Låter lite dömt att misslyckas. Har du provat sexleksaker? Någon vibrator till dig själv under sexet så du kommer?


    Vet inte, aldrig tänkt så. Sex för mig har mest varit för min mans njutning, aldrig tänkt att jag ska komma vid sex? Är det vanligt att kvinnor får orgasm vid sex?
  • Anonym (Njutn­ing)
    Thu 15 Aug 2019 09:08
    #9

    Låter som om din man bara kör in kuken och pumpar på tills han kommer utan att tänka på dig alls. Kräv att han ska tillfredställa dig först så att du får orgasm. Slickar han din fitta överhuvud taget?

  • Lucife­rIV
    Thu 15 Aug 2019 11:44
    #10
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-08-15 05:46:38 följande:

    Vet inte, aldrig tänkt så. Sex för mig har mest varit för min mans njutning, aldrig tänkt att jag ska komma vid sex? Är det vanligt att kvinnor får orgasm vid sex?


    Ja, det är det, om mannen vet vad han pysslar med.
  • Anonym (Dr Phil)
    Thu 15 Aug 2019 15:29
    #11

    Hur gammal är du? När kvinnor närmar sig klimakteriet kan deras sexlust ändras (öka/minska/försvinna)
    Har du fått orgasm alls? På "egen hand" eller med din man? (eller någon annan man/kvinna)
    Ett bra sexliv kräver vilja från bägge parter, att ge och kräva sin njutning... Det är vanligt att kvinnor får orgasm vid sex, ofta flera orgasmer, liksom att kvalitet/kvantitet varierar över tid (personlig erfarenhet)

  • Anonym (Nej)
    Thu 15 Aug 2019 15:42
    #12
    Anonym (Dr Phil) skrev 2019-08-15 15:29:35 följande:

    Hur gammal är du? När kvinnor närmar sig klimakteriet kan deras sexlust ändras (öka/minska/försvinna)

    Har du fått orgasm alls? På "egen hand" eller med din man? (eller någon annan man/kvinna)

    Ett bra sexliv kräver vilja från bägge parter, att ge och kräva sin njutning... Det är vanligt att kvinnor får orgasm vid sex, ofta flera orgasmer, liksom att kvalitet/kvantitet varierar över tid (personlig erfarenhet)


    Nej jag har aldrig fått orgasm. Endast min man som får det.
  • Anonym (Dr Phil)
    Thu 15 Aug 2019 16:14
    #13
    Anonym (Nej) skrev 2019-08-15 15:42:32 följande:
    Nej jag har aldrig fått orgasm. Endast min man som får det.
    Om jag vore dig så skulle jag försöka komma (pun intended) på hur jag skulle få orgasm, prova på egen hand, söka hjälp eller vad som krävs... 
Svar på tråden Ledsen, inte sugen på sex längre.