• Phantin2343

    Fick utlösning under yogan!

    Usch, det känns fruktansvärt på ett sätt, men gött så klart på ett sätt också.


    Det började med att jag skulle på ett yoga-pass vid min lokala träningsanläggning. Hade inte gått på yoga där innan, så det här var första gången. Jag tar en yoga-matta och placerar mig lite längre bak i yoga-salen. Då helt plötsligt kliver det in världens läckraste tjej! Vi pratar alltså min optimala drömtjej!
    Jag spanar in henne lite diskret. Det finns just nu inte så många platser kvar i salen, men en ledig plats finns kvar - rakt framför näsan på mig! Hon slår sig ner där mitt framför mig och yogan påbörjas.
    I början ligger vi på rygg så då är allt som vanligt, men sedan säger instruktören åt oss att ställa oss i den här "doggystyle"-positionen. Ni vet den när man står på alla fyra och ska svanka med röven upp och ner.....
    Hon är rakt framför mig i sina fina, tighta, sexiga yoga-pants och jag tänker för mig själv: "detta är en dödssynd om du inte tar denna chans o spanar in henne nu!"
    Sagt o gjort så började spana in hennes sexiga röv, hennes putande fitta som bara skrek till mig: "ta mig nu!!!"
    Jag kände hur jag blev hård och efter en stund kände jag dessutom hur det ryckte till oroväckande i baguetten! -jag höll på att komma rakt i byxan!
    Jag sansade mig snabbt, tittade bort och försökte tänka på något annat vilket hjälpte. Sedan kom en ny "övning". Vet inte vad den heter, men jag kallar den för "kissande hunden". Man står på alla fyra och skjuter ut ena benet åt sidan/bakåt.
    Återigen kände jag denna känslan att jag MÅSTE bara spana in henne och hennes röv som fan var en 10-poängare! Jag kände mig som i ett kåt-rus när hon stod på alla fyra där mitt framför nosen på mig och utan att jag hann avvärja så kom jag ut i en fullskalig utlösning!
    Jag försökte hålla emot men det var omöjligt. Jag kom rakt ut i kalsongen och över dessa hade jag vanliga träningsshorts. Jag fick panik och började snabbt överväga mina alternativ. Skulle jag bara resa mig och gå? Skulle jag fortsätta som om inget hade hänt?
    Jag tittade ner mellan mina ben och såg tydligt hur mitt stånd stod ut från shortsen, samtidigt som ett litet blött märke på shortsen redan hade börjat träda fram. Jag fick panik, samtidigt som jag utåt sätt lyckades behålla lugnet och fortsätta yogan.
    Efter en stund tyckte jag mig känna den färska spermalukten dansa upp mot min näsa. Men jag fortsatte. Som tur var så var lokalen nersläckt och lite skumt ljus som gjorde fläcken lite svårare att se för andra runtomkring, men den alltmer tilltagande blöta fläcken på shortsen blev större o större.
    Jag tänkte: "jävla skit! Hur jävla mycket sperma kom det ut egentligen??"
    Det hela slutade med att jag lyckades genomföra hela yogapasset, sedan var det bara att snabbt resa sig, hänga upp sin yogamatta och ta sig ut från lokalen fortast möjligt. Har ingen aning om någon runt omkring kände av spemalukten eller lade märke till vad som skett...

    Hur som helst, vad är era kommentarer om detta? Är detta verkligen normalt? Har ni själva råkat ut för något liknande? (behöver inte vara just yoga)
    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Fick utlösning under yogan!
  • Anonym (Lol)

    Sånt troll du är. Vilka fantasier. Du skriver dock ganska bra, kanske skulle göra någonting av dina historier.

  • Phantin2343
    Anonym (Lol) skrev 2019-08-19 19:29:10 följande:

    Sånt troll du är. Vilka fantasier. Du skriver dock ganska bra, kanske skulle göra någonting av dina historier.


    Jag förstår om detta uppfattas som en "historia" eller novell, men detta är dagens renaste sanning. Detta hände mig verkligen nu i veckan. Kåtheten har fan knappt lagt sig än... suck
  • Anonym (Hmm)

    Jag har varit med om samma sak två gånger. Den första gången var på det lokala nudistbadet låg och solade med min fru och det kom ett jämnårigt par och la sig ganska nära oss. Precis som ts började man ju spana lite diskret, jäkla tiopoängare, fick lägga mig på mage för att inte min fru skulle köra bort dem. Släppte det lite men sen den andra kvinnan runt och la sig på mage med benen lätt i sär och fittan rakt mot mig. Kom rakt på handduken... Såg till att den hamnade i tvätten direkt när vi kom hem.

    Andra gången var en annan historia.. Jag har enda sedan högstadiet försökt att få utlösning utan att röra kuken genom porr och strippor. Men först nu upplevt det när jag kommer närmare 30..

    Har extremt lätt för att få utlösning vanligtvis och får jobba hårt för att våra samlag ska vara mer än någon sekund..

  • Phantin2343

    Finns det någon tjej/kvinna här som har någon kommentar om det inträffade? Vad anser ni? Rätt? Fel?
    Är jag wierd som blev mer fokuserad på tjejen än själva yogan i sig? Vore roligt att höra en kommentar.

  • Anonym (Såhär...)

    Altså - vill du något - skriv kortare!!!!
    Nu blev allt bara ....zzzzzzzzzzzzzzzz

  • Anonym (Lol)
    Phantin2343 skrev 2019-08-20 20:10:25 följande:

    Finns det någon tjej/kvinna här som har någon kommentar om det inträffade? Vad anser ni? Rätt? Fel?

    Är jag wierd som blev mer fokuserad på tjejen än själva yogan i sig? Vore roligt att höra en kommentar.


    Jag är kvinna och jag tror du hittar på. Du har fantasier och är kåt och vill diskutera din fantasi med någon kvinna. Klassiskt :p
  • Phantin2343
    Anonym (Lol) skrev 2019-08-21 08:26:41 följande:
    Jag är kvinna och jag tror du hittar på. Du har fantasier och är kåt och vill diskutera din fantasi med någon kvinna. Klassiskt :p
    Såhär i efterhand kan jag hålla med om att jag skrev om händelsen väldigt detaljerat och inlevelsefullt. Tydligen så inlevelsefullt så alla tror att jag trollar, men så är som sagt inte fallet.
    Jag får väl helt enkelt omformulera mig:
    Om vi ANTAR att det jag skrev verkligen har hänt(vilket det har), hur skulle ni då svara på ovanstående frågeställningar?
  • Anonym (S)
    Phantin2343 skrev 2019-08-20 20:10:25 följande:

    Finns det någon tjej/kvinna här som har någon kommentar om det inträffade? Vad anser ni? Rätt? Fel?

    Är jag wierd som blev mer fokuserad på tjejen än själva yogan i sig? Vore roligt att höra en kommentar.


    Kan nog tycka att det är lite obehagligt att du spanat in hennes röv så pass, man är ju där för att träna då vill man kunna slappna av och inte behöva tänka på att nån blir kåt av att se.

    Hade jag sett en man få utlösning så hade jag nog mest tyckt synd om honom, så pinsamt....
  • Anonym (Såhär...)

    Då ANTAR vi att du fortfarande trollar!!!

  • Phantin2343
    Anonym (S) skrev 2019-08-22 19:52:53 följande:
    Kan nog tycka att det är lite obehagligt att du spanat in hennes röv så pass, man är ju där för att träna då vill man kunna slappna av och inte behöva tänka på att nån blir kåt av att se.

    Hade jag sett en man få utlösning så hade jag nog mest tyckt synd om honom, så pinsamt....
    Ja, jag håller med att man är där för att träna men detta yoga-pass blev unikt pga det som jag skrev skedde just den dagen. Jag har varit på många yoga-pass tidigare, men aldrig varit med om nåt liknande. Hon gick bara inte att motstå, det var helt sjukt!

    Ja, klart som fan det kändes jobbigt/pinsamt men det fanns inte så mycket att göra åt det just då. Gjort är gjort, och utlösningen kom väldigt snabbt. Knappt nån förvarning, förutom då när jag tvingades titta bort straxt dessförinnan.
Svar på tråden Fick utlösning under yogan!