• Anonym (Elektrikern)

    Sex och fantasier med hantverkare

    Hallå i etern!

    Då jag själv som arbetar som elektriker vid flera tillfällen hamnat i sexuella situationer (ja, sex med kund t ex) när jag arbetat, så undrar jag om fler hamnat i samma situation? Gärna svar från kunder och hantverkare. Eller har jag bara haft tur?

    Och andra frågan, fantasier hos kanske främst kvinnor då misstänker jag, men är hantverkare något som är sexigt, eller är det smutsigt och äckligt? Har någon av er fantiserat om sex med en hantverkare?

  • Svar på tråden Sex och fantasier med hantverkare
  • Anonym (Kerstin)

    Det är väl lite av en myt men visst har man fantiserat om hantverkare, snygga banktjänstemän, brandmän eller dörrknackare.

    Tyvärr har porrfilmer förstört alla unga och de har idag en väldigt felaktig bild av hur snabbt man kan få tag på en rörmokareSkrattande

  • Anonym (d)

    Hade en gång en hantverkare som var hemma hos mig, vi pratade en del och det blev flörtig stämning. Slutade med att jag först sög av honom, sen sög han av mig.

  • Anonym (A)
    Anonym (Kerstin) skrev 2019-08-15 09:25:54 följande:
    Det är väl lite av en myt men visst har man fantiserat om hantverkare, snygga banktjänstemän, brandmän eller dörrknackare.

    Tyvärr har porrfilmer förstört alla unga och de har idag en väldigt felaktig bild av hur snabbt man kan få tag på en rörmokareSkrattande
    +1
  • Anonym (Bente)