• Anonym (Anonym)

    Galen sexlust

    Mitt första inlägg på detta forum. 

    Jag har gått på mini piller i ca 10år nu och det har funkat väldigt bra inga barn och ingen mens som var det största problemet. Har en sambo sedan 7år nu. Första tiden hade vi sex väldigt ofta men jag alltid känt att han har mera lust än vad jag har. I maj, juni slutade jag med mina p-piller då vi tänkte börja skaffa barn nästa år. Nu sista två veckorna har jag blivit som galen. Jag skulle kunna ha sex minst två gånger per dag. Min sambo tror jag har blivit galen och säger att han inte orkar med mig. Jag är väl inte överförtjust heller men vad ska jag göra liksom. 
    Kan p-pillrena verkligen vara boven i det hela?

  • Svar på tråden Galen sexlust
  • t1000

    I så fall är jag galen jämt. Då jag skulle vilja ha sex två gånger om dan varje dag.

    Trodde knappt såna tjejer existerade.

    Inte svar på din fråga. Men tyckte det var kul att höra.

  • Anonym (Anonym)

    Tro mig det hör inte till det normala. I vanliga fall vill jag bara om jag sett någon jag tycker är sexigt eller läst något i en bok. I helgen skulle min sambo bara kolla vad jag hade för trosor på mig och direkt började det rinna. 

  • Anonym (Piller dödar lusten)

    Ja det är vanligt.

    Äter jag piller så är lustendär 1-2 ggr i veckan Max.

    Utan piller 2-3 ggr/dygn.

  • Snoggen

    Det är väll almänt känt att preventinmedel kan minska sexlusten. Hurvida det blir ett "uppdämt" behov efter man slutat vågar jag inte svara på. Är väll bara att tacka och ta emot. Vill inte din sambo knulla får du väll använda fantasin och dildo/fingrar. :) Är ju bara att ta tillvara på sexluaten bästa du kan, finns inget skönare. :)

  • Anonym (Anonym)

    Känns nästan som det för det har lugnat ner sig lite. 
    Blev tvungen att köpa en bättre dildo då den förra inte räckte till. Köpte den i vintras och har inte använt den fören nu. 

  • Anonym (A)
    Snoggen skrev 2019-08-20 22:26:00 följande:
    Det är väll almänt känt att preventinmedel kan minska sexlusten. Hurvida det blir ett "uppdämt" behov efter man slutat vågar jag inte svara på. Är väll bara att tacka och ta emot. Vill inte din sambo knulla får du väll använda fantasin och dildo/fingrar. :) Är ju bara att ta tillvara på sexluaten bästa du kan, finns inget skönare. :)
    Håller med
  • Anonym (Pytts)

    Sen hjälper det nog att du bokstavligen löper (vill ha barn)

  • Snoggen
    Anonym (Anonym) skrev 2019-08-20 22:31:47 följande:

    Känns nästan som det för det har lugnat ner sig lite. 

    Blev tvungen att köpa en bättre dildo då den förra inte räckte till. Köpte den i vintras och har inte använt den fören nu. 


    Skrattar gott åt den kommentaren! ;) Du ser, det hjälper.
  • Anonym (Anonym)

    Lär nog bli barn tidigare än nästa år om man ska hålla på såhär. Inte hittat någon kondom ännu som inte gör ont och spruta utanför är ju inge roligt. Är ju det som är det skönaste. 

Svar på tråden Galen sexlust