• Anonym (Drömmis)

    Varför drömmer jag erotiska drömmar om.min kollega som jag ogillar skarpt?

    Har en kollega på jobbet, han och ja är som två magneter (som stöter bort varandra) inte så att någon är otrevlig, men jag stör mig på honom. Tycker han är en jävla översittare som jämt går med näsan i vädret och tror sig veta bäst. Han gillar inte mig eftersom jag säger till honom om jag tycker han säger/ gör något fel. Det som är märkligt är att jag flera gånger haft erotiska drömmar, där vi hånglar m.m VARFÖR i helvete? Jag tycker varken han är snygg eller attraktiv. Varför blir det så här.? Sjukt stötande

  • Svar på tråden Varför drömmer jag erotiska drömmar om.min kollega som jag ogillar skarpt?
  • Tecum

    Det är en klassiker. Starka känslor av t ex antipati gör vissa personer upphetsade och då är steget inte så långt till attraktion, motvillig sådan. Du nämner själv magneter, ett annat uttryck är att "det slår gnistor". Kan vara både positivt och negativt.  Antagligen tänker du mycket på honom och hans sätt, han har gjort intryck och det återkommer i dina drömmar. Men drömmar kommer inte bara av yttre impulser, det funkar även på andra hållet så att vi påverkas av våra drömmar. På nästa firmafest och med lite alkohol i kroppen kommer ni nog att ha sex...

  • Anonym (Drömmis)
    Tecum skrev 2019-08-20 20:30:42 följande:

    Det är en klassiker. Starka känslor av t ex antipati gör vissa personer upphetsade och då är steget inte så långt till attraktion, motvillig sådan. Du nämner själv magneter, ett annat uttryck är att "det slår gnistor". Kan vara både positivt och negativt.  Antagligen tänker du mycket på honom och hans sätt, han har gjort intryck och det återkommer i dina drömmar. Men drömmar kommer inte bara av yttre impulser, det funkar även på andra hållet så att vi påverkas av våra drömmar. På nästa firmafest och med lite alkohol i kroppen kommer ni nog att ha sex...


    Hahaha knappast, han har fru +att han är oattraktiv
Svar på tråden Varför drömmer jag erotiska drömmar om.min kollega som jag ogillar skarpt?