• Anonym (Lever bland oss)

    Tjejer!

    Anser ni att det finns ont om bra män där ute?

  • Svar på tråden Tjejer!
  • Anonym (C)

    Du är alldeles för ospecifik i dina frågor. Bra på vilket sätt då? Bra som uppfyller kriterier för relationer? Eller bra på andra sätt?

  • Anonym (Lever bland oss)
    Anonym (C) skrev 2019-08-22 20:02:58 följande:

    Du är alldeles för ospecifik i dina frågor. Bra på vilket sätt då? Bra som uppfyller kriterier för relationer? Eller bra på andra sätt?


    Bra rent allmänt utifrån vad de flesta skulle beskriva som bra människor.
  • Anonym (Kristina)

    Nej, finns gott om bra män. Tyvärr är det ju som med allt annat att de män som är svin ofta är högljudda som fan, särskilt på nätet, så de bra inte märks lika mycket.

  • Anonym (katten)
    Anonym (Kristina) skrev 2019-08-22 20:29:33 följande:

    Nej, finns gott om bra män. Tyvärr är det ju som med allt annat att de män som är svin ofta är högljudda som fan, särskilt på nätet, så de bra inte märks lika mycket.


    Klockrent
  • Anonym (katten)
    Anonym (Lever bland oss) skrev 2019-08-22 19:50:04 följande:

    Anser ni att det finns ont om bra män där ute?


    Vad tycker du själv?
  • Anonym (22)

    Nej. D flesta män är bra män även om d finns ett antal rövhattar.

  • BurningDiamond

    Den överväldigande majoriteten av människor är "bra människor", oavsett kön. Som tidigare skribent sa, det är rövhålen som syns och hörs och tar plats.

  • Anonym (C)
    Anonym (Lever bland oss) skrev 2019-08-22 20:06:25 följande:

    Bra rent allmänt utifrån vad de flesta skulle beskriva som bra människor.


    I så fall finns det en hel del bra män där ute. Men för många dåliga också.
  • Anonym (njaa)

    Nja, de flesta män är bra, men tillåts inte vara bra. Generationer av feministisk hjärntvätt har såklart satt sina spår.

  • Anonym (Lever bland oss)
    Anonym (katten) skrev 2019-08-22 20:32:03 följande:

    Vad tycker du själv?


    Har inte träffat så mycket män, bara work-wise isf och en del vänner. Min nuvarande arbetsgivare är fördjävla bra men det behöver ju inte säga nåt om helheten.
  • Anonym (Lever bland oss)
    Aurora Borrealis skrev 2019-08-22 21:05:20 följande:

    Rättelse:... Jag har inte gått igenom alla män som finns "DÄR ute" så kan inte svara.


    Vad tycker du om dem du stött på?
  • Anonym (Igen)
    Anonym (Lever bland oss) skrev 2019-08-22 22:35:36 följande:

    Har inte träffat så mycket män, bara work-wise isf och en del vänner. Min nuvarande arbetsgivare är fördjävla bra men det behöver ju inte säga nåt om helheten.


    Hur skulle du beskriva de män du träffat, rent allmänt utifrån vad de flesta skulle beskriva som bra människor
  • Anonym (PrinsBertil)
    Aurora Borrealis skrev 2019-08-22 21:05:20 följande:

    Rättelse:... Jag har inte gått igenom alla män som finns "DÄR ute" så kan inte svara.


    Du är nunna?
  • Aurora Borrealis
    Anonym (PrinsBertil) skrev 2019-08-23 07:42:46 följande:

    Du är nunna?


    Ja. Leve Kristus! Endast Jesus duger åt mig - han är bra han, de som träffat honom har gett honom bra referenser. Han verkar vara en bra en.
Svar på tråden Tjejer!