• Anonym (Jojka­)
    Thu 15 Aug 2019 15:49
    183 visningar
    3 svar
    3
    183

    Vacklande sänghalms dans.

    Jag och min partner var samspelta från börja, vårt sexliv var som en dans, men nu på senare år har hon börjat få för sig att hon bestämmer när och hur vi gör det, detta ställer ju till det eftersom jag själv är rätt bestämmande, och blir fullständigt avtänd när hon försöker få mig undergiven, har pratat om det, men blir bara bråk och anklagelser att jag bara ser henne som en knulldocka och inte bryr mig vad hon vill.... Trots att det är så idag för mig....

    Finns det nåt subtilt sätt att vrida tillbaka henne till tiden vi båda gav och tog, eller är det kört?

  • Svar på tråden Vacklande sänghalms dans.
  • Xzx
    Thu 15 Aug 2019 15:58
    #1

    Det låter som att det främsta ni behöver är ett bättre sätt att prata om det.

  • Thu 15 Aug 2019 16:02
    #2

    Alla ändrar sig med tiden och så även vilka sexkrav/önskemål man har.
    Det hon var nöjd med och kände tillfredsställelse för tidigare kanske har tappat sin verkan och hon vill pröva nya saker för att uppnå samma höjder?
    Prata med henne vad anledningen är till att hon vill ändra och sedan kan ju jag tycka att det borde bli tradigt att köra samma stuk år ut och år in, men det är ju min högst personliga synpunkt på det hela!


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Camil­la)
    Thu 15 Aug 2019 19:21
    #3

    Prata med varandra. Du säger att du vill återgå till när ni båda gav och tog. Just nu är det väl mer du som bestämmer om jag tolkar dig rätt. Njut av att din kvinna vill ta för sig. Ni kan turas om. Fortsätt er härliga sänghalmsdans!

Svar på tråden Vacklande sänghalms dans.