• Anonym (Nyfiken)

    Man nyfiken på man

    Halloj, jag är nog lite BS...ler, är  50 i alla fall.


    Har länge funderat på hur det skulle vara att mysa med en man, vill inte gå hela vägen men kolla film å kanske känna på varandras till å börja med.


    Är det vanlig fundering? fler som funderar i samma banor?
    Nån som gjort det med, hur träffades ni å hur gjorde ni?

  • Svar på tråden Man nyfiken på man
  • Anonym (Bill)

    Du är definitivt inte ensam. Finns gott om män som gärna har sex med andra män. 

    Min teori är att det beror på att vi män är väldigt kukfixerade, Många män i förhållande saknar just den där känslan att partnern tycker om min kuk. Dom flesta kvinnor är inte speciellt intresserade av kuken, dom ser det bara som ett manligt verktyg som alla andra. Män är ofta mer fascinerade av kukar än vad kvinnor är. Det ser man i alla storlekstrådar på FL. Få kvinnor bryr sig om storlek och form, män kan fokusera på det på ett nästan sjukligt sätt.

  • Perjonsson
    Anonym (Bill) skrev 2019-09-06 16:38:36 följande:

    Du är definitivt inte ensam. Finns gott om män som gärna har sex med andra män. 

    Min teori är att det beror på att vi män är väldigt kukfixerade, Många män i förhållande saknar just den där känslan att partnern tycker om min kuk. Dom flesta kvinnor är inte speciellt intresserade av kuken, dom ser det bara som ett manligt verktyg som alla andra. Män är ofta mer fascinerade av kukar än vad kvinnor är. Det ser man i alla storlekstrådar på FL. Få kvinnor bryr sig om storlek och form, män kan fokusera på det på ett nästan sjukligt sätt.


    Jag går igång på att spela flickan fullt ut. Kliva in i den rollen från att vara oskulden till slynan.

    Det gillar många killar och jag uppfattar det som att jag kan vara deras drömflicka mer än vad riktiga flickor klarar med alla sina mentala spärrar.
  • Heteroflex

    Har funderat länge över detta och landat i att jag identifierar mig som heterosexuell men vill ha sex med män ibland, så heteroflexibel 

  • Anonym (Har gjort det)

    Hej, ja provade det för drygt 10 år sedan, ja va 37 då. ja va väldigt nervös när ja åkte hem till han, men när ja väl kom dit så släppte det, vi hade en skön stund med sug och runk. Vi hann inte mer för vi sprutade rätt fort båda 2. Detta var enda gången för mig.

  • Vidstranden

    Jag är 54 och gift, är nyfiken på precis samma sak. Jag har testat att leta på bland annat BC och Qruiser men alla jag har chattat med har varit alldeles för avancerade och gåpåiga och alla har velat ha penetrerande sex vilket jag inte är ute efter. Så jag är fortfarande på jakt och nyfiken efter min första erfarenhet.

  • Fritz08
    Vidstranden skrev 2019-11-07 12:43:03 följande:

    Jag är 54 och gift, är nyfiken på precis samma sak. Jag har testat att leta på bland annat BC och Qruiser men alla jag har chattat med har varit alldeles för avancerade och gåpåiga och alla har velat ha penetrerande sex vilket jag inte är ute efter. Så jag är fortfarande på jakt och nyfiken efter min första erfarenhet.


    Var finns du i detta avlånga land?
  • Anonym (.)
    Vidstranden skrev 2019-11-07 12:43:03 följande:

    Jag är 54 och gift, är nyfiken på precis samma sak. Jag har testat att leta på bland annat BC och Qruiser men alla jag har chattat med har varit alldeles för avancerade och gåpåiga och alla har velat ha penetrerande sex vilket jag inte är ute efter. Så jag är fortfarande på jakt och nyfiken efter min första erfarenhet.


    Finns massa killar på appen grindr som gillar sug o runk, och gärna låter det stanna där. Skulle gissa att samma gäller qruiser o bodycontact, du kanske har haft lite otur?
  • Anonym (.)
    Anonym (Har gjort det) skrev 2020-01-28 21:12:25 följande:

    Hur funkar grindr?


    Installera o prova... rätt intuitiv app
Svar på tråden Man nyfiken på man