• Anonym (Man 49)
    Thu 15 Aug 2019 22:37
    3282 visningar
    28 svar
    28
    3282

    Svårt att få utlösning (man)

    Har under senare år fått allt svårare att få utlösning, vid samlag nästa omöjligt å vid onani är det svårt.

    Fler som haft samma problem?


    Frustrerande är det i alla fall, tror mycket sitter i skallen nu, för när man är nära att komma så börjar jag tänka å då backar det.


    Är det bara å gilla läget, att känsligheten kanske minskar med ålder? är sambo sen länge så ingen ny partner heller.


    Råd å tips önskas, både från killar å tjejer, då "problemet" är mitt men det drabbar ju båda.

  • Svar på tråden Svårt att få utlösning (man)
  • Anonym (Öj)
    Thu 15 Aug 2019 22:44
    #1
    Anonym (Man 49) skrev 2019-08-15 22:37:53 följande:

    Har under senare år fått allt svårare att få utlösning, vid samlag nästa omöjligt å vid onani är det svårt.

    Fler som haft samma problem?

    Frustrerande är det i alla fall, tror mycket sitter i skallen nu, för när man är nära att komma så börjar jag tänka å då backar det.

    Är det bara å gilla läget, att känsligheten kanske minskar med ålder? är sambo sen länge så ingen ny partner heller.

    Råd å tips önskas, både från killar å tjejer, då "problemet" är mitt men det drabbar ju båda.


    Slappna av och låt sambon avsluta dig?
  • Thu 15 Aug 2019 22:59
    #2

    Samma problem som du, vi börjar bli gamla men det hjälper faktiskt att kröka och röka mindre!

    Fast viktigast av allt är att hitta den rätta som är lika glad i sex som du!

  • Anonym (Man 49) Trådstartaren
    Thu 15 Aug 2019 23:01
    #3
    Hegeltegel skrev 2019-08-15 22:59:06 följande:

    Samma problem som du, vi börjar bli gamla men det hjälper faktiskt att kröka och röka mindre!

    Fast viktigast av allt är att hitta den rätta som är lika glad i sex som du!


    Röker inte å krökar inte heller så det är inte felet.
    Å älskar min sambo så det är inte kruxet heller...

  • Anonym (Öj)
    Thu 15 Aug 2019 23:07
    #4
    Anonym (Man 49) skrev 2019-08-15 23:01:19 följande:

    Röker inte å krökar inte heller så det är inte felet.

    Å älskar min sambo så det är inte kruxet heller...


    Kollat upp maskineriet hos läkare så inget kärvar invärtes? Visserligen brukar det mesta resultera i ED, men nån unik jäkel finns nog som reagerar annorlunda.
  • Anonym (Man 49) Trådstartaren
    Thu 15 Aug 2019 23:11
    #5
    Anonym (Öj) skrev 2019-08-15 23:07:50 följande:
    Kollat upp maskineriet hos läkare så inget kärvar invärtes? Visserligen brukar det mesta resultera i ED, men nån unik jäkel finns nog som reagerar annorlunda.
    Det är checkat.
  • Anonym (Öj)
    Thu 15 Aug 2019 23:31
    #6
    Anonym (Man 49) skrev 2019-08-15 23:11:22 följande:

    Det är checkat.


    Testa då som sagt att bara luta dig tillbaka å låt din sambo avsluta jobbet oralt, med händer eller annat sätt, kan ju även vara att du blir FÖR kåt, prova på att lugna ner dig så du slaknar lite, sen fortsätter du. (Funkar bara om du känner att gränsen finns där)
  • Anonym (K)
    Fri 16 Aug 2019 08:58
    #7

    Kanske du håller på att bli deprimerad?

  • Anonym (Gubbe­n 56)
    Fri 16 Aug 2019 09:18
    #8
    Hegeltegel skrev 2019-08-15 22:59:06 följande:

    Samma problem som du, vi börjar bli gamla men det hjälper faktiskt att kröka och röka mindre!

    Fast viktigast av allt är att hitta den rätta som är lika glad i sex som du!


    Att byta partner är faktiskt en bra idé i sånna här lägen men åldern tar ju också ut sin rätt. För en del tidigare än andra.
    Har hört om 70 åriga gubbar som är kåta som djur men, det tror jag tillhör ovanligheterna. Har svårt att tro att det är vanligt.
    Kan själv säga att som 50 plussare att inte ens porr känns något vidare längre.
  • Anonym (Samma sits)
    Sun 18 Aug 2019 01:17
    #9

    Känner igen mig. mindre lust, svårare att komma!

    Ska in och kolla testosteron nivån, efter 40 kan den sjunka. Har bekanta som får spruta med gämna mellerum som säger det är som natt och dag!

    Mycket piggare, mer aktiv, mera sexlust.

    Får väl se vad resultatet säger, är 45

  • Anonym (Stånd­)
    Tue 20 Aug 2019 09:31
    #10
    +1

    Betyder detta problem att du kan knulla hur länge som helst eller slaknar kuken ändå som efter utlösning. Mitt problem är det omvända. Kommer för fort. Löser det med potenspiller. Dom fördröjer utlösningen

Svar på tråden Svårt att få utlösning (man)