• Anonym (Anna)
    Wed 14 Aug 2019 22:39
    282 visningar
    20 svar
    20
    282

    Medföljande pappa med baby ockuperade frisörsalong

    Anonym (fg) skrev 2019-08-14 22:37:46 följande:

    Jag kostade på mig ett besök på stans finaste frisörsalong.
    En kvinna som klippte sig hade en medföljande man som bar runt på baby. Babyn gnällde och skrek. Pappan strosade runt i salongen som om han var på marknad. Han var inte betalande kund men det hindrade honom inte. Han ockuperade en massagestol. Betalande kunder fick avstå. Han använde inte galge till ytterkläderna utan ockuperade en av de få stolarna som han la dem i. Han försåg sig med allehanda godsaker. Karamellpapperna lades inte i papperskorgen utan ströddes var helst det behagade honom. Han försåg sig med drycker ur kaffemaskinen. Han drack det heta kaffet med babyn i sele precis under muggen. När kvinnan var klar och hon ville gå ropade mannen: "jag kommer snart" , djupt försjunken i en av tidningarna.
    En dyr frisörsalong är inte öppna förskolan!


    Ja, man kan undra varför personalen inte sade något.
  • Anonym (Anna)
    Wed 14 Aug 2019 22:53
    #4
    Anonym (Ägarna) skrev 2019-08-14 22:47:06 följande:

    Kanske var ägarna som passade på att droppa in?


    Känns ju konstigt att som ägare bete sig på det viset, dvs hindra betalande kunder. Vill man som ägare inte att kunderna ska trivas? Dessutom finns väl personalrum?
  • Anonym (Anna)
    Wed 14 Aug 2019 23:21
    #15
    Anonym (fg) skrev 2019-08-14 23:19:04 följande:
    Kom inte och tänka på det tidigare. Tänk om det var pappan som ville kontrollera mamman?
    Fast risken är ju stor att han blir tillsagd att gå ut när han beter sig som han gör. Eller så vet han att han kan göra så på den salongen eftersom de varit där innan och personalen är konflikträdd.
Svar på tråden Medföljande pappa med baby ockuperade frisörsalong