Inlägg från: Anonym (daf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (daf)

    Tjejen var så trång att jag knappt fick in ett finger, yoga?

    Om hon var ordentligt våt och ändå så trång så ja, då knep hon antagligen. Men är man inte våt kan det vara svårt att stoppa in något, jag måste t.ex. ofta använda minitamponger i slutet av mensen för att det är jobbigt att få in de större tampongerna när jag inte blöder lika mycket. Det är inte för att jag är supertrång.

    Men hur i hela friden kommer det sig att du tror att kvinnor blir trängre av att inte ha haft sex på länge? 

  • Anonym (daf)
    Anonym (G) skrev 2019-08-18 23:35:41 följande:

    Fingerpull?

    Är inte det nåt man gjorde i tonåren för att man trodde det var ?the shit??

    Fast inga tjejer gillar det... eller? Tjejer?


    Det beror väl på. Om min kille slickar mig så stoppar han samtidigt in ett finger och tur är väl det för det är asskönt. 
  • Anonym (daf)
    Anonym (Olika) skrev 2019-08-18 12:56:25 följande:

    Träffade en kvinna för några år sen, också 40+, som var riktigt trång, hon tyckte tom att det blev för mycket att använda 2 fingrar, vilket jag aldrig varit med om med någon annan.

    Hon var rätt överviktigt och höll definitivt inte på med några Yoga-övningar.

    Så det är nog mer genetiskt än träningsbaserat, även om man naturligtvis kan träna upp muskulaturen också.


    Fast det är ju inget konstigt att vara otränad i allmänhet men ändå ha tränade fittmuskler. 
Svar på tråden Tjejen var så trång att jag knappt fick in ett finger, yoga?