• Anonym (Elektrikern)

    Sex och fantasier med hantverkare

    Hallå i etern!

    Då jag själv som arbetar som elektriker vid flera tillfällen hamnat i sexuella situationer (ja, sex med kund t ex) när jag arbetat, så undrar jag om fler hamnat i samma situation? Gärna svar från kunder och hantverkare. Eller har jag bara haft tur?

    Och andra frågan, fantasier hos kanske främst kvinnor då misstänker jag, men är hantverkare något som är sexigt, eller är det smutsigt och äckligt? Har någon av er fantiserat om sex med en hantverkare?

  • Svar på tråden Sex och fantasier med hantverkare
  • Anonym (Kerstin)

    Det är väl lite av en myt men visst har man fantiserat om hantverkare, snygga banktjänstemän, brandmän eller dörrknackare.

    Tyvärr har porrfilmer förstört alla unga och de har idag en väldigt felaktig bild av hur snabbt man kan få tag på en rörmokareSkrattande

  • Anonym (d)

    Hade en gång en hantverkare som var hemma hos mig, vi pratade en del och det blev flörtig stämning. Slutade med att jag först sög av honom, sen sög han av mig.

  • Anonym (A)
    Anonym (Kerstin) skrev 2019-08-15 09:25:54 följande:
    Det är väl lite av en myt men visst har man fantiserat om hantverkare, snygga banktjänstemän, brandmän eller dörrknackare.

    Tyvärr har porrfilmer förstört alla unga och de har idag en väldigt felaktig bild av hur snabbt man kan få tag på en rörmokareSkrattande
    +1
  • Anonym (Bente)

    Hantverkare är sexigt... tycker jag. Det är något med händiga män som gör att man tror att de klarar annat också. ;-D En snygg "främmande man" insläppt i huset gör att det blir märkligt intimt, om de dessutom ligger på köksgolvet eller hukar vid tvättmaskinen får man ju lätt lite fantasier... av med arbetskläderna bara! Ha ha! Men nej jag har aldrig förfört nån besökande hantverkare trots heta snickare och läckra tvättmaskinsreparatörer... jag är nog för blyg, nöjer mig med att fantisera. Men absolut... jag tänder på arbetande män, gärna i arbetskläder.

  • dream on

    Ja i fantasifilmen i huvudet är ju hantverkare otroligt hett men om jag ska tänka på dem som kommit hem till mig blir det genast en skräckfilm. Svettig, överviktig, inrökt gubbe som luktade ost. Blä!

    Men mina föräldrar brukar få besök av en äldre, väldigt välbevarad sotare. Kan absolut tänka mig lite sotfläckar...


    I slithered here from Eden just to sit outside your door
Svar på tråden Sex och fantasier med hantverkare