• Anonym (Undrar)

    Hur hade ni

    Om en kille ni träffat två gånger på dejt utan att ha gått längre än en kram.

    Vad hade ni trott när han säger såhär; "jag vill fortsätta träffas ute under tiden jag lär känna dig, för i en trygg miljö som i någons hem kan det riskeras att leda till att något intimt händer.. Och jag vill inte utsätta dig för det innan jag har avslutat allt annat och bara vill träffa dig".

    Jag tolkar det som om han träffar flera och inte är redo för att "välja" än.

    Vad tror ni? Är det ens någon att fortsätta träffa?

  • Svar på tråden Hur hade ni
  • Fjäril kär

    Honom hade jag dumpat. Du är inte hans högsta prioritet. Han ligger med andra som han känner mer för än dig. Du är hans plan B om det skiter sig med nån annan.

  • Anonym (WTF)

    Jag skulle gärna ta en till dejt om hon var intressant. Dejt måste väl inte innebära sex?

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (WTF) skrev 2019-08-21 12:19:40 följande:

    Jag skulle gärna ta en till dejt om hon var intressant. Dejt måste väl inte innebära sex?


    Dejt måste inte innebära sex. Snarare bra tycker jag om det inte alltid handlar om det. Men fattar att han definitivt träffar andra.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (WTF) skrev 2019-08-21 12:19:40 följande:

    Jag skulle gärna ta en till dejt om hon var intressant. Dejt måste väl inte innebära sex?


    Dejt måste inte innebära sex. Snarare bra tycker jag om det inte alltid handlar om det. Men fattar att han definitivt träffar andra.
    Zaxika skrev 2019-08-21 17:29:11 följande:

    Låter som har redan träffar någon som han ska vara exklusiv med.


    Tack!
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-08-21 12:14:22 följande:

    Om en kille ni träffat två gånger på dejt utan att ha gått längre än en kram.

    Vad hade ni trott när han säger såhär; "jag vill fortsätta träffas ute under tiden jag lär känna dig, för i en trygg miljö som i någons hem kan det riskeras att leda till att något intimt händer.. Och jag vill inte utsätta dig för det innan jag har avslutat allt annat och bara vill träffa dig".

    Jag tolkar det som om han träffar flera och inte är redo för att "välja" än.

    Vad tror ni? Är det ens någon att fortsätta träffa?


    Ofta så dejtar man ju flera så jag tycker inte det är konstigt att han vill lära känna dig bättre innan han bestämmer sig för vem han vill gå vidare med. Han är ju ärlig vilket jag prioriterar högt så jag hade absolut fortsatt dejta honom om det kändes rätt . Väljer han dig så vet du ju att det var genomtänkt från hans sida.
  • Anonym (E)

    Hade dissat direkt. Är inte intresserad av att dejta någon som dejtar andra också.

  • Anonym (Hanna)

    Ja det låter som att han träffar andra. Om han ligger med dem eller inte är svårt att avgöra. Jag hade nog hört av mig och frågat vad han menade. Sen ta det därifrån om jag fortfarande hade velat träffa honom vilket jag nog inte hade velat om han träffar andra.

  • Anonym (A)
    Anonym (Hanna) skrev 2019-08-21 18:25:42 följande:
    Ja det låter som att han träffar andra. Om han ligger med dem eller inte är svårt att avgöra. Jag hade nog hört av mig och frågat vad han menade. Sen ta det därifrån om jag fortfarande hade velat träffa honom vilket jag nog inte hade velat om han träffar andra.
    Håller med
  • Anonym (***))

    Jag hade frågat rakt ut vad han menar med att avsluta. 

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (A) skrev 2019-08-21 21:11:02 följande:

    Håller med


    Jag har rätt bra känsla om att han träffar andra. Jag har struntat i att höra av mig idag
  • Anonym (A)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-08-21 22:05:30 följande:
    Jag har rätt bra känsla om att han träffar andra. Jag har struntat i att höra av mig idag
    Bra det.
  • Pierott

    Känns som han satt dig på hold om de skiter sig med den andra han har på kroken, för han har antagligen nån redan som han är "exklusiv" med.

Svar på tråden Hur hade ni