• Anonym (På't igen)

    Vettiga dejtingsidor?

    Jag undrar vilka dejtingsidor eller appar som är mest "kvalitativa", alltså inte bara en köttmarknad för sex utan där de flesta ändå är ute efter att faktiskt träffa en partner?

  • Svar på tråden Vettiga dejtingsidor?
  • Anonym (vilseipannkakan)

    Happypancake är bäst. För den är helt GRATIS.
    Vissa påstår att betalsidorna är bättre.
    ICKE.
    Mötesplatsen är bättre än Match, för man kan se vilka medlemmar som faktiskt är VIP och KAN svara om man skriver.
    Badoo är näst bäst. Är man gratismedlem kan man skriva till nästan alla.

  • Anonym (På't igen)
    Anonym (vilseipannkakan) skrev 2019-08-19 08:52:58 följande:

    Happypancake är bäst. För den är helt GRATIS.
    Vissa påstår att betalsidorna är bättre.
    ICKE.
    Mötesplatsen är bättre än Match, för man kan se vilka medlemmar som faktiskt är VIP och KAN svara om man skriver.
    Badoo är näst bäst. Är man gratismedlem kan man skriva till nästan alla.


    Tack! :) <3

    Gratis är väl det man satsar på till att börja med men jag är inte främmande för att betala för en sida som är värd det.
  • Anonym (vilseipannkakan)
    Anonym (På't igen) skrev 2019-08-19 09:34:27 följande:
    Tack! :) <3

    Gratis är väl det man satsar på till att börja med men jag är inte främmande för att betala för en sida som är värd det.
    Mina erfarenheter av betalsidor.
    E-kontakt, betalade dyrt, ingen svarade.
    Mötesplatsen. Fick flirt från tjej i min stad. Jag blev medlem 1 månad, 200 spänn. Skrev till tjejen. Hon svarade inte.
  • Anonym (Maja_Sthlm)

    Satsa på Happy Pancake. Men är du kvinna så var beredd på att mängder av män kommer påstå att de söker seriöst, men sen ändå visa sig bara vara intresserade av att träffas för att ha sex. Men det gäller inte alla män, så det gäller att sålla och vara smart och inte slösa bort sin tid på kåta knullgubbar. 

  • Anonym (vilseipannkakan)
    Anonym (Maja_Sthlm) skrev 2019-08-19 10:00:29 följande:

    Satsa på Happy Pancake. Men är du kvinna så var beredd på att mängder av män kommer påstå att de söker seriöst, men sen ändå visa sig bara vara intresserade av att träffas för att ha sex. Men det gäller inte alla män, så det gäller att sålla och vara smart och inte slösa bort sin tid på kåta knullgubbar. 


    Jag vill helst ha nåt seriöst. Men är öppen för bara sex också. Så jag är en kåt knullgubbe.
  • Anonym (På't igen)
    Anonym (Maja_Sthlm) skrev 2019-08-19 10:00:29 följande:

    Satsa på Happy Pancake. Men är du kvinna så var beredd på att mängder av män kommer påstå att de söker seriöst, men sen ändå visa sig bara vara intresserade av att träffas för att ha sex. Men det gäller inte alla män, så det gäller att sålla och vara smart och inte slösa bort sin tid på kåta knullgubbar. 


    Haha tack för tipset :) Ja man måste nog vara lite vaksam både online och irl, inte vara så blåögd inför folks kommentarer osv.
  • Anonym (ingen)

    Finns tyvärr inga vettiga dejtingsidor längre. Sista försöket i den riktningen hette Mazily, där de ville blanda kultur, kommunikation och kreativitet, men den gick i graven i våras dessvärre. De som finns nu är helt värdelösa. Tror dejtingsidor helt spelat ut sin roll. Något helt nytt måste till. De som sitter på nätet är dessutom cyniska och uppgivna och ligger knappt ens längre.

  • Anonym (vilseipannkakan)
    Anonym (ingen) skrev 2019-08-19 12:40:13 följande:

    Finns tyvärr inga vettiga dejtingsidor längre. Sista försöket i den riktningen hette Mazily, där de ville blanda kultur, kommunikation och kreativitet, men den gick i graven i våras dessvärre. De som finns nu är helt värdelösa. Tror dejtingsidor helt spelat ut sin roll. Något helt nytt måste till. De som sitter på nätet är dessutom cyniska och uppgivna och ligger knappt ens längre.


    Natural selection. Mazily höll inte måttet. Happypancake lever och frodas, är väl inne på 12:e året nu.
  • Anonym (ingen)
    Anonym (vilseipannkakan) skrev 2019-08-19 13:24:43 följande:
    Natural selection. Mazily höll inte måttet. Happypancake lever och frodas, är väl inne på 12:e året nu.
    Hp är den sämsta jag varit på huuuu..vidrig för mig som kvinna!
  • Anonym (Ensam)

    Jag har varit medlem på HP ca 1år. Chattar med många, men det är svårt att få till en träff.

    Är medlem på Mötesplatsen sedan 6 månader och där är helt omöjligt att få kontakt med någon kille. Kostar 149 kronor per månad.

    Är också på Body Contact och där har jag fått mest svar och mest dejter.
    Det flesta killar vill bara ha sex, men det finns en och annan som är seriös där.
    Nästan gratis, 10 kronor för 10 dagar.

  • Anonym (Ensam)

    Jag har varit medlem på HP ca 1år. Chattar med många, men det är svårt att få till en träff.

    Är medlem på Mötesplatsen sedan 6 månader och där är helt omöjligt att få kontakt med någon kille. Kostar 149 kronor per månad.

    Är också på Body Contact och där har jag fått mest svar och mest dejter.
    Det flesta killar vill bara ha sex, men det finns en och annan som är seriös där.
    Nästan gratis, 10 kronor för 10 dagar.

  • Anonym (Ensam)

    Jag har varit medlem på HP ca 1år. Chattar med många, men det är svårt att få till en träff.

    Är medlem på Mötesplatsen sedan 6 månader och där är helt omöjligt att få kontakt med någon kille. Kostar 149 kronor per månad.

    Är också på Body Contact och där har jag fått mest svar och mest dejter.
    Det flesta killar vill bara ha sex, men det finns en och annan som är seriös där.
    Nästan gratis, 10 kronor för 10 dagar.

  • Anonym (Ensam)

    Jag har varit medlem på HP ca 1år. Chattar med många, men det är svårt att få till en träff.

    Är medlem på Mötesplatsen sedan 6 månader och där är helt omöjligt att få kontakt med någon kille. Kostar 149 kronor per månad.

    Är också på Body Contact och där har jag fått mest svar och mest dejter.
    Det flesta killar vill bara ha sex, men det finns en och annan som är seriös där.
    Nästan gratis, 10 kronor för 10 dagar.

Svar på tråden Vettiga dejtingsidor?