• Anonym (Rubbe­rman)
    Sun 18 Aug 2019 22:42
    1101 visningar
    45 svar
    45
    1101

    Problem med böjlig penis

    Jag har ett problem att min penis ofta böjer sig under sex om den kommer för långt ut. Med min nuvarande tjej händer det hela tiden om jag inte håller i den. I början när det går långsamt kan jag undvika det genom att spänna den när den ska in men kraften håller bara några sekunder i taget så när det går snabbare så funkar det inte utan jag måste stötta med handen. Det kan göra väldigt ont när det händer och paja hela akten för mig. Är det fler som varit med om liknande och vad tycker ni tjejer om en sån kille? PS jag har haft likadant sen tonåren så det är inte impotens utan bara sån jag är. Jag tar lång tid på mig att bli hård och den pekar alltid nästan rakt ner trots stånd vilket störde migmer i tonåren men jag undrar ändå om det är avtändande och om det finns nåt tips. Jag har testat ring men det blir inte så yvket effekt utan mest bara brustna blodkärl. Det stör mig extra just nu eftersom min tjej är ganska trång och helst inte vill ha den för djupt i sig vilket resulterar i att jag alltid måste hålla en han fri

  • Svar på tråden Problem med böjlig penis
  • Anonym (Eli)
    Sun 18 Aug 2019 23:34
    #1

    Personligen skulle jag nog ha lite svårt för det. Inget drömläge för mig direkt som gillar att bli tagen djupt. Men man får väl göra det bästa man kan liksom? =)


    Har du varit till läkare/urolog och kollat upp, för sådär ska det nog inte vara...

  • Anonym (Rubbe­rman) Trådstartaren
    Mon 19 Aug 2019 00:31
    #2
    Anonym (Eli) skrev 2019-08-18 23:34:22 följande:

    Personligen skulle jag nog ha lite svårt för det. Inget drömläge för mig direkt som gillar att bli tagen djupt. Men man får väl göra det bästa man kan liksom? =)

    Har du varit till läkare/urolog och kollat upp, för sådär ska det nog inte vara...


    Att köra djupt är faktiskt mycket bättre för mig. De gånger jag kört djupt så har jag inga som helst problem eftersom den del som böjer sig kommer in i tjejen. Sen är det klart att den del som är kvar utanför också böjer sig om man pressar hårt emot botten men det e få tjejer som vill göra så haha . Tjejen jag har nu tycker tyvärr inte om att jag kommer så djupt att jag slipper detta.

    Men är det bara det eller hade du haft lika svårt för att den liksom inte reser sig helt också?

    Jag har varit på väg till läkare för länge sedan pga att den inte stod upp som hos andra men fick till svar nåt om att alla e olika och normala ändå. Då var jag iofs 16 o oskuld så jag visste inte att detta problem med böjligheten fanns.
  • Anonym (Eli)
    Mon 19 Aug 2019 02:22
    #3
    Anonym (Rubberman) skrev 2019-08-19 00:31:50 följande:

    Att köra djupt är faktiskt mycket bättre för mig. De gånger jag kört djupt så har jag inga som helst problem eftersom den del som böjer sig kommer in i tjejen. Sen är det klart att den del som är kvar utanför också böjer sig om man pressar hårt emot botten men det e få tjejer som vill göra så haha . Tjejen jag har nu tycker tyvärr inte om att jag kommer så djupt att jag slipper detta.

    Men är det bara det eller hade du haft lika svårt för att den liksom inte reser sig helt också?

    Jag har varit på väg till läkare för länge sedan pga att den inte stod upp som hos andra men fick till svar nåt om att alla e olika och normala ändå. Då var jag iofs 16 o oskuld så jag visste inte att detta problem med böjligheten fanns.


    Alltså den ska ju ut Hela vägen (nästan) och sen in igen, om jag får bestämma ^^

    Jag kan tycka att hängande kukar är rätt snyggt, men om den är hård så vill jag att den står! Helst rakt ut, böjd uppåt ser lite konstigt ut tycker jag haha! Men inget jag skulle klaga på liksom.

    Det låter som att det är hög tid för farbror doktorn för dig då!
  • t1000
    Mon 19 Aug 2019 03:08
    #4
    Anonym (Rubberman) skrev 2019-08-19 00:31:50 följande:

    Att köra djupt är faktiskt mycket bättre för mig. De gånger jag kört djupt så har jag inga som helst problem eftersom den del som böjer sig kommer in i tjejen. Sen är det klart att den del som är kvar utanför också böjer sig om man pressar hårt emot botten men det e få tjejer som vill göra så haha . Tjejen jag har nu tycker tyvärr inte om att jag kommer så djupt att jag slipper detta.

    Men är det bara det eller hade du haft lika svårt för att den liksom inte reser sig helt också?

    Jag har varit på väg till läkare för länge sedan pga att den inte stod upp som hos andra men fick till svar nåt om att alla e olika och normala ändå. Då var jag iofs 16 o oskuld så jag visste inte att detta problem med böjligheten fanns.


    Är kuken din böjd som en banan när den är hård eller blir den böjd när du försöker komma in?

    Min kuk är lite böjd som en banan men jag har aldrig haft problem med att den viker sig. Jag kan tänka mig att det kanske kan vara ett problem däremot om man har en väldigt gravt böjd , typ 90 grader?
  • Anonym (Känne­r igen!)
    Mon 19 Aug 2019 05:22
    #5
    Anonym (Rubberman) skrev 2019-08-18 22:42:34 följande:

    Jag har ett problem att min penis ofta böjer sig under sex om den kommer för långt ut. Med min nuvarande tjej händer det hela tiden om jag inte håller i den. I början när det går långsamt kan jag undvika det genom att spänna den när den ska in men kraften håller bara några sekunder i taget så när det går snabbare så funkar det inte utan jag måste stötta med handen. Det kan göra väldigt ont när det händer och paja hela akten för mig. Är det fler som varit med om liknande och vad tycker ni tjejer om en sån kille? PS jag har haft likadant sen tonåren så det är inte impotens utan bara sån jag är. Jag tar lång tid på mig att bli hård och den pekar alltid nästan rakt ner trots stånd vilket störde migmer i tonåren men jag undrar ändå om det är avtändande och om det finns nåt tips. Jag har testat ring men det blir inte så yvket effekt utan mest bara brustna blodkärl. Det stör mig extra just nu eftersom min tjej är ganska trång och helst inte vill ha den för djupt i sig vilket resulterar i att jag alltid måste hålla en han fri


    Min ex hade lika som du, om jag förstod din beskrivning rätt. Var han stenhård så var kuken ändå böjd neråt, mot hans fötter, sådär ca 80 graders vinkel. Han var dessutom väldigt grov, så jag minns att jag i början funderade på hur vi skulle gå till väga (ställningar och så). Han hade aldrig sökt doktor/råd eller hjälp för den.

    Det hände faktiskt flera gånger att han skrek till att den blev för böjd och att det gjorde ont, och jag minns att jag blev väldigt förvånad då...

    Sexet kunde vara lite meckigt även om missionären eller vanlig doggy fungerade helt ok. Minns att den enda stunden han kunde komma långt in var precis då han fick orgasm, annars kom den aldrig så långt in.

    Tyvärr så dog sexlivet ut, blev till ca 5ggr/år efter några år tillsammans och jag undrar ibland om det berodde på hans kuk. Han ville aldrig prata om den, var väldigt pryd och jag misstänker att han skämdes. Vad jag vet blev han typ asexuell (?) eftersom han efter vår skilsmässa nu lever i celibat...

    Jag tänker att allt ju går att fixa om man bara vill och försöker! Tänker att om man bara kan prata om det så löser sig det mesta. Behöver man så finns ju operation eller såna möjligheter med. Mig störde mest bristen på sex då med exet, inte hans anatomi.

    Lycka till och hoppas det går bättre för Er! :)
  • Mon 19 Aug 2019 05:31
    #6

    Testat blå piller? Fråga doktorn, kan lösa hela problemet, för det kan ge ett härligt och bestående stånd.

  • Anonym (Em)
    Mon 19 Aug 2019 08:02
    #7

    Jag tycker att det låter som om du inte blir tillräckligt hård. Inte normalt.

  • Mon 19 Aug 2019 08:40
    #8

    Har du testat ring bakom pungen? Det blir lite annorlunda mot att ha en på snorren - men visst, risken för blodkärlsbristningar finns ju ändå, på samma sätt. Men ringen måste ju inte stasa så fullständigt heller, bara hjälpa till. Och jag tycker att en ring bakom pungen fungerar mycket bättre, gör en större del av snorren hård, vilket jag tror skulle hjälpa dig.

    Det finns ett set med tre mjuka och breda ringar som jag rycker du skulle kunna testa, om intresse alls finns. De kostar inte många spänn. Jag har skrivit om dem här - jag länkar bara dit så det inte blir "direktreklam" till en sex-shop här: https://hasseochanna.wordpress.com/2019/03/17/jag-har-provat-annu-fler-ringar/


  • Anonym (Y)
    Mon 19 Aug 2019 12:00
    #9

    Tycker också det låter som att du inte blir tillråckligt hård. Kanske du oroar dig att det ska hända under sexakten så att du slaknar lite?

  • Anonym (Berbe­r)
    Mon 19 Aug 2019 12:16
    #10

    Dra inte ut den så långt och gör kortare juck.

Svar på tråden Problem med böjlig penis