• Anonym (Kläder)

    Vart köper du kläder till dina barn?

    Som rubriken lyder :)

  • Svar på tråden Vart köper du kläder till dina barn?
  • Anonym (K)

    Second hand, PoP och Lindex mest och ibland XXL. Nån gång nåt plagg på H&M, typ strumpor.

  • Kusinen

    Nu köper jag inte kläder åt mitt barn längre, var en del år sedan (förutom nån gång ibland). Men då var det främst på de stora kedjorna, som Åhlens HM, Polarn, Lindex,Kappahl, Cubus och senare Indiska, BikBok, Vero Moda, Guna Tricot, Monki och vissa second hand butiker. Typ de butiker som finns där vi bor, och i lite andra butiker när vi varit på resa. Framför allt lite roligare second han butoker i de srörre sräderna när hon var lite större och tyckte att det var kul. Har alltid köpt kläder direkt i butik, inte via nätet.

  • Kusinen
    Kusinen skrev 2019-08-17 06:30:01 följande:

    Nu köper jag inte kläder åt mitt barn längre, var en del år sedan (förutom nån gång ibland). Men då var det främst på de stora kedjorna, som Åhlens HM, Polarn, Lindex,Kappahl, Cubus och senare Indiska, BikBok, Vero Moda, Guna Tricot, Monki och vissa second hand butiker. Typ de butiker som finns där vi bor, och i lite andra butiker när vi varit på resa. Framför allt lite roligare second han butoker i de srörre sräderna när hon var lite större och tyckte att det var kul. Har alltid köpt kläder direkt i butik, inte via nätet.


    Sportaffärerna pckså glömde jag, främst Stadium
  • Anonym (My)

    Syr egna kläder till barnen då det är min hobby att sy kläder. Köper ytterst sällan kläder förutom vinterkläder. Men de grå gånger vi köper är det cm, Kappahl och stadium.

  • Anonym (Olika)

    Det beror på vad för kläder.

    Men "slit och släng" på typ Hm, Lindex, osv. Tycker de har mkt fina kläder, men de tappar färg fort i tvätten och passform.

    Sportigare kläder, Intersport, stadium.

    Finare kläder, NK, zara, beställer från Kidsbrandstore, gant och zalando.

    Samt köper vi på en klädesoutlet i närheten ibland som har bra pris på ytterkläder och kläder av kända märken.

  • Anonym (Mamma till 3)

    Kläder och utekläder sommar och vår: Kappahl, H&M, Lager157, Lindex, POP. Utekläder och uteskor höst och vinter: Stadium, XXL, Jollyroom och Lekmer

Svar på tråden Vart köper du kläder till dina barn?