• Anonym (Himme­lriket­)
    Wed 21 Aug 2019 22:16
    2164 visningar
    18 svar
    18
    2164

    Kuken halkar ur - slapp?

    Jag har läst lite trådar men hittar inte ett svar som jag söker efter.

    Min undran är om man kan utgå ifrån att jag är hyffsat "iordning" /tajt/ trång när jag känner att jag kniper runt 1 finger? Jag kan även komma ( få orgasm genom att bara spänna mej om jag verkligen är jättekåt). Min fd. sa alltid att jag kniper så när jag får orgasm så att det " suger ut allt som finns" och att det blir sånt tryck när jag kommer.

    Jag har fött tre barn och precis som alla andra kvinnor här så blir man ju lite nojjig över om man har blivit slapp efter förlossningarna. Anledningen till varför jag frågar är för att jag upplever mej större än innan jag fick barn. Jag kommer även ihåg att min fd ofta slank ut mej och jag kände inte så mycket när vi hade sex, förutom de gångerna när han tog mej väligr hårt o snabbt.

    Detta hände även nu igen, fast med en annan partner, att han råkade glida ur jättesnabbt precis när jag skulle komma. Jag kom men uppnådde inte toppen av orgasmen eftersom det blev avrutet/ plötsligt avbrott. Jag kan tilllägga att jag blir väldigt våt, vilket är bra men inte i alla lägen då.jag bara oftast känner att det glids runt.

    Jag har övat knipövningar emellanåt men tvivlar hela tiden på att jag är tajt eftersom jag inte känner så mycket vid "vamiljsex" samt att den bara glider ur.

    Vad tror ni? Hur är man när man är tajt?

  • Svar på tråden Kuken halkar ur - slapp?
  • Anonym (.)
    Wed 21 Aug 2019 22:39
    #1

    Kan ju vara killen som har väldigt kort kuk också. Då glider den ur lätt. Mycket glid kan vara lite problematiskt, lätt att det glider lite för mycket o ger lite friktion.

  • Anonym (Tjipp­)
    Wed 21 Aug 2019 22:42
    #2

    Kan du krama runt ett finger kan du inte anses som slapp.

    Att kuken åker ur är för att snubbarna tror de är större än de är o juckar ur för långt. (Alt att ni juckar i otakt)

    Ju blötare desto mindre känns det så tror det är där skon klämmer.

    Är du bra på att knipa när du har sex? Det är en sak att knipa för knipandets skull, o en annan att knipa i olika ställning/under sex.

    Fittan får sammandragningar vid orgasm automatiskt.

  • Anonym (visna­)
    Wed 21 Aug 2019 23:14
    #3
    +1

    Det kanske är jag som är korkad, men jag fattar inte hur slapphet skulle leda till att kuken glider ut. Har inte det mer med rytm, vinkel och kuklängd att göra? 

  • Xzx
    Thu 22 Aug 2019 01:04
    #4

    Låter ju snarare som att du eller den du är med, eller båda ni två, har lite dålig kolla på hur långt ut kuken kan dras innan den halkar ur. Det i sig tvivlar jag har något med slapphet att göra. Om tjejen är slapp brukar snarare medföra att det känns väldigt lite för killen - inte att han glider ur.

  • t1000
    Thu 22 Aug 2019 01:42
    #5

    Om du blir plaskvåt känns det såklart mindre.

    När mitt ex vart riktigt våt fick jag ta i hårdare och använda mer vinklar för att känna nåt. Jag hade dock aldrig problem med att den gled ur.

    Men jag kan tänka mig att när känseln minskar pga våthet så har dom svårare att hålla koll på hur långt ut dom drar kuken.

    Känner du inget när du kniper ? Om du har bra muskler så känns det även om du är riktigt våt.

    Prova att ligga i skedställning och korsa benen. När en tjej gjorde det så kändes det mkt mer! Så tips är att testa lite ställningar där du blir trängre.

  • Anonym (Himme­lriket­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 08:13
    #6
    t1000 skrev 2019-08-22 01:42:35 följande:

    Om du blir plaskvåt känns det såklart mindre.

    När mitt ex vart riktigt våt fick jag ta i hårdare och använda mer vinklar för att känna nåt. Jag hade dock aldrig problem med att den gled ur.

    Men jag kan tänka mig att när känseln minskar pga våthet så har dom svårare att hålla koll på hur långt ut dom drar kuken.

    Känner du inget när du kniper ? Om du har bra muskler så känns det även om du är riktigt våt.

    Prova att ligga i skedställning och korsa benen. När en tjej gjorde det så kändes det mkt mer! Så tips är att testa lite ställningar där du blir trängre.


    Ja, jag känner när jag kniper i vanligt läge men vid vid sexet känner jag inte så mycket inom mej, dvs runt mina slidväggar osv. Jag har frågade ofta min fd. Om han kände något o då sa han ja iaf. Oftas var det missionären. Han var väl normalstor 15- 17 cm.
  • Anonym (Himme­lriket­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 08:24
    #7

    I början vid sexet känner jag men den avtar det under sexet. Men om jag då inte känner nåt när jag är våt, o kniper, ska jag tolka det som att jag är svag i musklerna då? Det blir som att det domnar bort. Sedan har jag även som en grejj att jag intr kan låta bli att stimulera klitoris samtidigt. Jag kan på så sätt komma flera gånger om och då kniper det om kuken

  • Anonym (Q)
    Thu 22 Aug 2019 08:50
    #8
    Anonym (Himmelriket) skrev 2019-08-22 08:24:59 följande:

    I början vid sexet känner jag men den avtar det under sexet. Men om jag då inte känner nåt när jag är våt, o kniper, ska jag tolka det som att jag är svag i musklerna då? Det blir som att det domnar bort. Sedan har jag även som en grejj att jag intr kan låta bli att stimulera klitoris samtidigt. Jag kan på så sätt komma flera gånger om och då kniper det om kuken


    Eftersom din bäckenbotten är stark så är du inte slapp.och det känns lika mycket för män när de är inne i dig.

    Däremot så blir många kvinnor som fött barn större i själva slidöppningen där faktiskt slidans nervtrådar sitter. Inne i själva slemhinnan/slidans väggar finns inte speciellt mycket känsel. Kvinnor känner mest vid öppningen och såklart vid livmodertappen.

    Men som sagt om man har spruckit eller blivit vidare i själva öppningen så känner man mindre just där. Vilket påverkar hela kvinnans upplevelse av penetrationen.
  • Anonym (Hehe)
    Thu 22 Aug 2019 08:53
    #9
    -1

    Ja, detta var ett stort problem. 
    Du blir väldigt våt. Tänk på alla kvinnor som har svårt att bli våta.
    Eller folk som blir drabbade av naturkatastrofer m.m..
    De har det nog värre än dig.
    Men det klart, killarna halkar ur. Världens undergång.
    Kan det möjligtvis finnas andra sätt att ha sex på, som känns mer för dig?
    Hehe.

  • Anonym (Himme­lriket­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 11:10
    #10
    Anonym (Hehe) skrev 2019-08-22 08:53:45 följande:

    Ja, detta var ett stort problem. 

    Du blir väldigt våt. Tänk på alla kvinnor som har svårt att bli våta.

    Eller folk som blir drabbade av naturkatastrofer m.m..

    De har det nog värre än dig.

    Men det klart, killarna halkar ur. Världens undergång.

    Kan det möjligtvis finnas andra sätt att ha sex på, som känns mer för dig?

    Hehe.


    Nu är det ju så att vi inte diskuterar naturkatastrofer här undet sex o samlevnad. Det hör inte till saken och naturligtvis går inte detta att jämföra med andra som har varit med om naturkatastrofer eller nåt annat. Förstår inte riktigt ditt syfte med ditt svar här när vi pratar om något helt annat...
  • Anonym (Styve Steve)
    Thu 22 Aug 2019 11:15
    #11

    Tänker att han kan vara lite kort. Eller mindre styv. Alternativt är du ?för? stark i musklerna där nere så du klämmer ut stackarn!? Kan ju även vara en kombo av dessa olika saker Kanske drar du dig tillbaka lite just när du kommer som en reflex av att du kommer!? Vad tror du?

  • Anonym (Hehe)
    Thu 22 Aug 2019 11:54
    #12
    Anonym (Himmelriket) skrev 2019-08-22 11:10:15 följande:
    Nu är det ju så att vi inte diskuterar naturkatastrofer här undet sex o samlevnad. Det hör inte till saken och naturligtvis går inte detta att jämföra med andra som har varit med om naturkatastrofer eller nåt annat. Förstår inte riktigt ditt syfte med ditt svar här när vi pratar om något helt annat...
    Tror inte heller att du förstår.
    Eftersom det var det enda du hängde upp dig på. Naturkatastrofer.
    Hehe.
  • Thu 22 Aug 2019 12:44
    #13

    Svårt att säga men du är förmodligen slapp. Då glider man ut lättare.

  • Anonym (Himme­lriket­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 12:57
    #14
    Anonym (Hehe) skrev 2019-08-22 11:54:17 följande:

    Tror inte heller att du förstår.

    Eftersom det var det enda du hängde upp dig på. Naturkatastrofer.

    Hehe.


    Nej jag förstog facktiskt inte. Skulle det vara lite skämtsamt med "naturkatastrofer" ...beror ju på vad man menar med "naturkatastrof"...
  • Anonym (Himme­lriket­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 13:00
    #15
    MrKrips skrev 2019-08-22 12:44:01 följande:

    Svårt att säga men du är förmodligen slapp. Då glider man ut lättare.


    Ok, ja det var ju jag resonera. Om den glider ut så kanske det betyder att jag är slapp då.

    Får väl införskaffa mej knipkulor o kolla om jag lyckas att behålla dom!
  • Anonym (Himme­lriket­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 14:00
    #16
    Anonym (Styve Steve) skrev 2019-08-22 11:15:48 följande:

    Tänker att han kan vara lite kort. Eller mindre styv. Alternativt är du ?för? stark i musklerna där nere så du klämmer ut stackarn!? Kan ju även vara en kombo av dessa olika saker Kanske drar du dig tillbaka lite just när du kommer som en reflex av att du kommer!? Vad tror du?


    Ja, jag kanske av misstag puttar /klämmer ut. Men jag har förstått att der är lite olika teorier om varför den glider ut så jag vet inte själv, därför jag frågar er
  • t1000
    Thu 22 Aug 2019 14:48
    #17
    Anonym (Himmelriket) skrev 2019-08-22 14:00:36 följande:

    Ja, jag kanske av misstag puttar /klämmer ut. Men jag har förstått att der är lite olika teorier om varför den glider ut så jag vet inte själv, därför jag frågar er


    Kan du inte fråga killarna som glider ut istället?

    Jag har aldrig stött på problemet med någon tjej. Om det inte är så att jag glider ut med vilje för att kunna gå hela vägen in igen.

    Har iof 19 cm och har killarna 10 cm får dom ta kortare juck helt enkelt.
  • Fri 23 Aug 2019 00:29
    #18
    Anonym (Himmelriket) skrev 2019-08-21 22:16:51 följande:

    Jag har läst lite trådar men hittar inte ett svar som jag söker efter.

    Min undran är om man kan utgå ifrån att jag är hyffsat "iordning" /tajt/ trång när jag känner att jag kniper runt 1 finger? Jag kan även komma ( få orgasm genom att bara spänna mej om jag verkligen är jättekåt). Min fd. sa alltid att jag kniper så när jag får orgasm så att det " suger ut allt som finns" och att det blir sånt tryck när jag kommer.

    Jag har fött tre barn och precis som alla andra kvinnor här så blir man ju lite nojjig över om man har blivit slapp efter förlossningarna. Anledningen till varför jag frågar är för att jag upplever mej större än innan jag fick barn. Jag kommer även ihåg att min fd ofta slank ut mej och jag kände inte så mycket när vi hade sex, förutom de gångerna när han tog mej väligr hårt o snabbt.

    Detta hände även nu igen, fast med en annan partner, att han råkade glida ur jättesnabbt precis när jag skulle komma. Jag kom men uppnådde inte toppen av orgasmen eftersom det blev avrutet/ plötsligt avbrott. Jag kan tilllägga att jag blir väldigt våt, vilket är bra men inte i alla lägen då.jag bara oftast känner att det glids runt.

    Jag har övat knipövningar emellanåt men tvivlar hela tiden på att jag är tajt eftersom jag inte känner så mycket vid "vamiljsex" samt att den bara glider ur.

    Vad tror ni? Hur är man när man är tajt?


    Tror snarare det är tvärtom. Är du tight så glider kuken ur om "jucken" blir för långa.

    Är ju unga problem att hitta rätt på nästa juck om det görs i en hink. Men bjuder musen motstånd, är det stor risk att kuken glider iväg dit motståndet är mindre....

    Men i alla fall där kuken glider ur, är att jucket är längre än vad kuken är lång.
Svar på tråden Kuken halkar ur - slapp?