• Ykbd

    Min sambo låter mig inte följa med och hämta barnen

    Hej! Jag vet inte om jag skriver i rätt tråd men jag behöver hjälp, jag har gjort allt för den här mannen. Har flyttat för hans skull för jag trodde han var kär i mig med alla hans fina meddelanden och alla stunder vi sågs innan jag flyttade in, dock påbörjade vi relationen med att jag flyttade in för jag fick jobb där han bor, så han öppnade upp åt mig. Nu har vi börjat vuxit samman efter snart 2 år men han visar inte lika mycket kärlek till mig som han gjort till sina dåvarande "förhållanden" grejen som stör mig mest är att han gillar en viss tjejs inlägg konstant och nu när jag blev vän med henne har han slutat med det och säger att hon inte betyder något trots att dom haft en relation tidigare. Det är en sak, sen det värsta är att jag inte får träffa mamman till hans barn. Vi har bott ihop i snart 2 år med en väldigt konstig relation men har fortfarande inte fått träffa barnens mamma. Han lämnar mig hemma först och sedan barnen. Kommer alltid med ursäkter att han ska göra något hemma först innan han åker och lämnar dom själv. Har frågat honom men han säger bara "varför betyder det så mycket för dig"

    Har dom fortfarande en relation? Varför döljer han henne? Vad fan ska jag göra. Är så osäker hela tiden på vart han är om dagarna, och jag har aldrig varit en svartsjuk person. Men nu håller hela jag på gå under, jag har accepterat det här länge och jag älskar honom men hur kan man leva såhär?

    Vad tror ni?

Svar på tråden Min sambo låter mig inte följa med och hämta barnen